Ο ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ
Είναι απτή η ύπαρξη ενός καταπληκτικού πλαστικού μεσάζοντος μέσα στο λογικό Ανθρωποειδές, που εσφαλμένα ονομάζεται «άνθρωπος».
Με τρόπο εμφατικό θέλω να αναφερθώ στο Ηλιακό πλέγμα, συγκινησιακό κέντρο, σοφά τοποθετημένο (από την φύση) στην περιοχή του ομφαλού.
Είναι αναντίρρητο ότι αυτό το μεγαλοπρεπές ανερχόμενο τριεγκέφαλο ή τρικεντρικό δίποδο, είναι ολοκληρωτικά κορεσμένο με την σεξουαλική ουσία των δικών μας δημιουργικών οργάνων.
Μας έχουν πει ότι το «Μαγικό Μάτι» της κοιλιάς διεγείρεται συχνά από το σεξουαλικό Υδρογόνο SI12, που ανεβαίνει από τα σεξουαλικά όργανα.
Είναι τότε ένα ακλόνητο αξίωμα της Ερμητικής φιλοσοφίας ότι στην περιοχή της κοιλιάς υπάρχει ένας ισχυρός ενεργητικός σεξουαλικός συσσωρευτής.
Με το σεξουαλικό μέσον οποιαδήποτε παράσταση μπορεί να παίρνει μορφή στο μαγνητικό πεδίο του Ηλιακού πλέγματος.
Η ιδεοπλαστική αντιπροσωπεία αποτελεί από μόνη της το περιεχόμενο της κάτω κοιλιάς.
Με κανέναν τρόπο δεν υπερβάλλω, όταν δίνω έμφαση στην βασική ιδέα, ότι στην κοιλιά κυοφορούνται τα Εγώ που αναβλύζουν αργότερα στην ύπαρξη. Αυτές οι ψυχολογικές οντότητες, ιδεοπλαστικές, με κανέναν τρόπο δε θα ερχόντουσαν στην ύπαρξη, χωρίς τον σεξουαλικό πράκτορα.
Κάθε Εγώ είναι έτσι μία ζωντανή ψυχολογική αντιπροσωπεία, που αναβλύζει από την κοιλιά• το προσωπικό Εγώ είναι ένα άθροισμα από Εγώ.
Το διανοητικό ζώο είναι βέβαια μία μηχανή ελεγχόμενη από διαφορετικά Εγώ.
Μερικά ΕΓΩ αντιπροσωπεύουν το θυμό με όλες του τις πλευρές, άλλα την φιλαργυρία, εκείνα την λαγνεία κλπ.
Αυτοί είναι οι «Κόκκινοι Διάβολοι», που αναφέρει η Βίβλος των Νεκρών της αρχαίας Αιγύπτου.
Ο Ταχυδακτυλουργός Διάβολος παίρνει μορφή στην σεξουαλική δύναμη• μερικά Εγώ πολύ ισχυρά συμβαίνει να παράγουν μερικά απίθανα φυσικά φαινόμενα.
Ο Waldemar διηγείται το ακόλουθο συμβάν: «ο περίφημος εκκαθαριστής της πόλης του San Miniato al Tedesco, που βρίσκεται ανάμεσα στην Φλωρεντία και την Πίζα, είχε μια κόρη δεκαπέντε χρονών, στην οποία «ήλθε το Δαιμόνιο» με ένα τρόπο, που προκάλεσε πάταγο σε όλη την χώρα.
Δεν ήταν μόνο ότι το κρεβάτι όπου βρισκότανε η κοπέλα κινιότανε από την μία πλευρά του δωματίου στην άλλη, έτσι που σύντομα βρισκότανε κοντά στον ένα τοίχο όσο και στον απέναντι, αλλά ότι το Δαιμόνιο έσπασε μεγάλο αριθμό σκευών του σπιτιού, άνοιξε πόρτες, συρτάρια και έκανε τόση φασαρία, που οι κάτοικοι πέρασαν την νύχτα τρέμοντας και γεμάτοι από φρίκη.
Παρουσία των γονέων η κόρη δέχτηκε μια τέτοια επίθεση του κακού που παρά τις εκκλήσεις και ικεσίες της κοπέλας, την άρπαξε από τους γοφούς και την σήκωσε στον αέρα.
Μάταια φώναζε αυτή επικαλούμενη: «Αγία Παρθένα Μαρία!!!. Βοήθησέ με να σωθώ», κι αυτό μπροστά στην παρουσία εκατοντάδων κατοίκων της πόλης, παρασύρθηκε προς το παράθυρο αιωρούμενη μερικά λεπτά μπροστά στο σπίτι της και πάνω από την πλατεία της αγοράς.
Δεν είναι τότε παράξενο. που σχεδόν όλη η πόλη έτρεξε εκεί, άνδρες και γυναίκες, έκπληκτοι μπροστά στο παράδοξο και φοβισμένοι από την σκληρότητα του Διαβόλου, επαινώντας συγχρόνως το θάρρος της κοπέλας.
Και το διήγημα της εποχής λέει:
«Όλοι ήταν τρομαγμένοι και βαθιά συγκινημένοι από την όψη της μητέρας και των γυναικών της οικογένειας. οι οποίες με ξέμπλεκα μαλλιά έγδερναν με τα νύχια τους τα μάγουλά τους. χτυπούσαν το στήθος τους με τις γροθιές και γέμιζαν τον αέρα με θρήνους και κραυγές, που ο ήχος αντιλαλούσε στους δρόμους.
Η μητέρα περισσότερο φώναζε μια στην κόρη και μια στο Δαιμόνιο, ζητώντας από αυτό να ρίξει στην ίδια όλη την δυστυχία• μετά απευθύνθηκε πάλι στον κόσμο, ιδιαίτερα στις μητέρες, για να γονατίσουν μαζί της ικετεύοντας βοήθεια από τον Θεό. πράγμα που όλοι έκαναν αμέσως.
Ω, Άγιοι Θεοί! Κατευθείαν μετά κατακρημνίσθηκε η κόρη από ψηλά. πάνω στην μητέρα της και παρηγόρησε την μισοπεθαμένη με χαρούμενο πρόσωπο: «Να εγκαταλείψεις το φόβο μητέρα μου! Πάψε να κλαις και εδώ είναι η κόρη σου• μη φοβάσαι το φάντασμα του Διαβόλου. σε παρακαλώ… Μήπως πιστεύεις ότι ήμουν βασανιζόμενη και κακομεταχειριζόμενη; Αντίθετα βρίσκομαι πλημμυρισμένη από μια ηδονική και ανείπωτη γλυκύτητα, γιατί πάντα ο αρωγός των απροστάτευτων ήταν στο πλευρό μου., βοηθώντας με και μιλώντας μου για να μου δώσει θάρρος και καρτερία• έτσι -μου έλεγε- κερδίζεται ο ουρανός.
Αυτά τα λόγια γέμισαν τους παρευρισκόμενους με ευτυχία και συγχρόνως έκπληξη, και έφυγαν από εκεί ξαλαφρωμένοι• αλλά μόλις είχε γυρίσει η οικογένεια στο σπίτι, ξαναεμφανίστηκε πάλι ο Διάβoλoς και ορμώντας με όλη την βιαιότητά του πάνω στην κοπέλα, την άρπαξε από τα μαλλιά, έσβησε τις λάμπες και τα κεριά, ανατρέποντας συρτάρια και μπαούλα και όλα τα αντικείμενα του σπιτιού και, όταν πάλι μπόρεσε να ανάψει τα φώτα ο πατέρας, η κόρη ρίχτηκε πάνω στον σταυρό του σπιτιού και θρηνούσε με φωνή σπαρακτική: «Κάνε να με καταπιεί η γη, ω Κύριε, προτού να με εγκαταλείψεις στήριξέ με και ελευθέρωσέ με, σε παρακαλώ ικετευτικά». Και λέγοντας αυτά ξέσπασε σε κλάματα. Αυτό εξόργισε περισσότερο τον κάκιστο, ο οποίος της ξέσκισε το πουκάμισο από το σώμα, μετά το μάλλινο φόρεμα και τελικά το μεταξωτό επανωφόρι που συνήθιζαν να φορούν οι κοπέλες, ξεσκίζοντας και κομματιάζοντάς το όλo και, όταν η καημένη βρέθηκε σχεδόν γυμνή, άρχισε να της τραβάει τα μαλλιά.
Αυτή φώναξε: «Πατέρα μου, φέρε μου ένα φόρεμα, σκέπασε την γύμνια μου. Άγια Παρθένα, βοήθησέ με». Τελικά, αφού το δαιμόνιο την είχε κάνει να υποστεί και άλλες αγριότητες, κατόρθωσαν να ελευθερώσουν την κοπέλα από τα χέρια του με ένα προσκύνημα και μερικούς εξορκισμούς εκτελεσμένους από έναν ιερωμένο».
Μέχρι εδώ λοιπόν, η ενδιαφέρουσα αφήγηση του Waldemar. Είναι προφανές ότι το σαδιστικό Δαιμόνιο, που βασάνιζε την καημένη την κοπέλα, ήταν, χωρίς καμιά αμφιβολία, ο Ταχυδακτυλουργός Διάβολος, ένα δυνατό Εγώ-διάβολος της νεαρής, που πήρε μορφή στην σεξουαλική δύναμη αυτής της ίδιας. Αυτό είναι όλο.
Η αφθονία των σεξουαλικών ιδεοπλαστικών εξωτερικεύσεων, που πολύ ιδιαίτερα εκδηλώνεται κατά την διάρκεια της εφηβικής ηλικίας, μπορεί να είναι πραγματικά τρομερή• είναι τότε που δημιουργούμε φοβερά Εγώ ικανά να παράγουν εντυπωσιακά φαινόμενα.
Η οργή, όταν δε μπορείς να αγαπάς, ή το ίδιο το γεγονός να αισθάνεσαι απογοητευμένος από κάποιον, είναι έξω από κάθε αμφιβολία η πραγματική κόλαση και προκαλεί εκείνες τις φρικτές ρευματικές σεξουαλικές αναθυμιάσεις, ικανές να μετατρέπονται στον Ταχυδακτυλουργό Διάβολο.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΟΡΥ
Το Χριστικό Εσωτερικό Δόρυ του Αγίου Grial και το ειδωλολατρικό Κοντάρι των Μαγικών Συμφωνιών, επιδεικνυόμενο από τον Wotan, είναι η ίδια ευλογημένη Λόγχη, η θεωρούμενη σαν ιερή από όλους τους λαούς από την μακρινή αρχαιότητα.
Είτε επειδή είχε ένα φαλλικό χαρακτηριστικό και συμβόλιζε την ανδρική σεξουαλική δύναμη ή ίσως γιατί πρόκειται για το Αρχαϊκό όπλο της μάχης, που στην αυγή της ζωής μπόρεσε να φανταστεί ο άνθρωπος, είναι αλήθεια ότι το Ρωμαϊκό Κοντάρι ήταν, όπως είναι γνωστό, κάτι σαν μια ζυγαριά της Δικαιοσύνης, προεδρεύοντας σε όλες τις ένδικες συναλλαγές του πρωταρχικού Guiritario δικαιώματος ή του Δόρατος (Kyries) και ιδιαιτέρως στους γάμους ανάμεσα σ’ αυτούς που απολάμβαναν το δικαίωμα του πολίτη, βεβαίως πολύ εκτιμημένο.
Οι Ρωμαίες αρχόντισσες βρίσκονταν κάτω από την προστασία της ευλογημένης Θεάς Juno, είχαν ονομασθεί πολύ σοφά Guretis, (Cauretes ή Kyrias(Κυρίες) και από αυτό WaIkyrias), λόγω της Cures ή Torre, πολιτείας των Σαβίνων, θεμελιωμένης από τον Medio Fidio και την Himella, τους άφατους Θεούς τους. Γι’ αυτό τους Αρχηγούς και τους υπόλοιπους ανθρώπους της Ρωμαϊκής Curias, που διακρίνονταν σαν ήρωες στον πόλεμο, τους βράβευαν με ένα μικρό σιδερένιο δόρυ ονομαζόμενο Hastapura, όνομα που βεβαίως μας θυμίζει την πόλη Hastinapura, θεϊκό σύμβολο της Ουράνιας Ιερουσαλήμ.
-Matronae ίn tutela Junonis Curetis essent, quae ita vocabatur ab hasta ferenda quae sabinorum lingua curis dicebatur. Nec tibi, quae cupidac natura videbere matri, comat virgineas hasta recurba comas. (Οβίδιος, 2 Fast)
-Hasta Pura dicitur, quae fine ferro est, et signum est pacis. Hac donabantur militis, qui ίn bello fortiter fecissent (Σουετώνιος Κλαύδιος).
-Translate hastae dicuntur argumenta oratoria. (Κικέρων, Ι. Ι. Or. C. 57)
-Deos in hastario vetigales habetis (Τερτυλλιανός, Απολογητικά, C. 13).
-Ponitiur etiam pro auctione incunto, qula autio cum effet hasta erigebatur. (Calepinus, Hasta).
Είναι φανερό και αποδεδειγμένο ότι οι κορμοί ή οι πλάκες του Νόμου, όπου ο Προφήτης Μωυσής έγραψε σοφά με οδηγία του Jehova τις δέκα εντολές, δεν είναι στην πραγματικότητα τίποτα άλλο, παρά ένα διπλό δόρυ των Runas, για την φαλλική σημασία του οποίου υπάρχουν άφθονες αποδείξεις.
Δεν περιττεύει να δώσουμε έμφαση στην υπερβατική ιδέα ότι υπάρχουν δύο άλλες εντολές στον Μωσαϊκό εσωτερισμό.
Θέλω να αναφερθώ στην ενδέκατη και δωδέκατη συσχετισμένες πολύ στενά με το Αρκάνο έντεκα και δώδεκα της Καμπάλας.
Η πρώτη από αυτές -δηλαδή η ενδέκατη- έχει την κλασσική έκφρασή της μέσα στο Σανσκριτικό Dharman Chara: «Κάνε το καθήκον σου».
Θυμήσου, αδελφέ αναγνώστη, ότι έχεις το καθήκον να βρεις το λεπτό, στενό και δύσκολο μονοπάτι, που οδηγεί στο φως.
Το Αρκάνο έντεκα του Tarot, φωτίζει αυτό το καθήκον: Η θαυμαστή δύναμη, που μπορεί να κυριαρχήσει και να κρατήσει τους λέοντες της δυστυχίας, είναι ουσιαστικά πνευματική. Γι’ αυτόν τον λόγο παρουσιάζεται σαν μια ωραία γυναίκα που, χωρίς φανερή προσπάθεια, ανοίγει με τα όμορφά της χέρια τα τρομακτικά σαγόνια του Λέοντα, του φρικώδους Πούμα, του λυσσαλέου Λέοντα.
Με την ενδεκάτη σχετίζεται και συνυφαίνεται η δωδεκάτη εντολή του Νόμου του Θεού απεικονισμένη στο Αρκάνο δώδεκα. «Κάνε το δικό σου φως να λάμψει».
Διότι το φως, που αποτελεί την Εγκλωβισμένη Συνείδηση μέσα στο Εγώ, για να μπορέσει πραγματικά να λάμψει και να ακτινοβολήσει, πρέπει να απελευθερωθεί και αυτό είναι δυνατόν μόνο μέσω της Βουδιστικής εκμηδένισης, διαλύοντας το Εγώ.
Χρειαζόμαστε να πεθαίνουμε από στιγμή σε στιγμή, από λεπτό. σε λεπτό. Μόνο με τον θάνατο του Εγώ επέρχεται το καινούργιο.
Έτσι όπως η ζωή παρουσιάζει μία διαδικασία βαθμιαίας και πάντοτε πιο πλήρους εξωτερίκευσης ή εξωστρέφειας, το ίδιο και ο θάνατος του Εγώ είναι μία διαδικασία βαθμιαίας εσωτερίκευσης, κατά την οποία η ατομική συνείδηση, η ουσία, απογυμνώνεται αργά από τις άχρηστες ενδυμασίες, όπως η Ιστάρ μέσα στην συμβολική κάθoδό της, μέχρι να μείνει τελείως γυμνή, καθ’ εαυτήν, μπροστά στην Μεγάλη Πραγματικότητα της ζωής ελεύθερης μέσα στην κίνησή της.
Το δόρυ, το σεξ, ο φαλλός, παίζει επίσης μεγάλο ρόλο σε πολλά ανατολικά διηγήματα σαν ένα θαυμάσιο όργανο της λύτρωσης και απελευθέρωσης, το οποίο σειόμενο σοφά από την ψυχή που επιθυμεί, της επιτρέπει να διαλύσει σε κοσμική σκόνη όλες αυτές τις σπηλαιώδεις οντότητες, που σε αμαρτωλό σύνολο αποτελούν τον «Εαυτό μου».
Στην ιερή γη των Βέδας ο Shiva, ο Τρίτος Λόγος, (η Σεξουαλική Ενέργεια), έχει αναλυθεί βαθιά, από όλες τις δημιουργικές και καταστροφικές όψεις του.
Είναι αποδεδειγμένο, ξεκάθαρο και φανερό ότι οι υποκειμενικές όψεις, σεξουαλικές, κρυσταλλοποιούνται μοιραία μέσα σ’ αυτές τις πολλαπλές οντότητες, των οποίων το τελικό σύνολο αποτελεί αυτό, που οι Αιγύπτιοι ονόμαζαν Seth (το Εγώ).
Είναι αποδεδειγμένη η κανονική γενετική δύναμη των δικών μας ενδοκρινών σεξουαλικών αδένων.
Είναι υπερβατική, η αντικειμενική δημιουργική δύναμη του κύριου Shiva, όταν δουλεύει δημιουργώντας την φορεσιά των Γάμων της ψυχής, το Ηλιακό Σώμα, το χρυσό κορμί του Ηλιακού Ανθρώπου.
Η σεξουαλική ενέργεια είναι πάρα πολύ εκρηκτική και θαυμάσια. Αληθινά σας λέω, ότι αυτός που ξέρει να χρησιμοποιεί το όπλο του Έρωτα (το δόρυ, το σεξ) μπορεί να διαλύσει σε κοσμική σκόνη το Πολλαπλό Εγώ.
Το να προσεύχεσαι είναι να συνομιλείς με τον Θεό και ο καθένας πρέπει να μάθει να προσεύχεται κατά την διάρκεια της συνουσίας. Σε αυτές τις στιγμές της ύψιστης απόλαυσης, ζητείστε και θα σας δοθεί, κτυπήστε και θα σας ανοιχθεί…
Όποιος δίνει την καρδιά του μέσα στην δέηση και παρακαλεί την Θεϊκή του Μητέρα Κουνταλίνη να αρπάξει το όπλο του Έρωτα, θα πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, γιατί τότε αυτή θα τον βοηθήσει καταστρέφοντας το Εγώ.
Παρ’ όλα αυτά, σας λέω ότι αυτό είναι μια δουλειά μακροχρόνια, υπομονετική και πολύ λεπτή. Είναι αναμφισβήτητο ότι ο κυνηγός, που θέλει να κυνηγήσει δέκα λαγούς συγχρόνως, δε θα κυνηγήσει κανέναν. Έτσι αυτός που θέλει να εξαλείψει όλα τα ψυχολογικά ελαττώματα ταυτόχρονα, δεν θα εξαλείψει κανένα.
Μέσα σε κάθε έναν από εμάς υπάρχουν εκατομμύρια ελαττωμάτων και όλα αυτά έχουν πολλές ρίζες και έδρες, που κρύβονται μέσα στις διαφορετικές υποσυνείδητες πτυχές του νου.
Καθένα από αυτά τα ψυχολογικά ελαττώματα έχει ζωώδη μορφή• μέσα σε τέτοια βυθισμένα δημιουργήματα είναι μποτιλιαρισμένη η Ουσία, η Συνείδηση.
Η πρωταρχική προϋπόθεση για την πλήρη εξάλειψη είναι η ολοκληρωτική κατανόηση του ελαττώματος που χρειάζεται να εξαλειφθεί.
Αν είστε σίγουροι ότι έχετε καταλάβει, παρακαλέστε και αποσυρθείτε από την συνουσία χωρίς να εκσπερματώσετε.
Κάνοντας μια υπερβατική σύνοψη πάνω σε πολύχρονες και σκληρές εργασίες, λέμε: Πρώτα πρέπει να απελευθερωθεί η Ουσία, για να λάμψει το φως μέσα μας μετά να συγχωνευτεί με τον Atman (το Είναι), για να απελευθερωνόμαστε από τον νου. Αργότερα την προσφέρουμε στον «Γέροντα των ημερών», (τον Πατέρα που είναι «εν κρυπτώ», την Μονάδα), για να μεταβληθούμε σε Αναστημένους Δάσκαλους, τέλειους και τελικά να απορροφηθεί οριστικά στον Ishvara, τον Λόγο, πρώτη εκπόρευση του υπέρτατου Parabrahatman (του μεγάλου Ωκεανού του Παγκόσμιου Πνεύματος της Ζωής).
Τελειώνουμε τώρα αυτό το κεφάλαιο με το ακόλουθο διήγημα.
Πάει πολύς καιρός, όταν εγώ δεν είχα ακόμη διαλύσει το Εγώ σε κοσμική σκόνη, που έκανα μια φοβερή μαγική επίκληση.
Κάλεσα ένα Μεγάλο Δάσκαλο λέγοντας: «Έλα! Έλα! Έλα! Προφήτη του ΡΑ ΧΟΡ ΚΟΥ… Ελάτε σε μένα! Θέλει να εκπληρώνεται! Θέλει να εκπληρώνεται! Θέλει να εκπληρώνεται! AUM… AUM… AUM… (τονίζοντας αυτή την τελευταία λέξη, όπως πρέπει, ανοίγοντας το στόμα με το Α, στρογγυλεύοντάς το με το U, κλείνοντάς το με το Μ).
Δεν είναι περιττό να διευκρινίσω ότι το περιβάλλον ήταν κορεσμένο από άπειρη αρμονία, φορτωμένη από OD…
Το αποτέλεσμα της επίκλησης δεν καθυστέρησε και ο μεγάλος προφήτης ήλθε προς εμένα.
Ο Kabir πήρε μια φοβερή συμβολική μορφή που μπορούσα να βλέπω, να ακούω, να πιάνω, να αγγίζω, με όλη την παρουσία του κοσμικού μου Είναι.
Ο Σεβαστός έμοιαζε να είναι χωρισμένος σε δύο μέρη: από την μέση και πάνω ακτινοβολούσε με όλη την δόξα. Το μέτωπό του ήταν ψηλό σαν τα αήττητα φρούρια της ουράνιας Ιερουσαλήμ• τα μαλλιά του έμοιαζαν σαν άσπρη χαίτη που έπεφτε πάνω στις άσπιλες πλάτες του και η μύτη του ήταν ίσια όπως ενός Θεού, τα μάτια του βαθιά και διαπεραστικά, τα γένια του ήταν πολύτιμα σαν του Γέροντα των ημερών, τα χέρια του σαν χρυσαφένιοι κρίκοι ενσωματωμένοι με υάκινθο και τα χείλη του σαν κρίνοι που ανάβλυζαν την ευωδιά της σμύρνας.
Παρ’ όλα αυτά, στο κατώτερο μέρος του σώματός του, από την μέση και κάτω, είδα κάτι ασυνήθιστο• φρικιαστικές κτηνώδεις μορφές που προσωποποιούσαν ελαττώματα, κόκκινα δαιμόνια, Εγώ-Διαβόλους, μέσα στα οποία είναι μποτιλιαρισμένη η συνείδηση.
«Σας έχω καλέσει για να σας ζητήσω την φώτιση. Αυτή ήταν η δική μου δέηση!» (είναι φανερό ότι μέσα στην μορφή του παρουσιαστικού του βρισκόταν η απάντηση).
Ο Γέροντας έβαλε το δεξί του χέρι στο κεφάλι μου και μου είπε: «Να με καλείς κάθε φορά που θα με χρειάζεσαι κι εγώ θα σου δίνω την φώτιση!» Μετά με ευλόγησε και έφυγε.
Με άπειρη χαρά το κατανόησα όλο. Μόνο εξαλείφοντας με δόρατα αυτά τα ζωώδη δημιουργήματα, που όλοι φέρουμε μέσα μας και μέσα στα οποία κοιμάται η συνείδηση, έρχεται σε εμάς η φώτιση.
aatosmihalis
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Είναι απτή η ύπαρξη ενός καταπληκτικού πλαστικού μεσάζοντος μέσα στο λογικό Ανθρωποειδές, που εσφαλμένα ονομάζεται «άνθρωπος».
Με τρόπο εμφατικό θέλω να αναφερθώ στο Ηλιακό πλέγμα, συγκινησιακό κέντρο, σοφά τοποθετημένο (από την φύση) στην περιοχή του ομφαλού.
Είναι αναντίρρητο ότι αυτό το μεγαλοπρεπές ανερχόμενο τριεγκέφαλο ή τρικεντρικό δίποδο, είναι ολοκληρωτικά κορεσμένο με την σεξουαλική ουσία των δικών μας δημιουργικών οργάνων.
Μας έχουν πει ότι το «Μαγικό Μάτι» της κοιλιάς διεγείρεται συχνά από το σεξουαλικό Υδρογόνο SI12, που ανεβαίνει από τα σεξουαλικά όργανα.
Είναι τότε ένα ακλόνητο αξίωμα της Ερμητικής φιλοσοφίας ότι στην περιοχή της κοιλιάς υπάρχει ένας ισχυρός ενεργητικός σεξουαλικός συσσωρευτής.
Με το σεξουαλικό μέσον οποιαδήποτε παράσταση μπορεί να παίρνει μορφή στο μαγνητικό πεδίο του Ηλιακού πλέγματος.
Η ιδεοπλαστική αντιπροσωπεία αποτελεί από μόνη της το περιεχόμενο της κάτω κοιλιάς.
Με κανέναν τρόπο δεν υπερβάλλω, όταν δίνω έμφαση στην βασική ιδέα, ότι στην κοιλιά κυοφορούνται τα Εγώ που αναβλύζουν αργότερα στην ύπαρξη. Αυτές οι ψυχολογικές οντότητες, ιδεοπλαστικές, με κανέναν τρόπο δε θα ερχόντουσαν στην ύπαρξη, χωρίς τον σεξουαλικό πράκτορα.
Κάθε Εγώ είναι έτσι μία ζωντανή ψυχολογική αντιπροσωπεία, που αναβλύζει από την κοιλιά• το προσωπικό Εγώ είναι ένα άθροισμα από Εγώ.
Το διανοητικό ζώο είναι βέβαια μία μηχανή ελεγχόμενη από διαφορετικά Εγώ.
Μερικά ΕΓΩ αντιπροσωπεύουν το θυμό με όλες του τις πλευρές, άλλα την φιλαργυρία, εκείνα την λαγνεία κλπ.
Αυτοί είναι οι «Κόκκινοι Διάβολοι», που αναφέρει η Βίβλος των Νεκρών της αρχαίας Αιγύπτου.
Ο Ταχυδακτυλουργός Διάβολος παίρνει μορφή στην σεξουαλική δύναμη• μερικά Εγώ πολύ ισχυρά συμβαίνει να παράγουν μερικά απίθανα φυσικά φαινόμενα.
Ο Waldemar διηγείται το ακόλουθο συμβάν: «ο περίφημος εκκαθαριστής της πόλης του San Miniato al Tedesco, που βρίσκεται ανάμεσα στην Φλωρεντία και την Πίζα, είχε μια κόρη δεκαπέντε χρονών, στην οποία «ήλθε το Δαιμόνιο» με ένα τρόπο, που προκάλεσε πάταγο σε όλη την χώρα.
Δεν ήταν μόνο ότι το κρεβάτι όπου βρισκότανε η κοπέλα κινιότανε από την μία πλευρά του δωματίου στην άλλη, έτσι που σύντομα βρισκότανε κοντά στον ένα τοίχο όσο και στον απέναντι, αλλά ότι το Δαιμόνιο έσπασε μεγάλο αριθμό σκευών του σπιτιού, άνοιξε πόρτες, συρτάρια και έκανε τόση φασαρία, που οι κάτοικοι πέρασαν την νύχτα τρέμοντας και γεμάτοι από φρίκη.
Παρουσία των γονέων η κόρη δέχτηκε μια τέτοια επίθεση του κακού που παρά τις εκκλήσεις και ικεσίες της κοπέλας, την άρπαξε από τους γοφούς και την σήκωσε στον αέρα.
Μάταια φώναζε αυτή επικαλούμενη: «Αγία Παρθένα Μαρία!!!. Βοήθησέ με να σωθώ», κι αυτό μπροστά στην παρουσία εκατοντάδων κατοίκων της πόλης, παρασύρθηκε προς το παράθυρο αιωρούμενη μερικά λεπτά μπροστά στο σπίτι της και πάνω από την πλατεία της αγοράς.
Δεν είναι τότε παράξενο. που σχεδόν όλη η πόλη έτρεξε εκεί, άνδρες και γυναίκες, έκπληκτοι μπροστά στο παράδοξο και φοβισμένοι από την σκληρότητα του Διαβόλου, επαινώντας συγχρόνως το θάρρος της κοπέλας.
Και το διήγημα της εποχής λέει:
«Όλοι ήταν τρομαγμένοι και βαθιά συγκινημένοι από την όψη της μητέρας και των γυναικών της οικογένειας. οι οποίες με ξέμπλεκα μαλλιά έγδερναν με τα νύχια τους τα μάγουλά τους. χτυπούσαν το στήθος τους με τις γροθιές και γέμιζαν τον αέρα με θρήνους και κραυγές, που ο ήχος αντιλαλούσε στους δρόμους.
Η μητέρα περισσότερο φώναζε μια στην κόρη και μια στο Δαιμόνιο, ζητώντας από αυτό να ρίξει στην ίδια όλη την δυστυχία• μετά απευθύνθηκε πάλι στον κόσμο, ιδιαίτερα στις μητέρες, για να γονατίσουν μαζί της ικετεύοντας βοήθεια από τον Θεό. πράγμα που όλοι έκαναν αμέσως.
Ω, Άγιοι Θεοί! Κατευθείαν μετά κατακρημνίσθηκε η κόρη από ψηλά. πάνω στην μητέρα της και παρηγόρησε την μισοπεθαμένη με χαρούμενο πρόσωπο: «Να εγκαταλείψεις το φόβο μητέρα μου! Πάψε να κλαις και εδώ είναι η κόρη σου• μη φοβάσαι το φάντασμα του Διαβόλου. σε παρακαλώ… Μήπως πιστεύεις ότι ήμουν βασανιζόμενη και κακομεταχειριζόμενη; Αντίθετα βρίσκομαι πλημμυρισμένη από μια ηδονική και ανείπωτη γλυκύτητα, γιατί πάντα ο αρωγός των απροστάτευτων ήταν στο πλευρό μου., βοηθώντας με και μιλώντας μου για να μου δώσει θάρρος και καρτερία• έτσι -μου έλεγε- κερδίζεται ο ουρανός.
Αυτά τα λόγια γέμισαν τους παρευρισκόμενους με ευτυχία και συγχρόνως έκπληξη, και έφυγαν από εκεί ξαλαφρωμένοι• αλλά μόλις είχε γυρίσει η οικογένεια στο σπίτι, ξαναεμφανίστηκε πάλι ο Διάβoλoς και ορμώντας με όλη την βιαιότητά του πάνω στην κοπέλα, την άρπαξε από τα μαλλιά, έσβησε τις λάμπες και τα κεριά, ανατρέποντας συρτάρια και μπαούλα και όλα τα αντικείμενα του σπιτιού και, όταν πάλι μπόρεσε να ανάψει τα φώτα ο πατέρας, η κόρη ρίχτηκε πάνω στον σταυρό του σπιτιού και θρηνούσε με φωνή σπαρακτική: «Κάνε να με καταπιεί η γη, ω Κύριε, προτού να με εγκαταλείψεις στήριξέ με και ελευθέρωσέ με, σε παρακαλώ ικετευτικά». Και λέγοντας αυτά ξέσπασε σε κλάματα. Αυτό εξόργισε περισσότερο τον κάκιστο, ο οποίος της ξέσκισε το πουκάμισο από το σώμα, μετά το μάλλινο φόρεμα και τελικά το μεταξωτό επανωφόρι που συνήθιζαν να φορούν οι κοπέλες, ξεσκίζοντας και κομματιάζοντάς το όλo και, όταν η καημένη βρέθηκε σχεδόν γυμνή, άρχισε να της τραβάει τα μαλλιά.
Αυτή φώναξε: «Πατέρα μου, φέρε μου ένα φόρεμα, σκέπασε την γύμνια μου. Άγια Παρθένα, βοήθησέ με». Τελικά, αφού το δαιμόνιο την είχε κάνει να υποστεί και άλλες αγριότητες, κατόρθωσαν να ελευθερώσουν την κοπέλα από τα χέρια του με ένα προσκύνημα και μερικούς εξορκισμούς εκτελεσμένους από έναν ιερωμένο».
Μέχρι εδώ λοιπόν, η ενδιαφέρουσα αφήγηση του Waldemar. Είναι προφανές ότι το σαδιστικό Δαιμόνιο, που βασάνιζε την καημένη την κοπέλα, ήταν, χωρίς καμιά αμφιβολία, ο Ταχυδακτυλουργός Διάβολος, ένα δυνατό Εγώ-διάβολος της νεαρής, που πήρε μορφή στην σεξουαλική δύναμη αυτής της ίδιας. Αυτό είναι όλο.
Η αφθονία των σεξουαλικών ιδεοπλαστικών εξωτερικεύσεων, που πολύ ιδιαίτερα εκδηλώνεται κατά την διάρκεια της εφηβικής ηλικίας, μπορεί να είναι πραγματικά τρομερή• είναι τότε που δημιουργούμε φοβερά Εγώ ικανά να παράγουν εντυπωσιακά φαινόμενα.
Η οργή, όταν δε μπορείς να αγαπάς, ή το ίδιο το γεγονός να αισθάνεσαι απογοητευμένος από κάποιον, είναι έξω από κάθε αμφιβολία η πραγματική κόλαση και προκαλεί εκείνες τις φρικτές ρευματικές σεξουαλικές αναθυμιάσεις, ικανές να μετατρέπονται στον Ταχυδακτυλουργό Διάβολο.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΟΡΥ
Το Χριστικό Εσωτερικό Δόρυ του Αγίου Grial και το ειδωλολατρικό Κοντάρι των Μαγικών Συμφωνιών, επιδεικνυόμενο από τον Wotan, είναι η ίδια ευλογημένη Λόγχη, η θεωρούμενη σαν ιερή από όλους τους λαούς από την μακρινή αρχαιότητα.
Είτε επειδή είχε ένα φαλλικό χαρακτηριστικό και συμβόλιζε την ανδρική σεξουαλική δύναμη ή ίσως γιατί πρόκειται για το Αρχαϊκό όπλο της μάχης, που στην αυγή της ζωής μπόρεσε να φανταστεί ο άνθρωπος, είναι αλήθεια ότι το Ρωμαϊκό Κοντάρι ήταν, όπως είναι γνωστό, κάτι σαν μια ζυγαριά της Δικαιοσύνης, προεδρεύοντας σε όλες τις ένδικες συναλλαγές του πρωταρχικού Guiritario δικαιώματος ή του Δόρατος (Kyries) και ιδιαιτέρως στους γάμους ανάμεσα σ’ αυτούς που απολάμβαναν το δικαίωμα του πολίτη, βεβαίως πολύ εκτιμημένο.
Οι Ρωμαίες αρχόντισσες βρίσκονταν κάτω από την προστασία της ευλογημένης Θεάς Juno, είχαν ονομασθεί πολύ σοφά Guretis, (Cauretes ή Kyrias(Κυρίες) και από αυτό WaIkyrias), λόγω της Cures ή Torre, πολιτείας των Σαβίνων, θεμελιωμένης από τον Medio Fidio και την Himella, τους άφατους Θεούς τους. Γι’ αυτό τους Αρχηγούς και τους υπόλοιπους ανθρώπους της Ρωμαϊκής Curias, που διακρίνονταν σαν ήρωες στον πόλεμο, τους βράβευαν με ένα μικρό σιδερένιο δόρυ ονομαζόμενο Hastapura, όνομα που βεβαίως μας θυμίζει την πόλη Hastinapura, θεϊκό σύμβολο της Ουράνιας Ιερουσαλήμ.
-Matronae ίn tutela Junonis Curetis essent, quae ita vocabatur ab hasta ferenda quae sabinorum lingua curis dicebatur. Nec tibi, quae cupidac natura videbere matri, comat virgineas hasta recurba comas. (Οβίδιος, 2 Fast)
-Hasta Pura dicitur, quae fine ferro est, et signum est pacis. Hac donabantur militis, qui ίn bello fortiter fecissent (Σουετώνιος Κλαύδιος).
-Translate hastae dicuntur argumenta oratoria. (Κικέρων, Ι. Ι. Or. C. 57)
-Deos in hastario vetigales habetis (Τερτυλλιανός, Απολογητικά, C. 13).
-Ponitiur etiam pro auctione incunto, qula autio cum effet hasta erigebatur. (Calepinus, Hasta).
Είναι φανερό και αποδεδειγμένο ότι οι κορμοί ή οι πλάκες του Νόμου, όπου ο Προφήτης Μωυσής έγραψε σοφά με οδηγία του Jehova τις δέκα εντολές, δεν είναι στην πραγματικότητα τίποτα άλλο, παρά ένα διπλό δόρυ των Runas, για την φαλλική σημασία του οποίου υπάρχουν άφθονες αποδείξεις.
Δεν περιττεύει να δώσουμε έμφαση στην υπερβατική ιδέα ότι υπάρχουν δύο άλλες εντολές στον Μωσαϊκό εσωτερισμό.
Θέλω να αναφερθώ στην ενδέκατη και δωδέκατη συσχετισμένες πολύ στενά με το Αρκάνο έντεκα και δώδεκα της Καμπάλας.
Η πρώτη από αυτές -δηλαδή η ενδέκατη- έχει την κλασσική έκφρασή της μέσα στο Σανσκριτικό Dharman Chara: «Κάνε το καθήκον σου».
Θυμήσου, αδελφέ αναγνώστη, ότι έχεις το καθήκον να βρεις το λεπτό, στενό και δύσκολο μονοπάτι, που οδηγεί στο φως.
Το Αρκάνο έντεκα του Tarot, φωτίζει αυτό το καθήκον: Η θαυμαστή δύναμη, που μπορεί να κυριαρχήσει και να κρατήσει τους λέοντες της δυστυχίας, είναι ουσιαστικά πνευματική. Γι’ αυτόν τον λόγο παρουσιάζεται σαν μια ωραία γυναίκα που, χωρίς φανερή προσπάθεια, ανοίγει με τα όμορφά της χέρια τα τρομακτικά σαγόνια του Λέοντα, του φρικώδους Πούμα, του λυσσαλέου Λέοντα.
Με την ενδεκάτη σχετίζεται και συνυφαίνεται η δωδεκάτη εντολή του Νόμου του Θεού απεικονισμένη στο Αρκάνο δώδεκα. «Κάνε το δικό σου φως να λάμψει».
Διότι το φως, που αποτελεί την Εγκλωβισμένη Συνείδηση μέσα στο Εγώ, για να μπορέσει πραγματικά να λάμψει και να ακτινοβολήσει, πρέπει να απελευθερωθεί και αυτό είναι δυνατόν μόνο μέσω της Βουδιστικής εκμηδένισης, διαλύοντας το Εγώ.
Χρειαζόμαστε να πεθαίνουμε από στιγμή σε στιγμή, από λεπτό. σε λεπτό. Μόνο με τον θάνατο του Εγώ επέρχεται το καινούργιο.
Έτσι όπως η ζωή παρουσιάζει μία διαδικασία βαθμιαίας και πάντοτε πιο πλήρους εξωτερίκευσης ή εξωστρέφειας, το ίδιο και ο θάνατος του Εγώ είναι μία διαδικασία βαθμιαίας εσωτερίκευσης, κατά την οποία η ατομική συνείδηση, η ουσία, απογυμνώνεται αργά από τις άχρηστες ενδυμασίες, όπως η Ιστάρ μέσα στην συμβολική κάθoδό της, μέχρι να μείνει τελείως γυμνή, καθ’ εαυτήν, μπροστά στην Μεγάλη Πραγματικότητα της ζωής ελεύθερης μέσα στην κίνησή της.
Το δόρυ, το σεξ, ο φαλλός, παίζει επίσης μεγάλο ρόλο σε πολλά ανατολικά διηγήματα σαν ένα θαυμάσιο όργανο της λύτρωσης και απελευθέρωσης, το οποίο σειόμενο σοφά από την ψυχή που επιθυμεί, της επιτρέπει να διαλύσει σε κοσμική σκόνη όλες αυτές τις σπηλαιώδεις οντότητες, που σε αμαρτωλό σύνολο αποτελούν τον «Εαυτό μου».
Στην ιερή γη των Βέδας ο Shiva, ο Τρίτος Λόγος, (η Σεξουαλική Ενέργεια), έχει αναλυθεί βαθιά, από όλες τις δημιουργικές και καταστροφικές όψεις του.
Είναι αποδεδειγμένο, ξεκάθαρο και φανερό ότι οι υποκειμενικές όψεις, σεξουαλικές, κρυσταλλοποιούνται μοιραία μέσα σ’ αυτές τις πολλαπλές οντότητες, των οποίων το τελικό σύνολο αποτελεί αυτό, που οι Αιγύπτιοι ονόμαζαν Seth (το Εγώ).
Είναι αποδεδειγμένη η κανονική γενετική δύναμη των δικών μας ενδοκρινών σεξουαλικών αδένων.
Είναι υπερβατική, η αντικειμενική δημιουργική δύναμη του κύριου Shiva, όταν δουλεύει δημιουργώντας την φορεσιά των Γάμων της ψυχής, το Ηλιακό Σώμα, το χρυσό κορμί του Ηλιακού Ανθρώπου.
Η σεξουαλική ενέργεια είναι πάρα πολύ εκρηκτική και θαυμάσια. Αληθινά σας λέω, ότι αυτός που ξέρει να χρησιμοποιεί το όπλο του Έρωτα (το δόρυ, το σεξ) μπορεί να διαλύσει σε κοσμική σκόνη το Πολλαπλό Εγώ.
Το να προσεύχεσαι είναι να συνομιλείς με τον Θεό και ο καθένας πρέπει να μάθει να προσεύχεται κατά την διάρκεια της συνουσίας. Σε αυτές τις στιγμές της ύψιστης απόλαυσης, ζητείστε και θα σας δοθεί, κτυπήστε και θα σας ανοιχθεί…
Όποιος δίνει την καρδιά του μέσα στην δέηση και παρακαλεί την Θεϊκή του Μητέρα Κουνταλίνη να αρπάξει το όπλο του Έρωτα, θα πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, γιατί τότε αυτή θα τον βοηθήσει καταστρέφοντας το Εγώ.
Παρ’ όλα αυτά, σας λέω ότι αυτό είναι μια δουλειά μακροχρόνια, υπομονετική και πολύ λεπτή. Είναι αναμφισβήτητο ότι ο κυνηγός, που θέλει να κυνηγήσει δέκα λαγούς συγχρόνως, δε θα κυνηγήσει κανέναν. Έτσι αυτός που θέλει να εξαλείψει όλα τα ψυχολογικά ελαττώματα ταυτόχρονα, δεν θα εξαλείψει κανένα.
Μέσα σε κάθε έναν από εμάς υπάρχουν εκατομμύρια ελαττωμάτων και όλα αυτά έχουν πολλές ρίζες και έδρες, που κρύβονται μέσα στις διαφορετικές υποσυνείδητες πτυχές του νου.
Καθένα από αυτά τα ψυχολογικά ελαττώματα έχει ζωώδη μορφή• μέσα σε τέτοια βυθισμένα δημιουργήματα είναι μποτιλιαρισμένη η Ουσία, η Συνείδηση.
Η πρωταρχική προϋπόθεση για την πλήρη εξάλειψη είναι η ολοκληρωτική κατανόηση του ελαττώματος που χρειάζεται να εξαλειφθεί.
Αν είστε σίγουροι ότι έχετε καταλάβει, παρακαλέστε και αποσυρθείτε από την συνουσία χωρίς να εκσπερματώσετε.
Κάνοντας μια υπερβατική σύνοψη πάνω σε πολύχρονες και σκληρές εργασίες, λέμε: Πρώτα πρέπει να απελευθερωθεί η Ουσία, για να λάμψει το φως μέσα μας μετά να συγχωνευτεί με τον Atman (το Είναι), για να απελευθερωνόμαστε από τον νου. Αργότερα την προσφέρουμε στον «Γέροντα των ημερών», (τον Πατέρα που είναι «εν κρυπτώ», την Μονάδα), για να μεταβληθούμε σε Αναστημένους Δάσκαλους, τέλειους και τελικά να απορροφηθεί οριστικά στον Ishvara, τον Λόγο, πρώτη εκπόρευση του υπέρτατου Parabrahatman (του μεγάλου Ωκεανού του Παγκόσμιου Πνεύματος της Ζωής).
Τελειώνουμε τώρα αυτό το κεφάλαιο με το ακόλουθο διήγημα.
Πάει πολύς καιρός, όταν εγώ δεν είχα ακόμη διαλύσει το Εγώ σε κοσμική σκόνη, που έκανα μια φοβερή μαγική επίκληση.
Κάλεσα ένα Μεγάλο Δάσκαλο λέγοντας: «Έλα! Έλα! Έλα! Προφήτη του ΡΑ ΧΟΡ ΚΟΥ… Ελάτε σε μένα! Θέλει να εκπληρώνεται! Θέλει να εκπληρώνεται! Θέλει να εκπληρώνεται! AUM… AUM… AUM… (τονίζοντας αυτή την τελευταία λέξη, όπως πρέπει, ανοίγοντας το στόμα με το Α, στρογγυλεύοντάς το με το U, κλείνοντάς το με το Μ).
Δεν είναι περιττό να διευκρινίσω ότι το περιβάλλον ήταν κορεσμένο από άπειρη αρμονία, φορτωμένη από OD…
Το αποτέλεσμα της επίκλησης δεν καθυστέρησε και ο μεγάλος προφήτης ήλθε προς εμένα.
Ο Kabir πήρε μια φοβερή συμβολική μορφή που μπορούσα να βλέπω, να ακούω, να πιάνω, να αγγίζω, με όλη την παρουσία του κοσμικού μου Είναι.
Ο Σεβαστός έμοιαζε να είναι χωρισμένος σε δύο μέρη: από την μέση και πάνω ακτινοβολούσε με όλη την δόξα. Το μέτωπό του ήταν ψηλό σαν τα αήττητα φρούρια της ουράνιας Ιερουσαλήμ• τα μαλλιά του έμοιαζαν σαν άσπρη χαίτη που έπεφτε πάνω στις άσπιλες πλάτες του και η μύτη του ήταν ίσια όπως ενός Θεού, τα μάτια του βαθιά και διαπεραστικά, τα γένια του ήταν πολύτιμα σαν του Γέροντα των ημερών, τα χέρια του σαν χρυσαφένιοι κρίκοι ενσωματωμένοι με υάκινθο και τα χείλη του σαν κρίνοι που ανάβλυζαν την ευωδιά της σμύρνας.
Παρ’ όλα αυτά, στο κατώτερο μέρος του σώματός του, από την μέση και κάτω, είδα κάτι ασυνήθιστο• φρικιαστικές κτηνώδεις μορφές που προσωποποιούσαν ελαττώματα, κόκκινα δαιμόνια, Εγώ-Διαβόλους, μέσα στα οποία είναι μποτιλιαρισμένη η συνείδηση.
«Σας έχω καλέσει για να σας ζητήσω την φώτιση. Αυτή ήταν η δική μου δέηση!» (είναι φανερό ότι μέσα στην μορφή του παρουσιαστικού του βρισκόταν η απάντηση).
Ο Γέροντας έβαλε το δεξί του χέρι στο κεφάλι μου και μου είπε: «Να με καλείς κάθε φορά που θα με χρειάζεσαι κι εγώ θα σου δίνω την φώτιση!» Μετά με ευλόγησε και έφυγε.
Με άπειρη χαρά το κατανόησα όλο. Μόνο εξαλείφοντας με δόρατα αυτά τα ζωώδη δημιουργήματα, που όλοι φέρουμε μέσα μας και μέσα στα οποία κοιμάται η συνείδηση, έρχεται σε εμάς η φώτιση.
aatosmihalis
1. Σεξουαλική μαγεία -Ρασπούτιν
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.