Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Συγχρονισμός Ημισφαιρίων.....!!!



Ο κόσμος αυτός είναι Συχνότητες…

Το μυαλό σας είναι Συχνότητες…

Συνεπώς, ότι θέλετε είναι στην δικαιοδοσία σας να το Πετύχετε !


«Είμαι ο αριστερός εγκέφαλος. Είμαι επιστήμονας. Ένας μαθηματικός. Αγαπώ το γνωστό. Ταξινομώ. Είμαι ακριβής. Γραμμικός. Αναλυτικός. Στρατηγικός. Είμαι πρακτικός. Πάντα στον έλεγχο. 

Ένας κύριος των λέξεων και της γλώσσας. Ρεαλιστικός. Υπολογίζω τις εξισώσεις και παίζω με τους αριθμούς. Είμαι οργάνωση. Είμαι λογική. Ξέρω ακριβώς ποιος είμαι.»

«Είμαι ο δεξιός εγκέφαλος. Είμαι δημιουργικότητα. Ένα ελεύθερο πνεύμα. Είμαι πάθος. Πόθος. Αισθησιασμός. Είμαι ο ήχος του γέλιου βρυχηθμού. Είμαι γούστο. 

Το συναίσθημα της άμμου κάτω από το γυμνό άθλο. Είμαι μετακίνηση. Ζωηρά χρώματα. Είμαι η ώθηση να χρωματίσω σε έναν κενό καμβά. Είμαι απεριόριστη φαντασία. Τέχνη. Ποίηση. Αισθάνομαι. Αισθάνομαι. 

Είμαι όλα που θέλησα να είμαι.

Nıcolas Laguerre


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα