Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ, ΑΠΛΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ…. ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ – ΣΗΜΕΡΑ!


ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ θα προσπαθήσω να ζήσω αυτήν την ημέρα και δεν θα αντιμετωπίσω όλα μου τα προβλήματα με την μία. Μπορώ να κάνω κάτι επί δώδεκα ώρες που θα με σκότωνε αν ένιωθα ότι θα έπρεπε να το κρατήσω για μια ζωή.
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ θα είμαι ευτυχισμένος. Αυτό σημαίνει ότι αυτό που είπε ο Αβραάμ Λίνκολν ήταν αλήθεια: «Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι τόσο ευτυχισμένοι όσο αποφασίζουν να είναι».
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ θα προσαρμόσω τον εαυτό που σε αυτό που υπάρχει, και δεν θα προσπαθήσω να προσαρμόσω τα πάντα στις δικές μου επιθυμίες. Θα πάρω την «τύχη» μου όπως αυτή έλθει και θα προσαρμόσω τον εαυτό μου σε αυτό.
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ θα είμαι άφοβος. Ειδικότερα, δεν θα φοβηθώ να απολαύσω αυτό που είναι όμορφο και να πιστέψω ότι όπως εγώ δίνω στον κόσμο, ο κόσμος δίνει σε μένα.
Του Lewis Timberlake
«Φώτισε το αύριο με το σήμερα» - ELIZABETH BARRETT BROWNING

«Κανένας άνθρωπος δεν χρειάζεται να ζήσει ένα λεπτό περισσότερο όπως είναι επειδή ο Δημιουργός τον προίκισε με την ικανότητα να αλλάζει τον εαυτό του». - J.C. PENNEY
«Ποτέ μην αμφιβάλεις ότι μια μικρή ομάδα από σκεπτόμενους, αφοσιωμένους πολίτες μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι το μόνο πράγμα που το έχει ποτέ κάνει». - MARGARET MEAD
«Τι μπορείς να κάνεις για να προωθήσεις την παγκόσμια ειρήνη; Πήγαινε σπίτι σου και αγάπα την οικογένεια σου». - MOTHER TERESA
«Να βλέπεις τα πάντα. Να παραβλέπεις πολλά. Να διορθώνεις λίγα». - POPE JOHN XXIII
«Αν δεν σου αρέσει κάτι, άλλαξε το. Αν δεν μπορείς να το αλλάξεις, άλλαξε την στάση σου». - MAYA ANGELOU



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα