Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ο Πλούτος..και ο πλούτος...

Γεννήθηκα σε μιά γενιά
με γνώση,με ουσία.
Με όραμα,με άποψη
που έχει σημασία.

Ποιός είναι ο στόχος?
Ποιός σκοπός?
Που κόβουν τα φτερά μου?
Τα θέλω μου το μέσα μου?
Γιατί τα όνειρα μου?

Ολοι εσείς που έχετε λεφτά και εξουσία
το μόνο που προσφέρετε
ειναι η ευθανασία.

Για σας ο πλούτος ίσον
δύναμη.Λεφτά και εξουσία!
Δεν βλέπετε πως είσαστε 
δούλοι στην αμαρτία?

Η γνώση είναι δύναμη.
Το χρήμα δεν τη φτάνει.
Για ρίξτε λίγο μιά ματιά
και στον Αριστοφάνη.

Ο "Πλούτος" πλούτο έφερε
στον Ελληνα αρχαίο.
Εσείς την φτώχεια φέρνετε 
στον Ελληνα τον νέο.

Εγω είμαι είκοσι χρονών.
Την γνώση σας δεν έχω.
Ζω όμως κι εγώ σε μιά ζωή
και άποψη θα έχω.

Εχω φαί έχω δουλειά.
Ζω και σε ένα σπίτι.
Το λύκειο το τέλειωσα.
Πληρώνω και το νοίκι.

Δεν έχω όμως χρήματα
να πάω να σπουδάσω.
Βοήθεια δεν σας ζητώ.
Γιατί ξέρω.Θα χάσω.

Εκείνο που προσφέρετε
σε μένα και στους νέους,
είναι να ζει το σώμα.
Την ώρα που θα γεννηθεί 
και θα βρεθεί στο χώμα.

Ομως το σώμα έχει ψυχή.
Κι αυτή τι θ'απογίνει?
Σε ενα κλουβί θα κλείνεται
όπως το καναρίνι?

Εγώ δεν σας ζητώ τίποτα.
Κάντε όμως και μια σκέψη.
Οταν θα έρθει πτώχευση
και το χρήμα στερέψει,
νομίζετε πως θα κάθομαι
χιονίσει,λιάσει,βρέξει?

Εμάς να μας φοβόσαστε
αφού δεν βοηθάτε.
Γιατί τη δύναμη ψυχής
εσείς δεν εκτιμάτε.

Πόλεμος όμως θα γενεί.
και σείς θα 'στε οι πρώτοι.
Που τ'ονομά σας θα γραφτεί
συνώνυμο προδότη.

Την επανάσταση εγώ 
θέλω εδώ να φέρω.
Μη φοβάστε..
Να 'στε σίγουροι 
πως θα τα καταφέρω.

Αυτά τα λόγια είχα να πω.
Κανένας δε μου τα 'πε.
Λέω μονάχα όσα μπορεί
η ψυχή μου ακόμα να θυμάται...

                                  Εριέττα Μαζωνάκη 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα