Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Ὅταν ἀπασχολῷ τὸ μυαλό μου μὲ τοὺς φόβους μου…

%e1%bd%85tan-%e1%bc%80paschol%e1%bf%b7-t%e1%bd%b8-mial%e1%bd%b9-mou-m%e1%bd%b2-to%e1%bd%bas-f%e1%bd%b9vous-mou

Τότε ὅλη ἡ ἡμέρα μου, ἡ ζωή μου, ἀκόμη καὶ τὸ μέλλον μου ἀπασχολοῦνται μόνον μὲ τοὺς φόβους μου.
Δὲν ἀφήνω χῶρο γιὰ  νὰ εἰσέλθῃ τὸ νέον, τὸ ὄραμα, τὸ ὄνειρο.
Ὅταν ἡ ζωή μου εἶναι βίος, βαρὺς κι ἀσήκωτος, τότε δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῷ τὸ πῶς εἶναι νὰ ζῷ ἐλεύθερος.

Ὅταν ἡ σκέψις μου περιστρέφεται γύρω ἀπὸ ὑποθετικὲς καταστάσεις, γεμάτες ἀρνητισμό, τότε δὲν ἐπιτρέπω σὲ αὐτὴν τὴν σκέψιν μου νὰ ἀνοίξῃ πανιὰ καὶ νὰ πετάξῃ πρὸς τὸ αὔριο, δίχως ἁλυσίδες.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα