Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Θεός και Άνθρωπος



Ο Θεός Είναι Απεριόριστη Συνείδηση που Απλώνεται παντού, Δραστηριοποιείται μέσα στο κάθε τι. Η Απεριόριστη Συνείδηση Αποτελεί το Υπόβαθρο κάθε μορφής ύπαρξης. Ο Θεός Είναι το Στήριγμα, η Ουσία,, το Όριο, κι ο Προορισμός κάθε εξελικτικής πορείας της ύπαρξης.

Αυτή η Απεριόριστη Συνείδηση Είναι η Πραγματική Οντότητα μέσα σε κάθε ον. Αυτή η Απεριόριστη Συνείδηση Είναι η Πραγματική Ουσία του Ανθρώπου, κάθε ανθρώπου. Όλα τα πλάσματα είναι εκδηλώσεις (κι ενσαρκώσεις) Αυτής της Απεριόριστης Συνείδησης. 

Αυτή η Απεριόριστη Συνείδηση είναι η Ουσία σου, Εσύ, όταν Βιώνεις την Πραγματική Ύπαρξή σου.
Αυτή η «δήλωση» είναι το Μήνυμα όλων των Μεγάλων Διδασκάλων προς τους ανθρώπους. Είναι το Υπέρτατο Μυστικό της δημιουργίας. Δεν είναι «βλαστήμια» ενάντια στο Θεό. Το «εγώ κι ο Θεός είμαστε ένα» (που έλεγε παλιά ο Ιησούς), αφορά την ανθρώπινη φύση, το ανθρώπινο είδος, όχι κάποιο συγκεκριμένο «πρόσωπο». Έτσι διδαχτήκαμε από τον Ιησού, τους μυστικούς πατέρες, τους διδασκάλους μας.
.
Όταν Αυτή η Απεριόριστη Συνείδηση που οι άνθρωποι ονομάζουν Θεό «περιορίζεται» μέσα στους όρους της σχετικής ύπαρξης, του χώρου, της δράσης, της μορφής… γεννιέται το «εγώ»… ένα Παγκόσμιο Εγώ στο κόσμο του Πνεύματος, ένα Διευρυμένο Εγώ στους ανώτερους κόσμους, ένα ψυχοσωματικό εγώ στον κόσμο της μορφής.

Όταν Αυτή η Απεριόριστη Συνείδηση Εκδηλώνεται στον υλικό κόσμο, σαν ψυχοσωματική οντότητα, δεν Λειτουργεί σαν Καθαρή Φύση, αλλά μέσα από τους περιορισμούς του ψυχοσωματικού εγώ.

Αν και ο Άνθρωπος στην Πραγματική Οντότητά του είναι Απεριόριστη Συνείδηση, εκδηλώνεται μέσα από το περιορισμένο εγώ, που εκφράζεται μέσα από ψυχολογικές διαδικασίες και σωματικές δράσεις και πράξεις.

Το «εγώ», πέρα από την μεταφυσική του υπόσταση και λειτουργία, είναι ένα «ψυχολογικό σύμπλεγμα», λειτουργεί στον κόσμο της μορφής σαν ένα «ψυχολογικό κέντρο» γύρω από το οποίο συγκεντρώνονται αντιλήψεις της ύπαρξης, αντιλήψεις της προσωπικής ύπαρξης και διάκρισης από τον κόσμο, σκέψεις, συναισθήματα κι επιθυμίες, σωματικές αισθήσεις, ανάγκες επιβίωσης στο κόσμο, πράξεις και γεγονότα που εισρέουν στην αντίληψη, ο γήινος χρόνος…

Το εγώ είναι το «οχυρό» του ανθρώπου. Μέσα από το εγώ υπερασπίζεται την περιορισμένη ύπαρξή του, τους «δικούς» του, τα «δικά» του, ό,τι νομίζει απαραίτητο και χρήσιμο. 

Στο τέλος… το εγώ γίνεται η φυλακή του ανθρώπου.
Η Ενότητα, η «Κοινωνία», η επικοινωνία, η «σχέση», είναι δυνατή όταν ξεπερνιέται το εγώ. Όταν όλοι είναι οχυρωμένοι στο εγώ τους είναι αδύνατο να νοιώσουν την «Ενότητα με όλα», να «κοινωνήσουν» με τους άλλους, να επικοινωνήσουν, να έχουν ουσιαστικές σχέσεις. Κι έτσι όλα καταλήγουν σε «διαμάχη».
Έτσι, ούτε κοινωνίες «χτίζονται», ούτε σχέσεις αληθινές υπάρχουν. Οι άνθρωποι «συμβιώνουν» αναγκαστικά, ομαδοποιούνται ανάλογα με τα περιορισμένα συμφέροντά τους, εκμεταλλεύονται ο ένας τον άλλο, και σέρνονται στο χορό της δυστυχίας… σαν χορός σε αρχαίο δράμα, καμιά φορά σαν χορός σε αρχαία κωμωδία.

Άνθρωπε! Κοίταξε μέσα σου «πως» λειτουργείς. Κοίταξε γύρω σου σε τι κοινωνία ζεις. Αυτό σου αξίζει; Αυτό σου πρέπει; Δεν θέλεις να ζήσεις διαφορετικά; καλύτερα; Δεν θέλεις να ζήσεις με Γνώση; με Αγάπη; Με ουσιαστική επικοινωνία; Να είσαι ευτυχισμένος κι εσύ κι όλοι γύρω σου; Δεν θέλεις να βγεις από τον εφιάλτη που βιώνεις;
.
Ποια είναι η Αληθινή Γνώση; Ο Ιησούς συνήθιζε να λέει πως «αληθινή γνώση είναι να γνωρίσεις τον Θεό», που πάει να πει (όπως εξηγούσε κατ’ ιδίαν στους μαθητές του, στους οποίους έλαχε να γνωρίσουν τη «μυστήρια της βασιλείας των ουρανών») «να γνωρίσεις την Αληθινή Ουσία σου, στο βάθος της ύπαρξής σου».
Ποιος είναι ο Δρόμος για τον Θεό; Ποια είναι η στενή και τεθλιμμένη οδός που μας οδηγεί στην Απεραντοσύνη της Αληθινής Ζωής; Ο Ιησούς συνήθιζε να λέει πως « η βασιλεία των ουρανών είναι μέσα μας, δεν έρχεται στον χρόνο, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά ξαφνικά, μέσα μας, σαν αστραπή έμπνευσης, όταν ξεπερνώντας το εγώ ανοιγόμαστε στην Απεραντοσύνη της Ύπαρξης, στην Πραγματικότητα του Θεού».
Ποια είναι η Αληθινή Αρετή; Να Βιώνουμε Μέσα μας τον Θεό, να Βιώνουμε την Ενότητα με όλα, να μετουσιώνουμε το βίωμα σε Αγάπη, απεριόριστη κοινωνία με τους άλλους, ειλικρινή επικοινωνία, καλοσύνη, και προσφορά και ουσιαστική δράση για το καλό όλων.
.
Ο Θεός Είναι Απεριόριστη Συνείδηση και Μέσα στον Θεό δεν χωράει «εγώ».
Ο Θεός Είναι Ενότητα, δεν υπάρχει διαμάχη.
Ο Θεός Είναι Αγάπη, δεν χωράει διακρίσεις.
Ο Θεός Είναι Κοινωνία, δεν χωράει συγκρούσεις.
Ο Θεός Είμαστε Όλοι, Όλα, πως γίνεται να βαδίζουμε σε διαφορετικούς δρόμους;
.
Άνθρωπε! Αν δεν Ανυψωθείς πάνω από τους περιορισμούς, δεν θα Αντικρύσεις ποτέ την Απεραντοσύνη της Ύπαρξης, τον Ουρανό της Αλήθειας, την Πραγματικότητα του Θεού.

Άνθρωπε! Σπάσε το τσόφλι του εγώ, για να «γεννηθείς άνωθεν», για να γεννηθείς στο Φως, στην Απεραντοσύνη, στη Ζωή… Γιατί αυτή είναι η Αληθινή Ζωή, η Αιώνια Ζωή, «να είσαι Μαζί Με Τον Θεό, Ουσία από την Ουσία Του, Φως από το Φως Του, Θεός Αληθινός Εκ Θεού Αληθινού».
.
Κωνσταντίνος Προκοπίου

ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα