Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ευγνωμοσύνη!!




Είμαι ευτυχισμένος τώρα!!! 

Ξέρεις,
 
δεν έγινε κάτι ιδιαίτερο,
 
δεν άλλαξε κάτι ουσιαστικά..
Απλά είμαι ελεύθερος !
Είμαι ελεύθερος γιατί είμαι Ευγνώμων για ότι έχω!
Είμαι ευγνώμων για το φαγητό που τρώω κι είναι πεντανόστιμο!!
Είμαι ευγνώμων για την τέχνη μου!
Είμαι ευγνώμων για τα ρούχα μου!
Είμαι ευγνώμων για την οικογένεια και τους φίλους μου!
 
Είμαι ευγνώμων που είμαι ασφαλής!
Είμαι ευγνώμων γιατί είμαι θεραπευμένος!
Είμαι ευγνώμων γιατί η ζωή μου ομορφαίνει όλο και πιο αληθινά!!
Είμαι ευγνώμων γιατί έχω αγάπη να δώσω!
 
Είμαι ευγνώμων γιατί είμαι ελεύθερος από την κρίση
 
σε ότι δεν ανήκει στο μονοπάτι που βαδίζω.
Είμαι ευγνώμων γιατί κάθε στιγμή βρίσκομαι μέσα στα φωτεινά "χέρια,
 
που καθοδηγούν τη ζωή και τις επιλογές μου.
Είμαι ευγνώμων γιατί είμαι ελεύθερος να αγαπάω!
 
Είμαι ευγνώμων γιατί είμαι ελεύθερος να αγαπηθώ!
Είμαι ευγνώμων για όλα τα θετικά και όλα τα αρνητικά σενάρια που βίωσα
 
και βιώνω στη ζωή,
 
είμαι ελεύθερος γιατί αποδέχομαι κάθε μάθημα που πήρα!
Είμαι ευγνώμων που είμαι αγάπη
 
και δεν αναζητώ την αγάπη στους άλλους.
 
Είμαι ευγνώμων επειδή ζω κάθε στιγμή
χωρίς απλά να υπάρχω.

Είμαι ευγνώμων για κάθε μάχη που βίωσα 
και για κάθε χτύπημα που έδωσα στον εαυτό μου.
...γιατί χωρίς αυτά,
απλά θα υπήρχα
 
χωρίς να ζω!
 

Καλημέρα παντού και πάντα,
Καλημέρα κι όλα καλά θα πάνε αφού το "θέλεις !
Φτάνει μόνο να θελήσεις να το θέλεις!!

Καλημέρα με αγάπη 
και καλημέρα με προσπάθεια για κάθε τι!!


Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spritual guidance & healer
Greece 28/2/2015




























ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα