Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Εκείνο που έχει σημασία είναι να έχετε αυτή την έντονη επιθυμία να μπείτε στο οίκημα όπου κατοικεί η Αλήθεια…



Θα σας ζητούσα να έρθετε και να κοιτάξετε μέσ’ απ’ το παράθυρό μου, απ’ όπου θα βλέπατε τους ουρανούς μου, απ’ όπου θα βλέπατε τον κήπο και την κατοικία μου. 

Τότε θα βλέπατε ότι εκείνο που έχει σημασία δεν είναι αυτό που κάνετε, αυτό που διαβάζετε ή αυτό που άλλοι σας λένε ότι είστε ή δεν είστε, αλλά το να έχετε αυτή την έντονη επιθυμία να μπείτε στο οίκημα όπου κατοικεί η Αλήθεια… 

Θα ήθελα να έρθετε και να τη δείτε· θα ήθελα να τη νιώσετε… και μην μου πείτε: «Ω, εσύ είσαι διαφορετικός, βρίσκεσαι στην κορυφή του βουνού, είσαι μυστικιστής.» 

Δικά σας είναι αυτά τα λόγια που καλύπτουν την Αλήθεια μου. 

Δε θέλω να απομακρυνθείτε απ’ όλα όσα πιστεύετε. 

Δε θέλω να απαρνηθείτε την ιδιοσυγκρασία σας. 

Δε θέλω να κάνετε πράγματα που νομίζετε ότι δεν είναι σωστά. 


Είναι όμως κανείς από σας ευτυχισμένος; 

Έχει κανείς από σας γευτεί την αιωνιότητα;… 

Ανήκω σ’όλους τους ανθρώπους, σε όλους που πραγματικά αγαπούν, σε όλους που υποφέρουν. 

Κι αν θέλετε να βαδίσετε, πρέπει να βαδίσετε μαζί μου. 

Αν θέλετε να κατανοήσετε, πρέπει να κοιτάξετε μέσα από τον νου μου. 

Αν θέλετε να αισθανθείτε, πρέπει να κοιτάξετε μέσα από την καρδιά μου. 

Κι επειδή πραγματικά αγαπώ, θέλω ν’ αγαπήσετε. Επειδή πραγματικά αισθάνομαι, θέλω να αισθανθείτε. 

Επειδή θεωρώ το κάθε τι αγαπημένο, θέλω όλα να τα θεωρήσετε αγαπημένα. 

Επειδή θέλω να προστατεύσω, πρέπει να προστατεύσετε. 

Κι αυτή είναι η μόνη ζωή που αξίζει κανείς να ζήσει κι η μόνη Ευτυχία που αξίζει να έχουμε.


Τζίντου Κρισναμούρτι

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα