Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ


Αν μπορούσαν όλοι να νιώσουν τη χάρη του Θεού όπως την ένιωσα εγώ, θα ήξεραν, όπως κι εγώ, ότι έχοντας Αυτόν έχουν ήδη τα πάντα. Στο Φοίνιξ προσευχόμουν και διαλογιζόμουν πολύ, πολύ βαθιά, γιατί έπρεπε να πληρώσω ένα μεγάλο χρέος το επόμενο πρωί και κάποιος δεν μου είχε δώσει κάποια χρήματα που υπολόγιζα. Η προσευχή μου δεν ήταν για χρήματα, αλλά για ελευθερία. Είπα στη Θεϊκή Μητέρα: «Γιατί μπήκα μέσα σε τέτοια προβλήματα? Γιατί πρέπει να αντιμετωπίσω μια τέτοια κρίση?». Αλλά δεν σταμάτησα εκεί. Συνέχισα να διαλογίζομαι. Και τότε προσευχήθηκα στη Μητέρα: «Μίλα μου. Αν μου το πεις Εσύ, θα αφήσω τα πάντα πίσω μου και θα φύγω από την οργάνωση, τραγουδώντας το όνομά Σου. Δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο εκτός από Σένα. Δεν ζητάω τίποτα για τον εαυτό μου. Δοκίμασέ με. Αν το θέλεις, αυτή τη στιγμή θα αφήσω τα πάντα. Με το δικό Σου Φως, θα φύγω».
Όταν η Θεία Μητέρα είδε ότι εννοούσα αυτό που είπα, μου απάντησε το εξής: «Σ’ ελευθέρωσα εδώ και πολύ καιρό. Δεν είσαι ελεύθερος επειδή ΝΟΜΙΖΕΙΣ πως δεν είσαι ελεύθερος. Ο χορός της ζωής και ο χορός του θανάτου, να γνωρίζεις ότι αυτά έρχονται από Μένα και, βλέποντάς τα ως τέτοια, να χαίρεσαι. Τι περισσότερο θέλεις, αφού έχεις Εμένα?». Από κείνη την ημέρα βρήκα την ελευθερία.
Αν έχετε στη συνειδητότητά σας την επιθυμία να ευχαριστήσετε τον Θεό πάνω απ’ όλα τα άλλα, θα σας φροντίσει. «…Τι περισσότερο θέλεις, αφού έχεις Εμένα?» Θα το θυμάστε αυτό? Καθένας από σας? Δεν είναι αρκετό να το θυμάστε. Αν διαλογιστείτε και προσευχηθείτε ειλικρινά στον Θεό, θα Τον βρείτε. Και θα σας φέρει όλη την ευημερία που χρειάζεστε.

Χρησιμοποιήστε τον νόμο του διαλογισμού. Είναι ο νόμος όλων των νόμων, γιατί φέρνει απόκριση από τη Δύναμη πίσω απ’ όλες τις δυνάμεις. Όταν η Θεία Μητέρα μού είπε αυτά τα λόγια ήξερα ότι όλα θα πήγαιναν καλά. Πράγματι, το θέμα τακτοποιήθηκε και σώθηκα από την καταστροφή.

Αυτή η δύναμη θα λειτουργήσει για σας όπως λειτούργησε και για μένα σ’ όλες τις περιπτώσεις της ζωής μου. Σας λέω αυτές τις αλήθειες από τις δικές μου εμπειρίες. Δεν θα μου ήταν δυνατόν να μιλήσω για τις αλήθειες αυτές αν δεν τις είχα αποδείξει στη δική μου ζωή. Ζω με την πίστη στον Θεό. Η δύναμή μου είναι ο Θεός. Δεν πιστεύω σε καμία άλλη δύναμη. Όταν αυτοσυγκεντρώνομαι σ’ αυτή τη Δύναμη, Αυτή εργάζεται μέσα από μένα.
Έχουν αναφέρει ότι είμαι ένας από τους πιο επιτυχημένους ομιλητές σ’ αυτή τη χώρα. Έχω διδάξει χιλιάδες. Όχι ότι είμαι περήφανος για τον εαυτό μου σχετικά μ’ αυτό. Η επιτυχία μου οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι πιστεύω μόνο στον Θεό. Στο τέλος εγκατέλειψα όλες τις δημόσιες ομιλίες – τώρα εγκαταλείπω τα πάντα για τον Θεό. Κατάλαβα ότι έφερα εις πέρας αυτό το κομμάτι του σκοπού της ζωής μου που έπρεπε να εκπληρωθεί. Αυτό το κομμάτι ήταν να επιλέξω ψυχές από τα πλήθη και να τις βοηθήσω να γνωρίσουν το Θεό. Βρήκα τέτοιες ψυχές σ’ ολόκληρη τη χώρα· και τις εκπαιδεύω.
Κινούμαι με το Πνεύμα. Δεν υπήρξε καμία σκέψη για χρήματα, αλλά μόνο για προσφορά στην ανθρωπότητα. Και εξαιτίας αυτού ο Κύριος άνοιξε όλους τους διαύλους για να συντηρήσει την ύπαρξή μου και την ύπαρξη της εργασίας του Self-Realization Fellowship. Επιθυμώ να σας υπηρετήσω, αυτό είναι όλο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βρίσκομαι εδώ. 

– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα