Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Βελτίωση της ποιότητας στο ΤΕΠ - Στόχοι βελτίωσης ενός Τμήματος Επειγόντων (Μέρος Πρώτο)

 



 Ποιότητα και τμήμα επειγόντων περιστατικών

 

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

Η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας χαρακτηρίζεται από το χρόνο και την ακρίβεια του, την ευγένεια του προσωπικού, το βαθμό ολοκλήρωσης της παρεχόμενης υπηρεσίας, την συνέπεια, την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα και την τεχνική αρτιότητα, καθώς επίσης την ασφάλεια, την προσβασιμότητα και την ανάπτυξη των υπηρεσιών με επίκεντρο τον ασθενή.

 Αφορά στη συνολική λειτουργία ενός τμήματος, με αφετηρία τα ζητήματα στελέχωσης, διοίκησης και οργάνωσης έως την κλινική πρακτική.

Μεταξύ των διαφορετικών προσεγγίσεων της ποιότητας υπάρχει σαφής προτίμηση αρχών διασφάλισης ποιότητας εξαιτίας της πρωταρχικής φύσης της, την ολική ποιότητα.

Ο όρος διασφάλιση της ποιότητας σημαίνει την αξιολόγηση του πραγματικού επιπέδου ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών και τις προσπάθειες τροποποίησης, όπου είναι απαραίτητο, της παροχής αυτών των υπηρεσιών. (Black,1990)

 

Η ποιότητα μπορεί να μετρηθεί, και ο σκοπός μέτρησης είναι :


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα