Σάββατο 14 Μαΐου 2016

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ



Ώρες ώρες αναρωτιέμαι τι στο καλό κάθομαι και σπάω το κεφάλι μου αναζητώντας συνεχώς την αλήθεια και δεν αφήνομαι στην τρέλα της κάθε εποχής να με παρασύρει όπως όλους τους άλλους στον βούρκο της αμάθειας. 

Τουλάχιστον θα είμαι ευτυχισμένος για όσο ζω αφού θα κοιτάζω πώς να έχω ότι θέλω χωρίς να με νοιάζει πόσους θα πατήσω για να αποκτήσω ότι επιθυμώ, δεν θα με νοιάζει για τίποτα πέραν του εαυτού μου, γιατί αυτός είναι ο κόσμος, η πραγματικότητα, μία ζούγκλα, όπου ο δυνατός πατά πάντα τους αδύνατους, έτσι κι εγώ γιατί να μην γίνω ένα δυνατό ζώο η να συμμαχήσω με πολλά άλλα δυνατά ζώα να γίνουμε αγέλη και να κατασπαράσσουμε τα άλλα μικρότερα ζώα; αυτό δεν κάνουν όλοι; γιατί να μην το κάνω κι εγώ; αντί να σπάω το κεφάλι μου, να προσπαθώ να κατανοήσω το ..ασύλληπτο;

Έχω οδηγό μου όμως μία ακόρεστη επιθυμία μέσα μου που δεν με αφήνει ποτέ ήσυχο, να κατανοήσω τι στο καλό είμαι, ποιος είμαι, και τι σκατά θέλω εγώ εδώ με όλα τα άλλα ζώα. Τι έκανα γαμώτο και ήρθα εδώ μέσα σε έναν κόσμο γεμάτο από ανάγκες; γεμάτο αρνητικά συναισθήματα και πόνο; γεμάτο από ανεγκέφαλους εγωιστές; ποιος με φυλάκισε; σίγουρα θα μου το πληρώσει αυτός που μου το έκανε, γιατί ξέρω ότι μας έχει φυλακισμένους όλους μας, χωρίς να του έχουμε δώσει την εξουσία, απλά ήρθαμε να βοηθήσουμε στο σχέδιο της δημιουργίας και κάποιος από τους διοικούντες μας εγκλώβισε κόβοντας την επικοινωνία με την μνήμη μας, παγιδεύοντας μας και ταυτόχρονα ασκώντας μια άδικη επιβουλή εξουσίας στην εδώ ζωή μας, την οποία μας φλόμωσε με χιλιάδες ψέματα και ενοχές..με τόσες και τόσες αδικίες.


Αλλά να είσαι σίγουρος κάθαρμα μόλις αποκτήσω την αληθινή μου υπόσταση, το αληθινό μου σώμα, θα το διαλύσω αυτό το έκτρωμα που εσύ ονομάζεις ζωή. Θα αφυπνίσω όσους περισσότερους ανθρώπους μπορώ και θα στο κάνω χίλια κομμάτια το ψεύτικο εικονικό σου πρόγραμμα πληροφοριών, που καθημερινά μας βομβαρδίζεις ελέγχοντας το μυαλό τα συναισθήματα τις αισθήσεις με τα μηνύματα-πληροφορίες που μας στέλνεις στο υποσυνείδητο. Και να ξέρεις κάτι άχρηστε, δεν σε φοβάμαι καθόλου, γιατί ξέρω ποιος είμαι, και ποιος είσαι εσύ, ένας φοβισμένος πλέον τιποτένιος που νόμιζες ότι θα μας ελέγχεις για πάντα τον Νου μέσα από τον φόβο, και όσο ζω εδώ θα σου κάνω το matrix αγνώριστο για να δείξω πρώτα στον εαυτό μου και μετά σε όλους ότι σ'αυτόν τον κόσμο ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ!!

morfeas sky


Ξέρω ότι φοβάστε..
Φοβάστε εμάς.. φοβάστε την αλλαγή.


Γνωρίζω το μέλλον..
Δεν ήρθα να σας πω πως πρόκειται να τελειώσει αυτό.
Ήρθα εδώ.. Για να σας πω πως πρόκειται να αρχίσει.
Θα κλείσω αυτή την εποικοινωνία μαζί σας.
Και μετά θα δείξω στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλετε να δουν..
Θα τους δείξω έναν κόσμο..Χωρίς εσάς.
Έναν κόσμο χωρίς κανόνες και ελέγχους χωρίς σύνορα η όρια.
ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ..
ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ
Το που θα μας βγάλει αυτό..
Είναι μια επιλογή που αφήνω σε εσάς!
Γιατί και η επιλογή σας είναι πλέον η δική μου επιλογή..


morfeas sky


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα