Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Συνθήματα Ζωής


Sinthimata_zois.jpg
Φωτό: Γωγώ Ρούντα
“Where there’s a will, there’s a way.”
“I can and I will. Watch me!”
Δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλές φράσεις που με ακολουθούν και με χαρακτηρίζουν στη ζωή μου και που σίγουρα αν αποφάσιζα να τις αποτυπώσω πάνω στο σώμα μου, αυτές θα επέλεγα. Πάντα πίστευα ότι, όταν κάτι το θέλεις πάρα πολύ, θα βρεις και τον τρόπο για να το καταφέρεις και να το κατακτήσεις. Και μπορώ να γίνω πολύ επίμονη όταν επιθυμώ έντονα. Θυμάμαι την φράση «Δεν υπάρχει δεν μπορώ αλλά δεν θέλω.» Όταν κάτι δεν το πιστεύεις αρκετά και δεν το θες πολύ, σίγουρα δεν θα το προσπαθήσεις ούτε θα το παλέψεις.

Και νομίζω πως τα δύο mottos μου αλληλοσυμπληρώνονται. Η θέληση είναι η κινητήριος δύναμη, ο μοχλός που σου δίνει την ικανότητα να κάνεις πράξη αυτό που ποθείς. Τον τρόπο εσύ θα τον βρεις. Το θέμα είναι ότι αφού έχεις βρει το κίνητρο σου, στη συνέχεια αναλαμβάνεις δράση. Αγαπώ και προσπαθώ κάθε στιγμή της ζωής μου να στηρίζω τα mottos μου επειδή σε στιγμές αδυναμίας μου, είναι εκεί στο μυαλό μου και μου υπενθυμίζουν πως να είμαι δυνατή, να προσπαθώ και να βασίζομαι στα δικά μου χέρια, να μην παραιτούμαι και να μην τα παρατάω.

_
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα