Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Παράξενη Ζωή….


Duality
«ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΖΩΗ»

Είπα, στο φίλο μου,
«Τη βλέπεις που ακουμπά στον ώμο του;
Χθες ακουμπούσε -στο δικό μου».
Κι εκείνος είπε:
«Αύριο θ’ ακουμπήσει στο δικό μου».
Εγώ είπα,
«Τη βλέπεις που κάθεται δίπλα του;
Χθες καθόταν δίπλα σε μένα».
Κι εκείνος είπε:

«Αύριο θα καθίσει δίπλα σε μένα».
Εγώ είπα,
«Τη βλέπεις που πίνει από την κούπα του;
Χθες έπινε από τη δική μου»..
Κι εκείνος είπε:
«Αύριο θα πιει από τη δική μου».
Εγώ είπα:
«Δες την πώς τον κοιτάζει με μάτια ερωτευμένα.
Χθες, έτσι με κοίταζε κι εμένα».
Κι εκείνος είπε:
«Αύριο, θα κοιτάξει έτσι εμένα».
Εγώ είπα:
«Άκου την πώς του ψιθυρίζει ερωτικά τραγούδια.
Τα ίδια μου τραγουδούσε χθες εμένα».
Κι εκείνος είπε:
«Αύριο θα τα τραγουδά σ’ εμένα».
Εγώ είπα:
«Κοίτα την πώς τον αγκαλιάζει.
Και χθες αγκάλιαζε εμένα».
Κι εκείνος είπε:
«Κι αύριο θ’ αγκαλιάζει έμενα».
Εγώ τότε είπα:
«Τι παράξενη γυναίκα που είναι!!»
Κι εκείνος είπε:
«Είναι η Ζωή».
.
Απόσπασμα απ΄το βιβλίο του Χαλίλ Γκιμπράν «Σκέψεις και Διαλογισμοί»
Εκδόσεις Μπουκουμάνη
.
.
1451401_953555358037692_845289940467029623_n
ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ
«Ένα ταξιδάκι με πλοίο την Αγάπη,
για ένα καινούργιο ξεκίνημα στη Ζωή,
αρχίζει ακούγοντας το φύσημα του ανέμου…
 
.
Η ανάσα της Ζωής βρίσκεται στο φως του ήλιου,
το χέρι της ζωής βρίσκεται στον αέρα»…
 
.
Khalil Gibran.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα