Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Στούς Δρόμους Των Αγγέλων

 Για πρώτη  φορά στη ζωή μου, αντιλαμβανόμουν τη σφαιρικότητα της γης όχι σαν διανοητική σύλληψη, αλλά σαν μια πραγματική αίσθηση.
Σε κάποιο επίπεδο αυτή η συνειδητοποίηση με ενθουσίασε, σε ένα άλλο, όμως, μου φάνηκε εντελώς συνηθισμένη και φυσιολογική. 


Αντί να στέκομαι πάνω στη Γη αντισταθμίζοντας τη βαρύτητα με την πίεση των ποδιών μου στην επιφάνειά της, ένιωθα τώρα σαν να βρισκόμουν στον αέρα από κάποια εσωτερική άνωση, σαν 
να ήμουν γεμισμένος με την ακριβή ποσότητα ηλίου, όπως το αερόστατο, ώστε να αιωρούμαι πάνω από το έδαφος το οποίο μόλις που άγγιζα με τα πόδια μου. 

Το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να βυθιστώ στην αίσθηση ότι ήμουν μετέωρος, ότι πλανιόμουν στο κενό, σ' ένα χώρο που εκτεινόταν προς όλες τις κατευθύνσεις.  


ΠΗΓΗ                                                                                                                           
 ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ                                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα