Και ιδού, κάποια γυναίκα στην πόλη, η οποία ήταν αμαρτωλή, όταν έμαθε ότι κάθεται στο τραπέζι στην οικία του Φαρισαίου, έφερε αλάβαστρο με μύρο και αφού στάθηκε κοντά στα πόδια του πίσω του κλαίγοντας, άρχισε να βρέχει τα πόδια του με τα δάκρυα, και τα σκούπιζε με τις τρίχες του κεφαλιού της, και φιλούσε τα πόδια του, και τα άλειφε με το μύρο. Και αφού στράφηκε προς τη γυναίκα, είπε προς αυτήν: «Συγχωρημένες είναι οι αμαρτίες σου». – Κατά Λουκά Ζ:36-50
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΑΡΑΜΑΧΑΝΣΑ ΓΙΟΓΚΑΝΑΝΤΑ
Αιώνες παρερμηνείας των βιβλικών εννοιών σχετικά με την αμαρτία και την υποτιθέμενη απέχθειά της από τον Θεό δημιούργησαν μια ευρέως αποδεκτή εικόνα του Παντοδύναμου του Οποίου η οργή εναντίον των αμαρτωλών είναι ανελέητη, άτεγκτα και εκδικητικά σφοδρή. Ο εκφοβισμένος άνθρωπος καταντά να ζαρώνει μπροστά στην κρίση του Πλάστη του. Οι άγιοι όμως όλων των θρησκειών που έχουν εισέλθει στη Θεϊκή Παρουσία, σε εσωτερικευμένη προσωπική κοινωνία, δηλώνουν ανεξαιρέτως ότι η παντοδυναμία Του εκδηλώνεται όχι ως εκδικητικότητα αλλά ως συμπόνια, αγάπη και καλοσύνη.
Αν και ο Θεός είναι ο Δημιουργός και ο Συντηρητής του ανθρώπου, έχει επιβάλει τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος, ή κάρμα, για να κυβερνά τη ζωή, ώστε ο ίδιος ο άνθρωπος να είναι ο κριτής των πράξεών του. Με καλές πράξεις αναγκάζει τον νόμο του κάρμα να τον ανταμείψει. Όταν επιλέγει να πράττει με φαύλο τρόπο, τότε είναι ανάλογα με τη δική του ετυμηγορία και την πρόσκληση στον νόμο του κάρμα που δημιουργεί τα βάσανά του.
Μόνο ο Θεός και οι ύψιστα εξελιγμένοι άγιοι μπορούν να συγχωρούν τους άλλους και να τους ελευθερώνουν από τις συνέπειες των ανομημάτων τους. Αυτό συμβαίνει επειδή μπορούν να κατανοούν την ακριβή συσχέτιση μεταξύ του νου, των συνηθειών, και του εγκεφάλου των ανθρώπων και μπορούν να αλλάξουν τη φύση των εγκεφαλικών κυττάρων και τον νου ενός ατόμου, επιφέροντας μια ευνοϊκή αλλαγή στις καρμικές δομές.
Κάποιοι εύπιστοι αμαρτωλοί θεωρούν ότι είναι αρκετό να εξομολογηθούν τις αμαρτίες τους σ’ έναν απλό ιερέα για να λάβουν θεϊκή αμνηστία για τα φαύλα έργα τους. Επειδή η εξομολόγηση τους προσφέρει ένα είδος νοητικής παρηγοριάς και επειδή δεν μπορούν να δουν τη λεπτοφυή λειτουργία του νόμου του κάρμα –του οποίου οι κρίσεις ότι θα επιβληθεί τιμωρία ενδέχεται να μην συνδέονται ευδιάκριτα με τον χρόνο ή τις συνθήκες των αιτίων που τις προκάλεσαν– νομίζουν ότι έχουν συγχωρηθεί.
Ο Ιησούς είπε στη γυναίκα που συγχωρήθηκε από τα πολλά αμαρτήματα ότι ήταν η πίστη της που την έσωσε. Η πίστη της, ισχυροποιημένη από την ταπεινή ευλάβεια της αγάπης της, απελευθέρωσε τον νου της από την αρπάγη των αισθήσεών της και τον εστίασε στον αληθινό Εαυτό της. Όταν ο Ιησούς είδε ότι ήταν πρόθυμη να απαρνηθεί την έκλυτη συμπεριφορά της, διέγειρε με τη συμπαντική του ενέργεια τη συγκεντρωμένη στον εγκέφαλό της ζωική ενέργεια και διέγραψε ή «συγχώρησε» τις φαύλες προδιαθέσεις με τις οποίες είχε εμποτιστεί ο νους της.
– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.