ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
Τα μνημεία της Αμφίπολης και των Μυκηνών αποτελούν
Ύμνο στην αλήθεια των πραγμάτων, σε ότι αφορά το ανθρώπινο γένος του τρίτου πλανήτη του αστρικού μας συστήματος.
Ύμνο στην αλήθεια των πραγμάτων, σε ότι αφορά το ανθρώπινο γένος του τρίτου πλανήτη του αστρικού μας συστήματος.
Το ανώνυμο της Αμφίπολης κατασκευάστηκε για να ενημερώσει τους αυτόχθονες απογόνους των Δωριέων και μέσω αυτών τον υπόλοιπο πλανήτη, για την ιστορία της δημιουργίας του ανθρώπινου γένους της ΓΗΣ.
Η κωδικοποιημένη παρουσία των θειων στοιχείων, για την άμεση και έγκαιρη πληροφόρηση μας, είναι καταλυτική και ακόμη βρισκόμαστε στην αρχή της ανασκαφής.
Άπλα όπως κάθε πληροφορία που προσπαθούν να μας μεταδώσουν από το παρελθόν οι δημιουργοί μας, σαν να απευθύνονται σε παιδάκι ηλικίας [5] ετών, μας απαντούν στα αναπάντητα διαχρονικά ερωτήματα μας .
Άπλα όπως κάθε πληροφορία που προσπαθούν να μας μεταδώσουν από το παρελθόν οι δημιουργοί μας, σαν να απευθύνονται σε παιδάκι ηλικίας [5] ετών, μας απαντούν στα αναπάντητα διαχρονικά ερωτήματα μας .
Ποιος είμαι ;;;
Ποιο είναι το νόημα της ζωής μου;;;
Είσαι θνητό βιολογικό ρομπότ με μια ιδιαιτερότητα, την διπλή σου υπόσταση [ζώο-θεός]
Το νόημα της ζωής σου είναι η απόκτηση γνώσεων [νάνο-τεχνολογία], που θα σου επιτρέψουν να εισέρθεις στην κατοικία του θεού [εγκεφαλικό κύτταρο], να γνωρίσεις αυτόν και τα 20.000 γονίδια του, να κατανοήσεις την λειτουργία του και να βρεις το μυστικό της αθανασίας που κρύβεται μέσα του .
Αυτό θα σε μετατρέψει από θνητό σε αθάνατο. Είναι το πρώτο βήμα .Το δεύτερο βήμα είναι να βρεις και να κατανοήσεις την λειτουργία του Ιπτάμενου δίσκου που σου χάρισα και να έρθεις στον γαλαξία για να με γνωρίσεις.
Αλλα ας γνωρίσουμε την απλότητα της σκέψης του «δημιουργού» του μνημείου.
Ο σύγχρονος άνθρωπος ξεκίνησε την ζωή του [1240 π.χ. Δωριείς και υπόλοιπα γένη της ΓΗΣ] μέσα στο σκοτάδι, [ μην ξεχνάτε τα σκοτεινά πρώτα 400 χρόνια της Αρχαίας Ελληνικής ιστορίας] το ανεξήγητο κενό. Οι γνώσεις του επαρκούσαν μονό για την επιβίωση του [αριστερό μυαλό-συνείδηση].
Ο δημιουργός του, για λόγους που είναι ηδη γνωστοί [ διπλή υπόσταση ] ,τοποθέτησε μέσα στο κρανίο του τρία μυαλά. Ένα από αυτά το μεσολόβιο, για να τον εμποδίσει να αποκτά γνώσεις ελεύθερα από την συμπαντική πηγή γνώσεων [δεξί μυαλό +ΕΕ]. Οι λόγοι για αυτή την πράξη του δημιουργού μας είναι ηδη γνωστοί ,αλλά όχι του παρόντος.
Η Είσοδος λοιπόν του μνημείου,η αρχή της περιήγησης είναι δυτικά, με κατεύθυνση ανατολικά ,συμβολίζοντας την αρχή της περιπέτειας μας σαν γένος στο σκοτάδι της μη πληροφόρησης και το ταξίδι μας στην Ανατολή –στο φως –στην υψηλή τεχνολογία –νάνο-τεχνολογία - στην θεωση [Καρυάτιδες -ψηφιδωτό].
Το πρώτο εύρημα [σφίγγες-σκοτάδι ] συμβολίζει την διπλή μας υπόσταση.
Ξεκινάμε λοιπόν σε ένα ταξίδι απόκτησης γνώσεων .Καταφέραμε να εισέρθουμε στο κύτταρο και το πρώτο πράγμα μπροστά μας είναι οι κόρες του ΔΙΑ [ Ελληνική διπλή βίο-νάνο –έλικα = 612[9] = Ζευς] , ο γενετικός μας κώδικας ,δηλαδή, στον πυρήνα του κυττάρου, ενώ βαδίζουμε σε ένα λευκό και κόκκινο δάπεδο [ιερή παιδεία του ΔΙΑ].
Μαύρο το ζώο μέσα μας, λευκό η πληροφόρηση μας, κόκκινο η θεωση. Έχουμε πολύ γρηγορα τα τρία θεια χρώματα.
Έχουμε ταυτόχρονα και τα τρία μυαλά, αριστερό [σφίγγες] ,δεξί [καρυάτιδες] και Μεσολόβιο η ορθομαρμάρωση [λευκό μάρμαρο Θάσου], που τυλίγει το κυκλικό μνημείο [κύτταρο] και συνεχίζεται και μέσα στο μνημείο. Το χρώμα του Μεσολόβιου είναι υπόλευκο.
Βαδίζουμε λοιπόν με ταχύτητα αποκτώντας γνώσεις από την συμπαντική πηγή [Καρυάτιδες] ,έχοντας αφήσει πίσω μας το ζώο [σφίγγα] , προς την θεωση μας [ψηφιδωτό].
Ο χρόνος που μας έχει δοθεί γίνετε γνωστός από το εμβαδόν των δυο ορθογώνιων παραλληλόγραμμων ,του πρώτου και του δεύτερου θαλάμου, δηλαδή , 6 Χ 4,5 = 27 Χ 2 = 54 τ.μ.
Ηδη γνωρίζουμε τον χρόνο που μας έχει δοθεί ,από το μεγαλιθικό μνημείο των Μυκηνών, είναι 5400 χρόνια. Εδώ έχουμε λοιπόν διασταύρωση της πληροφορίας.
Σαν γένος έχουμε διανύσει τα πρώτα 3254 χρόνια και σήμερα ο δημιουργος αποφασίζει να μας βοηθήσει , γιατί έχουμε καθυστερήσει αρκετά .Αυτός είναι και ο λόγος που σήμερα αποκαλύπτεται το συγκεκριμένο μνημείο [ έχουμε εισέρθει στην τρίτη και τελευταία εποχή του Υδροχόου]. Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Ερχόμαστε στο ψηφιδωτό .Ο δημιουργος του μνημειου ολοκληρώνει το νόημα της ζωής μας .
Αθανασία από τις πληροφορίες που προσλάβαμε από την Ελληνική –διπλή –βίο-νάνο-έλικα. Θεωση και ταξίδι του ανθρωπινου γενους [άνδρας –γυναίκα] στο γαλαξία, πάνω στο άρμα [Ιπτάμενο δίσκο] που μας έχει δοθεί από τον ίδιο.
Ο δημιουργός του, για λόγους που είναι ηδη γνωστοί [ διπλή υπόσταση ] ,τοποθέτησε μέσα στο κρανίο του τρία μυαλά. Ένα από αυτά το μεσολόβιο, για να τον εμποδίσει να αποκτά γνώσεις ελεύθερα από την συμπαντική πηγή γνώσεων [δεξί μυαλό +ΕΕ]. Οι λόγοι για αυτή την πράξη του δημιουργού μας είναι ηδη γνωστοί ,αλλά όχι του παρόντος.
Η Είσοδος λοιπόν του μνημείου,η αρχή της περιήγησης είναι δυτικά, με κατεύθυνση ανατολικά ,συμβολίζοντας την αρχή της περιπέτειας μας σαν γένος στο σκοτάδι της μη πληροφόρησης και το ταξίδι μας στην Ανατολή –στο φως –στην υψηλή τεχνολογία –νάνο-τεχνολογία - στην θεωση [Καρυάτιδες -ψηφιδωτό].
Το πρώτο εύρημα [σφίγγες-σκοτάδι ] συμβολίζει την διπλή μας υπόσταση.
Ξεκινάμε λοιπόν σε ένα ταξίδι απόκτησης γνώσεων .Καταφέραμε να εισέρθουμε στο κύτταρο και το πρώτο πράγμα μπροστά μας είναι οι κόρες του ΔΙΑ [ Ελληνική διπλή βίο-νάνο –έλικα = 612[9] = Ζευς] , ο γενετικός μας κώδικας ,δηλαδή, στον πυρήνα του κυττάρου, ενώ βαδίζουμε σε ένα λευκό και κόκκινο δάπεδο [ιερή παιδεία του ΔΙΑ].
Μαύρο το ζώο μέσα μας, λευκό η πληροφόρηση μας, κόκκινο η θεωση. Έχουμε πολύ γρηγορα τα τρία θεια χρώματα.
Έχουμε ταυτόχρονα και τα τρία μυαλά, αριστερό [σφίγγες] ,δεξί [καρυάτιδες] και Μεσολόβιο η ορθομαρμάρωση [λευκό μάρμαρο Θάσου], που τυλίγει το κυκλικό μνημείο [κύτταρο] και συνεχίζεται και μέσα στο μνημείο. Το χρώμα του Μεσολόβιου είναι υπόλευκο.
Βαδίζουμε λοιπόν με ταχύτητα αποκτώντας γνώσεις από την συμπαντική πηγή [Καρυάτιδες] ,έχοντας αφήσει πίσω μας το ζώο [σφίγγα] , προς την θεωση μας [ψηφιδωτό].
Ο χρόνος που μας έχει δοθεί γίνετε γνωστός από το εμβαδόν των δυο ορθογώνιων παραλληλόγραμμων ,του πρώτου και του δεύτερου θαλάμου, δηλαδή , 6 Χ 4,5 = 27 Χ 2 = 54 τ.μ.
Ηδη γνωρίζουμε τον χρόνο που μας έχει δοθεί ,από το μεγαλιθικό μνημείο των Μυκηνών, είναι 5400 χρόνια. Εδώ έχουμε λοιπόν διασταύρωση της πληροφορίας.
Σαν γένος έχουμε διανύσει τα πρώτα 3254 χρόνια και σήμερα ο δημιουργος αποφασίζει να μας βοηθήσει , γιατί έχουμε καθυστερήσει αρκετά .Αυτός είναι και ο λόγος που σήμερα αποκαλύπτεται το συγκεκριμένο μνημείο [ έχουμε εισέρθει στην τρίτη και τελευταία εποχή του Υδροχόου]. Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Ερχόμαστε στο ψηφιδωτό .Ο δημιουργος του μνημειου ολοκληρώνει το νόημα της ζωής μας .
Αθανασία από τις πληροφορίες που προσλάβαμε από την Ελληνική –διπλή –βίο-νάνο-έλικα. Θεωση και ταξίδι του ανθρωπινου γενους [άνδρας –γυναίκα] στο γαλαξία, πάνω στο άρμα [Ιπτάμενο δίσκο] που μας έχει δοθεί από τον ίδιο.
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ
Το μνημείο κατασκευάστηκε μετά τον θάνατο του Μ.Αλεξανδρου, στο τελευταιο τεταρτο του 4ου π.χ. αιωνα ,σύμφωνα με την επικεφαλής αρχαιολόγο και την επιστημονική της ομάδα.
Αυτό το γεγονός μας δίνει [2] ερμηνείες για το ψηφιδωτό.
Α].- Το ζευγάρι επάνω στο «άρμα» [αλληγορική ερμηνεία διαστημόπλοιο], συμβολίζει το ανθρώπινο γένος που εγκαταλείπει την επίγεια ζωή.
Έχει αγγίξει την θεωση [κόκκινο χρώμα] και ταξιδεύει με τον ιπτάμενο δίσκο [άρμα] που του χάρισαν οι δημιουργοί στα Ηλύσια πεδία του Αργου [Νότος-Βορράς].
Έχει αφήσει οριστικά πίσω του το ζώο [πίθηκο] μέσα του .Την συνείδηση του αριστερού του μυαλού. Αυτό συμβολίζεται από το μαύρο κηρύκειο του Ερμή που σαν ψυχοπομπός το οδηγεί στον Αδη .
Το μαύρο κηρύκειο του Ερμή, είναι η τρίτη αναφορά στην σκοτεινή πλευρά του εαυτού μας,οι άλλες δυο είναι η δυτική είσοδος και οι σφίγγες.
Πρόκειται για το ιδανικό σενάριο που θα μπορούσε να μας συμβεί σαν γένος , σύμφωνα με την Αθηνά και τον δημιουργό του μνημειου.
Στην συνέχεια των ερευνών πρέπει να βρεθούν περισσότερα στοιχεία που θα την αναδείξουν σαν μοναδική και επικρατέστερη ερμηνεία.
Τετοια στοιχεία θα είναι. Επανάληψη των ίδιων πληροφοριών που είχαμε μέχρι το ψηφιδωτό, αυτή την φορά με διαφορετικά ευρήματα, με το ίδιο όμως νόημα.
Πληροφορίες για τον Ομηρικό διαλογισμό. Πληροφορίες για την Μετάπτωση των Ισημεριών. Πληροφορίες για τον Ιπτάμενο δίσκο. Αστρονομικές πληροφορίες, η πληροφορίες για τον πλανήτη Αρη και τους ίδιους τους δημιουργούς μας.
Β].- το ζευγάρι επάνω στο άρμα είναι ο Μέγας Αλέξανδρος με την γυναίκα του, η κάποιος άλλος βασιλέας της Μακεδονίας.
Το σενάριο υποστηρίζεται από την περιοχή που βρίσκεται το μνημείο[Αμφίπολη] και από το γεγονός πως ο χρόνος κατασκευής του τοποθετείται από τους επιστήμονες στο τελευταίο τέταρτο του 4ου αιώνα. Περίοδος που αφορά και τον θάνατο του Μεγα Αλέξανδρου και την κυριαρχία των Μακεδόνων στο τότε γνωστό κόσμο.
Σε αυτήν την περίπτωση η ερμηνεία του ψηφιδωτού έχει ως εξής.
Το ζευγάρι είναι είτε ο Αλέξανδρος με την γυναίκα του, είτε ο Φίλιππος με την Ολυμπιάδα, έχουν τελειώσει την αποστολή τους στη ΓΗ και γυρίζουν στο γαλαξία Αργο πάνω σε διαστημικό όχημα [άρμα].
Η αποστολή τους
Ο Αλέξανδρος , η γυναίκα του, ο πατερας του και η μητέρα του, δεν ανήκουν στο ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ. Είναι εξωγήινοι, πιθανώς Δαναοί από την Σπαρτή του Μενέλαου.
Έχουν κατέβει στη ΓΗ με εντολή της Αθηνάς για να βοηθήσουν την ολιγάριθμη γενιά των Δωριέων να επιβληθεί των αντιπάλων της [πέρσες και αλλα βαρβαρικά γενη της Μεσοποταμίας] . Γενη που δημιουργηθήκαν με διαφορετικό γενετικό κωδικα από τους εκδιωχθέντες θεούς αννουνακι – νεφελιμ-ελοχιμ κ.α.]
Πράγμα και το οποίο συνέβη τελικά. Ο γενετικός κώδικας των Δωριέων μεταφέρθηκε στα σύνορα της Ινδίας. Ο γενετικός κώδικας των βαρβάρων χάθηκε για πάντα από τα δρώμενα του πλανήτη.
Σε αυτή την περίπτωση στην συνέχεια της ανασκαφής θα πρέπει να βρεθούν ανάλογα ευρήματα που θα την στηρίξουν. Θα δούμε
Προσωπικά στηρίζω την πρώτη ερμηνεία, απλά όλα τα μέχρι στιγμής ευρήματα δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Την κατεύθυνση ,δηλαδή, πως το ανώνυμο της Αμφίπολης είναι συνέχεια του μεγαλιθικού μνημειου των Μυκηνών «ο θησαυρός του Ατρέα».
Το μνημείο κατασκευάστηκε μετά τον θάνατο του Μ.Αλεξανδρου, στο τελευταιο τεταρτο του 4ου π.χ. αιωνα ,σύμφωνα με την επικεφαλής αρχαιολόγο και την επιστημονική της ομάδα.
Αυτό το γεγονός μας δίνει [2] ερμηνείες για το ψηφιδωτό.
Α].- Το ζευγάρι επάνω στο «άρμα» [αλληγορική ερμηνεία διαστημόπλοιο], συμβολίζει το ανθρώπινο γένος που εγκαταλείπει την επίγεια ζωή.
Έχει αγγίξει την θεωση [κόκκινο χρώμα] και ταξιδεύει με τον ιπτάμενο δίσκο [άρμα] που του χάρισαν οι δημιουργοί στα Ηλύσια πεδία του Αργου [Νότος-Βορράς].
Έχει αφήσει οριστικά πίσω του το ζώο [πίθηκο] μέσα του .Την συνείδηση του αριστερού του μυαλού. Αυτό συμβολίζεται από το μαύρο κηρύκειο του Ερμή που σαν ψυχοπομπός το οδηγεί στον Αδη .
Το μαύρο κηρύκειο του Ερμή, είναι η τρίτη αναφορά στην σκοτεινή πλευρά του εαυτού μας,οι άλλες δυο είναι η δυτική είσοδος και οι σφίγγες.
Πρόκειται για το ιδανικό σενάριο που θα μπορούσε να μας συμβεί σαν γένος , σύμφωνα με την Αθηνά και τον δημιουργό του μνημειου.
Στην συνέχεια των ερευνών πρέπει να βρεθούν περισσότερα στοιχεία που θα την αναδείξουν σαν μοναδική και επικρατέστερη ερμηνεία.
Τετοια στοιχεία θα είναι. Επανάληψη των ίδιων πληροφοριών που είχαμε μέχρι το ψηφιδωτό, αυτή την φορά με διαφορετικά ευρήματα, με το ίδιο όμως νόημα.
Πληροφορίες για τον Ομηρικό διαλογισμό. Πληροφορίες για την Μετάπτωση των Ισημεριών. Πληροφορίες για τον Ιπτάμενο δίσκο. Αστρονομικές πληροφορίες, η πληροφορίες για τον πλανήτη Αρη και τους ίδιους τους δημιουργούς μας.
Β].- το ζευγάρι επάνω στο άρμα είναι ο Μέγας Αλέξανδρος με την γυναίκα του, η κάποιος άλλος βασιλέας της Μακεδονίας.
Το σενάριο υποστηρίζεται από την περιοχή που βρίσκεται το μνημείο[Αμφίπολη] και από το γεγονός πως ο χρόνος κατασκευής του τοποθετείται από τους επιστήμονες στο τελευταίο τέταρτο του 4ου αιώνα. Περίοδος που αφορά και τον θάνατο του Μεγα Αλέξανδρου και την κυριαρχία των Μακεδόνων στο τότε γνωστό κόσμο.
Σε αυτήν την περίπτωση η ερμηνεία του ψηφιδωτού έχει ως εξής.
Το ζευγάρι είναι είτε ο Αλέξανδρος με την γυναίκα του, είτε ο Φίλιππος με την Ολυμπιάδα, έχουν τελειώσει την αποστολή τους στη ΓΗ και γυρίζουν στο γαλαξία Αργο πάνω σε διαστημικό όχημα [άρμα].
Η αποστολή τους
Ο Αλέξανδρος , η γυναίκα του, ο πατερας του και η μητέρα του, δεν ανήκουν στο ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ. Είναι εξωγήινοι, πιθανώς Δαναοί από την Σπαρτή του Μενέλαου.
Έχουν κατέβει στη ΓΗ με εντολή της Αθηνάς για να βοηθήσουν την ολιγάριθμη γενιά των Δωριέων να επιβληθεί των αντιπάλων της [πέρσες και αλλα βαρβαρικά γενη της Μεσοποταμίας] . Γενη που δημιουργηθήκαν με διαφορετικό γενετικό κωδικα από τους εκδιωχθέντες θεούς αννουνακι – νεφελιμ-ελοχιμ κ.α.]
Πράγμα και το οποίο συνέβη τελικά. Ο γενετικός κώδικας των Δωριέων μεταφέρθηκε στα σύνορα της Ινδίας. Ο γενετικός κώδικας των βαρβάρων χάθηκε για πάντα από τα δρώμενα του πλανήτη.
Σε αυτή την περίπτωση στην συνέχεια της ανασκαφής θα πρέπει να βρεθούν ανάλογα ευρήματα που θα την στηρίξουν. Θα δούμε
Προσωπικά στηρίζω την πρώτη ερμηνεία, απλά όλα τα μέχρι στιγμής ευρήματα δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Την κατεύθυνση ,δηλαδή, πως το ανώνυμο της Αμφίπολης είναι συνέχεια του μεγαλιθικού μνημειου των Μυκηνών «ο θησαυρός του Ατρέα».
ΤΑ ΑΚΛΟΝΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
Κυκλικό μνημείο με μηκος περιφερειας 497 μέτρα Αποκάλυψη με το «καλημέρα» του λόγου 1562/497 = 3,1428 αβίαστα η παγκόσμια μαθηματική σταθερά [π = 3,1428] πριν 2334 χρόνια.
Το κυκλικό σχήμα του μνημειου παραπέμπει σε κύτταρο και Ιπτάμενο δίσκο.
Ηδη το ότι συμβολίζει το ανθρώπινο κύτταρο έχει αποδειχτεί από τα ευρήματα [καρυάτιδες –μαίανδρος κ.α.] και ότι άλλο προκύψει στην συνέχεια.
Ευρήματα σχετικά με τον γενετικό μας κωδικα που αποδεικνύουν αβίαστα πως ο κατασκευαστής κατέχει γνώσεις που σήμερα κατέχουν ερευνητές αιχμής της γενετικής Μοριακοί βιολόγοι.
Συμπέρασμα πρώτο Το κύτταρο περιέχει μέσα του την ΕΕ δηλαδή τον ανθρώπινο γενετικό κωδικα .
Αυτό από μόνο του παραπέμπει στους δημιουργούς μας Έλληνες αθάνατους.
Ποιος άλλος κατείχε τέτοιες γνώσεις πριν 2334 χρόνια;;;
Το αν συμβολίζει, η αν υπάρχει από κάτω του ιπτάμενος δίσκος μένει να αποδειχτεί.
Οι δυο σφίγγες στην πρώτη είσοδο. Συμβολίζουν την διττή ανθρώπινη υπόσταση [θεός –ζώο] και αυτή κωδικοποιημένη γνώση των δημιουργών μας. Εμείς ακόμη και σήμερα το κρατάμε επτασφράγιστο μυστικό από τους λαούς της ΓΗΣ.
Τα τρία βασικά χρώματα της μύησης στα μυστικά των θεών [όλα τα αρχαία Ελληνικά μυστήρια] ,είναι τα μαύρο [άγνοια-ζωο]-λευκό [επίγνωση –πληροφόρηση] και κόκκινο [κάτοχος της αληθινής γνώσης –Μύστης –άνδρας –ηρωας -θεός]
Το λευκό –κόκκινο δάπεδο μας ενημερώνει πως το ανθρώπινο γένος αμέσως μετά την δημιουργία του άρχισε να αποκτά ιερή παιδεία και να διευρύνει τις γνώσεις του .Άφησε το σκοτάδι της αμάθειας πίσω του και με την βοήθεια της νάνο-τεχνολογίας και της συμπαντικής πηγής γνώσης, τον Δια μέσα του [καρυάτιδες] ,βαδίζει προς την αθανασία και την θεωση του.
Οι καρυάτιδες [κόρες του ΔΙΑ] , στην συνέχεια ,δίνουν έμφαση στις λεπτομέρειες του γενετικού μας κωδικα και μας ενημερώνουν για τον συμπαντικό χρυσό αριθμό Φ= 1,618.
Την χρυσή τομή με βάση την οποία ο ΔΙΑΣ δομεί όλα τα έμβια όντα του σύμπαντος.
Το ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ έχει εισέρθει στο κύτταρο, έχει γνωρίσει τον γενετικό του κωδικα ,αποκομίζει από αυτό ιερή παιδεία, υψηλή τεχνολογία και επιστημονικές γνώσεις αιχμής –πρωτογενείς .
Οι γνώσεις που αποκομίζουμε από την μελέτη και την έρευνα της ΕΕ θα μας οδηγήσουν τελικά στην αθανασία και το ταξίδι μας στο γαλαξία .
Ερχόμαστε στο μοναδικό ψηφιδωτό. Ο μαίανδρος γύρω του αποτελεί τον ανθρώπινο γενετικό κωδικα και μας πληροφορεί ,με χαρακτηριστική λεπτομέρεια, για τον κάτοικο του κύτταρου που δεν είναι άλλος από την [ Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα = 612[9]= Ζευς].
Για το μηκος της μονής και διπλής έλικας [99Χ2 = 198 εκ. του μέτρου], για τον αριθμό των χημικών ενώσεων που αποτελούν το μόριο [6 δις]. Για τον αριθμό των χημικών ενώσεων κάθε έλικας [3δις].Για την απόσταση που χωρίζει κάθε χημική ένωση [3,3] angstroms , επίσης μας δίνει την πληροφορία πως η διπλή έλικα είναι αμφίδρομη [69-96] και Ελληνική.[τετραγωνάκια με τις πέντε βούλες -5=Ε].
Μας δίνει τέλος , την απίθανη πληροφόρηση πως κάθε 10 ζεύγη [5+5] «γραμμάτων», η 33 angstroms, η διπλή έλικα διπλώνει σχηματίζοντας τον αριθμό [8] .Αυτόν που βλέπουμε στην κορυφή του μαύρου Κηρυκείου που κρατά στο αριστερό του χέρι ο Ερμής.
Είναι το σήμα κατατεθέν της διπλής έλικας και μπορείτε να το παρατηρήσετε σε όλες τις φωτογραφίες του γενετικού μας κωδικα.
Περί-τριγυρισμένη από την τόσο υπερβολικά τονισμένη Ελληνική Έλικα και λαμβάνοντας υπ’οψιν μας όσα έχουν προηγηθεί και τους χαρακτήρες που συμμετέχουν στην εικόνα, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως περιγράφει το ταξίδι του ανθρωπινου γενους προς την θεωση και τον γαλαξία Αργο .
Το «άρμα» κινείται στον άξονα Νότος –Βορράς* [ΓΗ – Ηλύσια πεδία Αργου] ο επισκέπτης στον άξονα Δύση [άγνοια] –Ανατολή [ενημέρωση –φως] .
Όλα είναι σχεδιασμένα σαν από θεϊκό χέρι.
*είναι ηδη γνωστό πως ο πλανήτης μας και ολόκληρο το αστρικό μας σύστημα είναι τοποθετημένο στη άκρη και Νότια της σπείρας του Ωρίωνα Ολόκληρη η σπείρα του Ωρίωνα και ολόκληρος ο γαλαξίας βρίσκεται στην κυριολεξία από επάνω μας [Βόρεια]
Ο χαιρετισμός της γυναίκας προς τα πίσω και κάτω ,με το χέρι της να φέρει κόσμημα , δηλώνει την εγκατάλειψη των επίγειων πειρασμών και απολαύσεων.
Άρμα με δυο εξακτινους τροχούς = εγκεφαλικό κύτταρο με τα έξι δισεκατομμύρια γράμματα περιέχοντα κάθε λεπτομέρεια της ζωής των συγκεκριμένων ανθρώπων στη ΓΗ [ το όχημα που μεταφέρει την ψύχη μας στους ουρανούς είναι η κατοικία της –τα εγκεφαλικά μας κύτταρα]
Το άρμα έχει τις εξής ερμηνείες. Ταξιδιωτικη και πολεμική άμαξα.Αλληγορικά ερμηνεύεται , σαν ιπτάμενος δίσκος και ανθρώπινο κύτταρο.
Τα δυο λευκά άλογα = λευκό = αγνό Συμβολίζουν την αγνότητα της ψυχής των ευρισκομένων επάνω στο άρμα. Είναι σίγουρο πως νίκησαν την αμάθεια ,τον πίθηκο μέσα τους, έγιναν αθάνατοι με την βοήθεια της νάνο-τεχνολογίας και πως τωρα κατευθύνονται στα Ηλύσια πεδία του Αργου για να γνωρίσουν τους δημιουργούς τους.
Τα χρώματα που κυριαρχούν επάνω τους είναι το λευκό και το κόκκινο συνέχεια του δαπέδου του πρώτου θαλάμου. Τα ίδια χρώματα έχει και ο Απόλλωνας στην περίφημη ζωγραφιά του Πιστοξενου.
Μια ακόμη σημαντική λεπτομέρεια είναι η συμμετοχή στο γίγνεσθαι της εικόνας των αριστερών χεριών της γυναίκας και του Ερμή .Συμβολίζουν το αριστερό ανθρώπινο μυαλό τον καθημερινό μας εαυτό .Με αυτό χαιρετά τα εγκόσμια η γυναίκα και με το ίδιο σκεπτικό στο αριστερό κρατά ο Ερμής το μαύρο κηρύκειο.
Ο άνδρας φέρει στεφάνι, είναι σοβαρός, με το δεξί χέρι κρατά τα γκέμια των αλόγων [ψυχές ] και με το αριστερό κρατά την σύντροφο του από την μέση , είναι υπεύθυνος για αυτήν.
Αποκωδικοποίηση της σκηνής
Ο άνδρας, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ηδη από την Ομηρική Οδύσσεια ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος , για την συγκεκριμένη διαδρομή προς την θεωση του ανθρωπινου γενους . Φέρει μέσα στο κεφάλι του τον νοητικό μηχανισμό του Ομηρικού διαλογισμού [στεφάνι]. Είναι δηλαδή υπεύθυνος και για την σωτηρία της ψυχής της συντρόφου του στη ζωή. Αυτός είναι ο λόγος, που αυτός καθορίζει την πορεία και των δυο ψυχών [λεύκα άλογα –γκέμια] Για τον ίδιο λόγο κρατά την γυναίκα από την μέση.
Η συγκεκριμένη σκηνή δείχνει τον άνδρα να επιτυχαίνει την αποστολή που του ανατέθηκε. Αυτό είναι το ζητούμενο από την Αθηνά – δημιουργούς μας.
Δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε πως η αλήθεια σήμερα είναι τελείως διαφορετική. Απέχουμε χιλιετίες από την θεωση.
Ίσως το μνημείο μας βοηθήσει να αλλάξουμε πορεία σαν ανθρώπινο γένος.
Από το σκοτάδι της επίγειας ζωής στο φως του Ήλιου. Από την μίζερη υπόσταση του ανθρώπου [ζώο] στην βασιλεία του πνεύματος στα Ηλύσια πεδία του Αργου.
Είμαι σίγουρος πως το μνημείο και αυτά που θα προκύψουν τελικά από την ανασκαφή αποτελούν μέρος του σχεδίου αφύπνισης της ολιγάριθμης γενιάς των απογόνων των Δωριέων,των σημερινών Ελλήνων από την Αθηνά.
Όλες οι ενδείξεις δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Όλα τα στοιχεία βρίσκονται στον γεωγραφικό μας χώρο και στη γλώσσα μας .Αν δεν αφορά εμάς τότε να μου πει κάποιος ποιον αφορά.
Ο χρόνος είναι ιδανικός Είμαστε στον Υδροχόο Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.
Το κυκλικό σχήμα του μνημειου παραπέμπει σε κύτταρο και Ιπτάμενο δίσκο.
Ηδη το ότι συμβολίζει το ανθρώπινο κύτταρο έχει αποδειχτεί από τα ευρήματα [καρυάτιδες –μαίανδρος κ.α.] και ότι άλλο προκύψει στην συνέχεια.
Ευρήματα σχετικά με τον γενετικό μας κωδικα που αποδεικνύουν αβίαστα πως ο κατασκευαστής κατέχει γνώσεις που σήμερα κατέχουν ερευνητές αιχμής της γενετικής Μοριακοί βιολόγοι.
Συμπέρασμα πρώτο Το κύτταρο περιέχει μέσα του την ΕΕ δηλαδή τον ανθρώπινο γενετικό κωδικα .
Αυτό από μόνο του παραπέμπει στους δημιουργούς μας Έλληνες αθάνατους.
Ποιος άλλος κατείχε τέτοιες γνώσεις πριν 2334 χρόνια;;;
Το αν συμβολίζει, η αν υπάρχει από κάτω του ιπτάμενος δίσκος μένει να αποδειχτεί.
Οι δυο σφίγγες στην πρώτη είσοδο. Συμβολίζουν την διττή ανθρώπινη υπόσταση [θεός –ζώο] και αυτή κωδικοποιημένη γνώση των δημιουργών μας. Εμείς ακόμη και σήμερα το κρατάμε επτασφράγιστο μυστικό από τους λαούς της ΓΗΣ.
Τα τρία βασικά χρώματα της μύησης στα μυστικά των θεών [όλα τα αρχαία Ελληνικά μυστήρια] ,είναι τα μαύρο [άγνοια-ζωο]-λευκό [επίγνωση –πληροφόρηση] και κόκκινο [κάτοχος της αληθινής γνώσης –Μύστης –άνδρας –ηρωας -θεός]
Το λευκό –κόκκινο δάπεδο μας ενημερώνει πως το ανθρώπινο γένος αμέσως μετά την δημιουργία του άρχισε να αποκτά ιερή παιδεία και να διευρύνει τις γνώσεις του .Άφησε το σκοτάδι της αμάθειας πίσω του και με την βοήθεια της νάνο-τεχνολογίας και της συμπαντικής πηγής γνώσης, τον Δια μέσα του [καρυάτιδες] ,βαδίζει προς την αθανασία και την θεωση του.
Οι καρυάτιδες [κόρες του ΔΙΑ] , στην συνέχεια ,δίνουν έμφαση στις λεπτομέρειες του γενετικού μας κωδικα και μας ενημερώνουν για τον συμπαντικό χρυσό αριθμό Φ= 1,618.
Την χρυσή τομή με βάση την οποία ο ΔΙΑΣ δομεί όλα τα έμβια όντα του σύμπαντος.
Το ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ έχει εισέρθει στο κύτταρο, έχει γνωρίσει τον γενετικό του κωδικα ,αποκομίζει από αυτό ιερή παιδεία, υψηλή τεχνολογία και επιστημονικές γνώσεις αιχμής –πρωτογενείς .
Οι γνώσεις που αποκομίζουμε από την μελέτη και την έρευνα της ΕΕ θα μας οδηγήσουν τελικά στην αθανασία και το ταξίδι μας στο γαλαξία .
Ερχόμαστε στο μοναδικό ψηφιδωτό. Ο μαίανδρος γύρω του αποτελεί τον ανθρώπινο γενετικό κωδικα και μας πληροφορεί ,με χαρακτηριστική λεπτομέρεια, για τον κάτοικο του κύτταρου που δεν είναι άλλος από την [ Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα = 612[9]= Ζευς].
Για το μηκος της μονής και διπλής έλικας [99Χ2 = 198 εκ. του μέτρου], για τον αριθμό των χημικών ενώσεων που αποτελούν το μόριο [6 δις]. Για τον αριθμό των χημικών ενώσεων κάθε έλικας [3δις].Για την απόσταση που χωρίζει κάθε χημική ένωση [3,3] angstroms , επίσης μας δίνει την πληροφορία πως η διπλή έλικα είναι αμφίδρομη [69-96] και Ελληνική.[τετραγωνάκια με τις πέντε βούλες -5=Ε].
Μας δίνει τέλος , την απίθανη πληροφόρηση πως κάθε 10 ζεύγη [5+5] «γραμμάτων», η 33 angstroms, η διπλή έλικα διπλώνει σχηματίζοντας τον αριθμό [8] .Αυτόν που βλέπουμε στην κορυφή του μαύρου Κηρυκείου που κρατά στο αριστερό του χέρι ο Ερμής.
Είναι το σήμα κατατεθέν της διπλής έλικας και μπορείτε να το παρατηρήσετε σε όλες τις φωτογραφίες του γενετικού μας κωδικα.
Περί-τριγυρισμένη από την τόσο υπερβολικά τονισμένη Ελληνική Έλικα και λαμβάνοντας υπ’οψιν μας όσα έχουν προηγηθεί και τους χαρακτήρες που συμμετέχουν στην εικόνα, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως περιγράφει το ταξίδι του ανθρωπινου γενους προς την θεωση και τον γαλαξία Αργο .
Το «άρμα» κινείται στον άξονα Νότος –Βορράς* [ΓΗ – Ηλύσια πεδία Αργου] ο επισκέπτης στον άξονα Δύση [άγνοια] –Ανατολή [ενημέρωση –φως] .
Όλα είναι σχεδιασμένα σαν από θεϊκό χέρι.
*είναι ηδη γνωστό πως ο πλανήτης μας και ολόκληρο το αστρικό μας σύστημα είναι τοποθετημένο στη άκρη και Νότια της σπείρας του Ωρίωνα Ολόκληρη η σπείρα του Ωρίωνα και ολόκληρος ο γαλαξίας βρίσκεται στην κυριολεξία από επάνω μας [Βόρεια]
Ο χαιρετισμός της γυναίκας προς τα πίσω και κάτω ,με το χέρι της να φέρει κόσμημα , δηλώνει την εγκατάλειψη των επίγειων πειρασμών και απολαύσεων.
Άρμα με δυο εξακτινους τροχούς = εγκεφαλικό κύτταρο με τα έξι δισεκατομμύρια γράμματα περιέχοντα κάθε λεπτομέρεια της ζωής των συγκεκριμένων ανθρώπων στη ΓΗ [ το όχημα που μεταφέρει την ψύχη μας στους ουρανούς είναι η κατοικία της –τα εγκεφαλικά μας κύτταρα]
Το άρμα έχει τις εξής ερμηνείες. Ταξιδιωτικη και πολεμική άμαξα.Αλληγορικά ερμηνεύεται , σαν ιπτάμενος δίσκος και ανθρώπινο κύτταρο.
Τα δυο λευκά άλογα = λευκό = αγνό Συμβολίζουν την αγνότητα της ψυχής των ευρισκομένων επάνω στο άρμα. Είναι σίγουρο πως νίκησαν την αμάθεια ,τον πίθηκο μέσα τους, έγιναν αθάνατοι με την βοήθεια της νάνο-τεχνολογίας και πως τωρα κατευθύνονται στα Ηλύσια πεδία του Αργου για να γνωρίσουν τους δημιουργούς τους.
Τα χρώματα που κυριαρχούν επάνω τους είναι το λευκό και το κόκκινο συνέχεια του δαπέδου του πρώτου θαλάμου. Τα ίδια χρώματα έχει και ο Απόλλωνας στην περίφημη ζωγραφιά του Πιστοξενου.
Μια ακόμη σημαντική λεπτομέρεια είναι η συμμετοχή στο γίγνεσθαι της εικόνας των αριστερών χεριών της γυναίκας και του Ερμή .Συμβολίζουν το αριστερό ανθρώπινο μυαλό τον καθημερινό μας εαυτό .Με αυτό χαιρετά τα εγκόσμια η γυναίκα και με το ίδιο σκεπτικό στο αριστερό κρατά ο Ερμής το μαύρο κηρύκειο.
Ο άνδρας φέρει στεφάνι, είναι σοβαρός, με το δεξί χέρι κρατά τα γκέμια των αλόγων [ψυχές ] και με το αριστερό κρατά την σύντροφο του από την μέση , είναι υπεύθυνος για αυτήν.
Αποκωδικοποίηση της σκηνής
Ο άνδρας, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ηδη από την Ομηρική Οδύσσεια ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος , για την συγκεκριμένη διαδρομή προς την θεωση του ανθρωπινου γενους . Φέρει μέσα στο κεφάλι του τον νοητικό μηχανισμό του Ομηρικού διαλογισμού [στεφάνι]. Είναι δηλαδή υπεύθυνος και για την σωτηρία της ψυχής της συντρόφου του στη ζωή. Αυτός είναι ο λόγος, που αυτός καθορίζει την πορεία και των δυο ψυχών [λεύκα άλογα –γκέμια] Για τον ίδιο λόγο κρατά την γυναίκα από την μέση.
Η συγκεκριμένη σκηνή δείχνει τον άνδρα να επιτυχαίνει την αποστολή που του ανατέθηκε. Αυτό είναι το ζητούμενο από την Αθηνά – δημιουργούς μας.
Δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε πως η αλήθεια σήμερα είναι τελείως διαφορετική. Απέχουμε χιλιετίες από την θεωση.
Ίσως το μνημείο μας βοηθήσει να αλλάξουμε πορεία σαν ανθρώπινο γένος.
Από το σκοτάδι της επίγειας ζωής στο φως του Ήλιου. Από την μίζερη υπόσταση του ανθρώπου [ζώο] στην βασιλεία του πνεύματος στα Ηλύσια πεδία του Αργου.
Είμαι σίγουρος πως το μνημείο και αυτά που θα προκύψουν τελικά από την ανασκαφή αποτελούν μέρος του σχεδίου αφύπνισης της ολιγάριθμης γενιάς των απογόνων των Δωριέων,των σημερινών Ελλήνων από την Αθηνά.
Όλες οι ενδείξεις δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Όλα τα στοιχεία βρίσκονται στον γεωγραφικό μας χώρο και στη γλώσσα μας .Αν δεν αφορά εμάς τότε να μου πει κάποιος ποιον αφορά.
Ο χρόνος είναι ιδανικός Είμαστε στον Υδροχόο Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.
Η αποκατάσταση και η...ανάγνωση του μωσαϊκού του Τύμβου της Αμφίπολης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φίλιππος... κλέβει την Περσεφόνη!
http://bouzanis.blogspot.gr/2014/10/blog-post_19.html