Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

2. Η Επιστροφή του Νοστράδαμος... Τετράστιχα που αφορούν στο Παρελθόν

  Η ρήψη της ατομικής βόμβας

Αρκετά τετράστιχα αφορούν στη ρήψη της ατομικής Βόμβας στην Ιαπωνία κατά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο ίδιος ο Νοστράδαμος λέει ότι ακόμα και αν αφιέρωνε στο γεγονός αυτό και τα χίλια του τετράστιχα, πάλι λίγα θα ήταν. Ακολουθούν τρία από αυτά :

Πάδοβα, Βερόνα, Βιτσέντζα, Σαραγόσα, 
σπαθιά που στάζουν αίμα από μακρινές χώρες. 
Μία πολύ μεγάλη συμφορά θα έρθει με το τεράστιο κέλυφος, 
η ανακούφιση κοντά, αλλά η γιατρειά πολύ μακριά. (III -75)

Το τετράστιχο αναφέρεται και στους δύο Παγκοσμίους Πολέμους. Τα ονόματα των πόλεων που αναφέρονται στην αρχή, είναι μέρη που έπαιξαν ρόλο-κλειδί κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Η αιτία που προκάλεσε το ξέσπασμα και των δύο Πολέμων ήταν η σύγχυση και το μπέρδεμα της πολιτικής στην Ευρώπη. Αν δεν είχε γίνει ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος, δεν θα γινόταν ούτε ο Δεύτερος. Η συμφορά που ήρθε από το «τεράστιο κέλυφος» ήταν οι ατομικές βόμβες που έπεσαν στην Ιαπωνία. Υπήρχε εκεί μία «μικρή, ελάχιστη ανακούφιση» για τα θύματα, αλλά «η γιατρειά» έπρεπε να πραγματοποιηθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες που ήταν «πολύ μακριά».



Ζωντανή φωτιά θα ελευθερωθεί και κρυμμένος θάνατος, 
με φόβο από το εσωτερικό τρομακτικών σφαιρών. 
Τη νύχτα η πόλη θα μετατραπεί σε ερείπια από το στόλο, 
η πόλη στις φλόγες, πρόσφορη για τον εχθρό. (V -8)

Η ακτινοβολία από τις ατομικές βόμβες που έπεσαν στην Ιαπωνία έκαιγε σαν «ζωντανή φωτιά»αλλά οι άνθρωποι δεν πέθαναν αμέσως, όπως θα συνέβαινε με μία κανονική φωτιά, αλλά έπρεπε να ζήσουν όλη την αγωνία που πέρασαν μέχρι να ξεψυχήσουν. «Ο στόλος» αναφέρεται στα Γερμανικά αεροπλάνα που πέταξαν πάνω από «την πόλη» του Λονδίνου και τη βομβάρδισαν,«μετατρέποντας την σε ερείπια»Οι «τρομακτικές σφαίρες» ήταν φωτιστικά βλήματα. Καθώς ήθελαν να παράγουν κάποιο φως ώστε να μπορούν να εντοπίζουν τους στόχους τους, έριχναν σφαίρες με εκρηκτικά υγρά, τα οποία ανεφλέγοντο με την πρόσκρουση, κι έτσι το φως τούς βοηθούσε να κατευθύνουν τις καταστροφικές βόμβες στο στόχο τους. Στη διάρκεια του Πολέμου, ο κόσμος έκανε συνεχώς συσκότιση.
Παρόμοια περιγραφή δίνεται και από το επόμενο :

Φωτιά στο χρώμα του χρυσού πέφτει από τον ουρανό στη γη, 
χτυπημένο από τον μεγάλο γεννημένο, φαντασμαγορικό θέαμα. 
Μεγάλη σφαγή της ανθρωπότητας΄ ένας ανηψιός αρπάζεται από τον μεγάλο, 
θάνατος του θεατή, ο υπερήφανος διαφεύγει. (ΙΙ-92)

Ο «ανηψιός που αρπάζεται από τον μεγάλο» είναι ένας νεαρός συγγενής του Ιάπωνα 
Αυτοκράτορα - του «υπερήφανου» -, ο οποίος σώζεται καθώς οι ΗΠΑ δεν 
βομβάρδισαν το Τόκυο.

 Χίτλερ, ο Αντίχριστος Νο 2

Πολλά τετράστιχα, επίσης, αναφέρονται στον Χίτλερ. Τα περισσότερα έχουν ερμηνευτεί 
με ακρίβεια, ιδιαίτερα όταν ο Νοστράδαμος, αναφερόμενος στον Χίτλερ, χρησιμοποιεί 
τον αναγραμματισμό «Χίσλερ». Ακολουθούν τρία τετράστιχα που δεν είναι τόσο 
προφανή.

Καμένος, σε αποπληξία αλλά όχι νεκρός, 
θα βρεθεί με τα χέρια καταφαγωμένα΄ 
όταν η πόλη καταδικάσει τον αιρετικό, 
ο οποίος, όπως τους φάνηκε, είχε αλλάξει τους νόμους τους. (ΙΙΙ-36)

Αναφέρομαι στην αυτοκτονία και το θάνατο του Χίτλερ και 
ό,τι απέμεινε απ' αυτόν όταν ανακαλύφθηκε στο υπόγειο 
καταφύγιο. «Τα χέρια του»,που φαίνονται «καταφαγωμένα»
συμβολίζουν την τεράστια δύναμη που είχε κάποτε και που 
τώρα είχε γίνει θρύψαλα. Και οι σύμμαχοι είχαν αρχίσει, 
κατά κάποιο τρόπο, να γκρινιάζουν στα σύνορά του.
«Σε αποπληξία» εννοεί ότι είναι κάποιος κατακυριευμένος από 
οργή, κάποιος που έχει χτυπηθεί από εγκεφαλικό επεισόδιο 
λόγω υψηλής αρτηριακής πίεσης, το οποίο έχει πιθανώς 
προκληθεί από την απώλεια της αυτοκυριαρχίας του. 

Ο άνθρωπος αυτός δεν μπορούσε να ελέγξει τα συναισθήματα
 και τα πάθη του, και παρασυρόταν εύκολα απ' αυτά. Άρχιζε 
να μιλάει για ένα θέμα, και στη συνέχεια εκνευριζόταν από 
μόνος του και άφηνε τα συναισθήματά του να τον φέρουν 
στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού.
Η πόλη έλεγε συνεχώς «Χάϊλ Χίτλερ», τον μιμούνταν, έλεγαν πόσο τέλειος ήταν και 
άλλα παρόμοια. Αλλά μετά το θάνατό του, τον καταδίκασαν πολύ σύντομα γιατί είχε 
αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των πραγμάτων, μετατρέποντας μία δημοκρατία σε μία 
δικτατορία : «όταν η πόλη καταδικάσει τον αιρετικό, ο οποίος, όπως τους φάνηκε, 
είχε αλλάξει τους νόμους τους».
Ο Χίτλερ πέθανε πράγματι μέσα σ' εκείνο το καταφύγιο. Τα υψηλόβαθμα στελέχη του 
Ναζιστικού κόμματος, που επέζησαν και απέδρασαν στη Νότιο Αμερική και αλλού, άφησαν 
αυτή την ιδέα να διαδίδεται ώστε να βοηθηθούν στις προσπάθειες τους να διατηρήσουν τον 
έλεγχο σε ό,τι είχε απομείνει από το Ναζιστικό κόμμα. Κι ακόμα για να δώσουν ελπίδα 
στους οπαδούς, που είχαν απομείνει, ότι θα αναλάβουν και πάλι την εξουσία και τη 
δόξα τους.

Εκεί όπου θα εκλεγεί ένας βασιλιάς εναντίον του λαού του, 
ένας κάτοικος του Μπλουά θα υποτάξει τη συμμαχία. 
Το Μαμμές, η Κόρντοβα και οι Δαλματοί, 
έπειτα από τους επτά θα βγει μια σκιά για τον βασιλιά, νέα χρήματα και νεκρά 

φαντάσματα. (Χ-44)

Ο τρόπος με τον οποίο ο Χίτλερ ανέβηκε στην εξουσία περιγράφεται με το 
«από τους επτά θα βγει μια σκιά για το βασιλιά»΄Ενας από τους συμβούλους του
 προκατόχου τού Χίτλερ πρόδωσε τον αρχηγό του κατά την εκλογική διαδικασία, 
έτσι ώστε ο Χίτλερ πήρε την εξουσία με νοθεία. Τα«νέα χρήματα» αναφέρονται στο 
σχέδιό του να ξεπληρώσει το χρέος της Γερμανίας και τα «νεκρά φαντάσματα» 
στους παλαιούς ηγέτες της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης που δεν ήθελαν τον Χίτλερ.

Σε τρεις καμινάδες ο νεαρός Νέρων 
θα κάνει τις ζωντανές σελίδες να καούν στην πυρά. 
Ευτυχισμένος όποιος βρεθεί μακριά από τέτοια συμβάντα, 
τρεις από την οικογένειά του θα τον παγιδεύσουν μέχρι θανάτου. (ΙΧ-53)

Ο «νεαρός Νέρων» είναι φυσικά ο Χίτλερ και οι «τρεις καμινάδες» συμβολίζουν τα 
στρατόπεδα συγκέντρωσης και θανάτου. Ο Χίτλερ δεν πλησίασε ποτέ ο 
ίδιος ένα τέτοιο στρατόπεδο, δήλωνε όμως ευτυχής με το αποτρόπαιο έργο που 
γινόταν εκεί. Παρομοίασα τους ανθρώπους που καίγονταν με «ζωντανές σελίδες» 
γιατί πιστεύω ότι η ζωή του κάθε ανθρώπου είναι ένα ζωντανό βιβλίο, του 
οποίου οι σελίδες γράφονται και διαβάζονται με την πάροδο του χρόνου.

 Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος

Η κυριαρχία έμεινε σε δύο, θα την κρατήσουν για πολύ μικρό διάστημα. 
Αφού περάσουν τρία χρόνια και επτά μήνες, θα πάνε σε πόλεμο. 
Οι δύο παρθένες θα επαναστατήσουν εναντίον τους΄ 
ο νικητής γεννιέται μετά σε Αμερικανικό έδαφος. (IV -95)

Το τετράστιχο έχει πολλαπλά νοήματα, όλα όμως αναφέρονται στην ίδια σειρά 
γεγονότων που σχετίζονται με τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. 
«Η κυριαρχία έμεινε σε δύο» αναφέρεται στους δύο βασικούς δικτάτορες που 
προσπάθησαν να κατακτήσουν τον κόσμο, και πάλεψαν μεταξύ τους για την 
κυριαρχία : τον ηγέτη της Γερμανικής Αυτοκρατορίας και τον ηγέτη της Ιαπωνικής Αυτοκρατορίας.
Ο Χίτλερ προσπαθούσε να καταλάβει τη 
Ρωσία και την Ευρώπη και τελικά 
σκόπευε να προσπαθήσει να 
καταλάβει και τις Ηνωμένες Πολιτείες. 

Οι Ιάπωνες είχαν καταλάβει τη Μογγολία, 
τη Σιβηρία, την Κίνα, την Ινδία, την 
Αυστραλία και αυτό το τμήμα του κόσμου. 

Σχεδίαζαν να βοηθήσουν στην κατάληψη 
της Αμερικής από την άλλη όχθη, έτσι 
ώστε οι λαοί του Δυτικού Ημισφαιρίου να 
πρέπει να πολεμήσουν σε δύο μέτωπα. 

Εν τω μεταξύ, «σε Αμερικανικό έδαφος, 
γεννήθηκε ο νικητής»το στοιχείο 
δηλαδή που θα καθόριζε ποια πλευρά 
της διένεξης θα νικούσε΄ κι αυτό, δεν ήταν 
άλλο από την ατομική βόμβα.
Υπήρξαν δύο βασικοί επιστήμονες, ο νους των οποίων συνέλαβε το θεωρητικό 
πλαίσιο πάνω στο οποίο μπορούσε να κατασκευαστεί η βόμβα. Στο τετράστιχο 
αυτό, έκανα και τη χρονολόγηση αυτής της διαμάχης. 

Η παράμετρος του χρόνου δίνεται από τη στιγμή που οι Αμερικανοί 
εμπλέκονται στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο : «τρία χρόνια και επτά μήνες αργότερα»,
θα είναι όταν οι Αμερικανοί, κατέχοντες τον «νικητή»θα τελειώσουν τον πόλεμο 
ρίχνοντας τη βόμβα και αλλάζοντας για πάντα την έννοια της βίας.
Οι «δύο παρθένες που θα επαναστατήσουν εναντίον τους» είναι οι δύο 
επιστήμονες, που όχι μόνο επαναστάτησαν κατά των δικτατόρων, που 
προσπαθούσαν να καταλάβουν τον κόσμο, αλλά και ενάντια στις συμβατικές ιδέες 
της εποχής. Κατόρθωσαν να σπάσουν το συμβατικό τρόπο σκέψης και να 
φέρουν στο προσκήνιο τις διάφορες θεωρίες και τις εφαρμογές της πυρηνικής 
ενέργειας.
Σημείωση : Σύμφωνα με τη Ρωμαϊκή μυθολογία, Βέστα (Εστία) ήταν η θεά της 
οικογενειακής εστίας και της φωτιάς. Στην αρχαία Ρώμη υπήρχαν έξι παρθένες 
(εστιάδες) που φρόντιζαν την ιερή φωτιά στον ναό. Οι επιστήμονες μπορούν να 
παρομοιαστούν με παρθένες (εστιάδες), αφού φρόντιζαν μια ιερή φωτιά, όταν 
ανακάλυψαν τη βόμβα.

Αυτός που θάφτηκε θα βγει από τον τάφο, 
και θα κάνει τον δυνατό της γέφυρας να δεθεί με αλυσίδες. 
Ο Μεγάλος της Λωραίνης θα δηλητηριαστεί με αυγά πέστροφας, 
από τον Μαρκήσιο Ντυ Ποντ. (VII -24)



«Αυτός που θάφτηκε» και «θα βγει από τον τάφο» είναι η Γερμανία κατά τον 
Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, η οποία θα προσπαθήσει να ανακτήσει τις δυνάμεις της 
με προσωρινό αποτέλεσμα. 

Η αποτυχία της να καταλάβει τη Ρωσία συμβολίζεται με το 
«θα δηλητηριαστεί με αυγά πέστροφας»,καθώς το χαβιάρι είναι διαχρονικά 
ένα από τα κυριότερα προϊόντα που παράγει η χώρα αυτή. 

Ο Χίτλερ αθέτησε όλες τις συμφωνίες ειρήνης και αιφνιδίασε τις 
γειτονικές χώρες με τη απρόσμενη δύναμή του: παρόλο που επρόκειτο για 
«δυνατές»χώρες, «τις έκανε να δεθούν με αλυσίδες» καθώς δεν ήξεραν πώς να 
αντιδράσουν.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα