Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Είμαι εγώ


Σε όλο τον κόσμο δεν υπάρχει κανένας άλλος ακριβώς σαν εμένα. Υπάρχουν άνθρωποι που μου μοιάζουν σε μερικά σημεία,
αλλά κανένας δεν είναι όμοιος με εμένα. Ότι προέρχεται από εμένα είναι απόλυτα δικό μου, γιατί εγώ μόνος μου το διάλεξα.

Μου ανήκει ότι έχω: το σώμα μου, το μυαλό μου με τις ιδέες του και τις σκέψεις του, τα μάτια μου και οι εικόνες που βλέπουν,
τα συναισθήματα μου, όποια και αν είναι αυτά: θυμός, χαρά, αγάπη, απογοήτευση, ενθουσιασμός,
το στόμα μου και τα λόγια που ξεστομίζω, ευγενικά, γλυκά ή σκληρά, σωστά ή λάθος.

Η φωνή μου και όλες μου οι πράξεις, άσχετα αν κατευθύνονται προς εμένα ή προς τους άλλους.
Δικές μου είναι όλες οι φαντασιώσεις, τα όνειρα μου, οι ελπίδες μου, οι φόβοι μου.

Δικοί μου οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες μου και όλες οι αποτυχίες μου και τα λάθη μου.
Γιατί μου ανήκει ο εαυτός μου, μπορώ να έρθω πολύ κοντά του, έτσι μπορώ να με αγαπάω και να συμφιλιωθώ με όλες τις πλευρές του εαυτού μου. Ξέρω ότι μερικές πλευρές μου με προβληματίζουν, και άλλες μου είναι τελείως άγνωστες,
όσο όμως διατηρώ φιλικές σχέσεις με τον εαυτό μου και τον αγαπώ
μπορώ με θάρρος και ελπίδα να αναζητώ λύσεις για τα προβλήματα μου και τρόπους για να ανακαλύπτω πιο πολλά πράγματα για εμένα.

Όπως και αν μοιάζω και αν φαίνομαι, ότι λέω και κάνω, ότι σκέφτομαι κι αισθάνομαι σε οποιαδήποτε στιγμή,
όλα αυτά είναι ο αυθεντικός μου εαυτός.
Όταν αργότερα επανεξετάσω πώς έμοιαζα και πώς φαινόμουν, τι έκανα και τι είπα, τι σκέφτηκα και πως αισθάνθηκα,
κάποια σημεία μπορεί και να μου είναι αταίριαστα.

Μπορώ να πετάξω τα αταίριαστα και
να κρατήσω όσα αποδείχτηκαν κατάλληλα και να εφεύρω κάτι καινούργιο για να αντικαταστήσω ότι πέταξα.
Βλέπω, ακούω, αισθάνομαι, σκέπτομαι, μιλώ και πράττω. Έχω τα εργαλεία που χρειάζομαι για να επιζήσω, να είμαι κοντά με τους άλλους,
να είμαι παραγωγικός, να κατανοώ και να οριοθετώ τους ανθρώπους και τα πράγματα που είναι έξω από εμένα.

Ανήκω σε μένα και επομένως μπορώ να με διαχειριστώ.
Είμαι εγώ και είμαι πολύ καλά.

Virginia Satir

psixologikosfaros
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα