Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Ποιες τροφές δυναμώνουν τα μαλλιά;



Η τριχόπτωση είναι πιο συχνή το καλοκαίρι για αυτό το λόγο οι ειδικοί συστήνουν να τρώτε τα κατάλληλα τρόφιμα που δυναμώνουν τα μαλλιά.
Ποιες είναι αυτές οι τροφές;
Απαντήσεις στο άρθρο που ακολουθεί.
Φάτε ψάρια
 
 
Τα ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, το σκουμπρί περιέχουν τα ωμέγα-3 λιπαρά
οξέα τα οποία δυναμ'ωνουν τα μαλλια κάνοντας τα πιο λαμπερά.
 
Γιαούρτι
 
 
Τα γαλακτοκομικά όπως είναι το γιαούρτι περιέχει βιταμίνη Β5 (γνωστό ως παντοθενικό οξύ) η οοπάι καταπολεμά την τριχόπτωση.
 
 
Σπανάκι για τα εύθραυστα μαλλιά
 
Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως είναι το σπανάκι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, σίδηρο, β-καροτένιο, φολικό οξύ και βιταμίνη C που κάνουν καλό στην υγεία των μαλλιών.
 
Σίδερος ο σημαντικός
 
 
Η έλλειψη  σιδήρου μπορεί να προκαλέσει απώλεια μαλλιών. Βάλτε στο πιάτο σας συκώτι δημητριακά με σίδηρο,οστρακοειδή και σκούρα πράσινα φυλλώδη
 
Φάτε πρωτείνη
 
Όταν δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη τότε αρχίζουν και πέφτουν τα μαλλιά.Μπορείτε να πάρετε πρωτεΐνη από άπαχο κρέας όπως είναι το  κοτόπουλο ή η γαλοπούλα.
 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα