Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ! - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΣΑΣ (από τον Nτίπακ Tσόπρα)





Δημιουργείστε τη ζωή σας σε καλύτερη βάση με τη δύναμη των θετικών δηλώσεων και του διαλογισμού.


Η δύναμη των θετικών δηλώσεων.


Επιλέξτε μια θετική δήλωση που θα επαναλαμβάνετε καθημερινά.

Μια δήλωση που αντιπροσωπεύει την αρετή ή τη συμπεριφορά που θέλετε να αποκτήσετε.

Μια δήλωση που γίνεται στο παρόν, χωρίς άρνηση.

Έτσι θα απελευθερωθούν οι συνειδητές ή ασυνείδητές αρνητικές σκέψεις σας. 

Και στη θέση τους θα εγκαταστήσετε νέες συνήθειες εντελώς θετικές.

Χρειάζονται 21 ημέρες στο υποσυνείδητο για να ενσωματώσει ένα στοιχείο.

Λοιπόν επιμένετε με αυτόν τον τρόπο και να έχετε πίστη στον εαυτό σας.

Και θα δείτε τη μεταμόρφωσή σας να γίνεται λίγο περισσότερο κάθε μέρα.

 

Θετικές Δηλώσεις:


Είμαι ήρεμος-η και χαλαρός
Εκτιμώ την ομορφιά γύρω μου
Ζω τη στιγμή εδώ και τώρα
Έχω ειρήνη μέσα μου, αγαπώ τον εαυτό μου
Είμαι ελεύθερος-η να είμαι ο εαυτός μου
Το σύμπαν φροντίζει για μένα
Είμαι ένα μοναδικό άτομο και γεμάτο αγάπη
Είμαι ένα με το σύμπαν
Εμπιστεύομαι τη δημιουργική διαίσθηση μου
Είμαι γεμάτος-η υγεία και ενέργεια
Είμαι υπεύθυνος-η για τη ζωή μου, κάνω πάντα τις σωστές επιλογές
Κατάφερνω πάντα ό, τι αναλαμβάνω
Είμαι πάντα ασφαλής
Είμαι ένα ανεξάρτητο άτομο
Η αγάπη έρχεται σε μένα εύκολα και αβίαστα
Είμαι ανοιχτός-ή σε άλλους
Είμαι τέλειος-α όπως είμαι
Θεραπεύομαι τώρα
Έλκω μια σχέση αγάπης στη ζωή μου
Είμαι ένα ανοικτό κανάλι, δίνω και παίρνω
Είμαι υπέροχος-η
Είμαι η αφθονία του Σύμπαντος
Τα χρήματα έρχονται σε μένα από όλες τις πλευρές
Το εσωτερικό όραμά μου είναι σαφές και εστιασμένο
Έχω ένα σαφές όραμα του τι θέλω σε μια σχέση
Απελευθερώνομαι από τις προσκολλήσεις και αφήνομαι στο Σύμπαν
Αποδέχομαι τα καλά πράγματα στη ζωή μου
Αγαπώ τη ζωή
Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και εμπιστεύομαι τη ζωή
Έχω αφθονία σε όλους τους τομείς της ζωής μου
Έχω καλές σχέσεις με τους άλλους
Εστιάζω την προσοχή μου σε αυτό που θέλω
Αποδέχομαι αυτά που λαμβάνω με ευγνωμοσύνη
Η καρδιά μου είναι γεμάτη με ευγνωμοσύνη και αγάπη
Επιτρέπω την ευτυχία στον εαυτό μου 
Είμαι στον σωστό δρόμο
Παίρνω τη ζωή μου στα χέρια μου
Δημιουργώ την επιτυχία μου

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΣΑΣ

(από τον Nτίπακ Tσόπρα)

Τι είναι o διαλογισμός;


Ο καθένας πιστεύει ότι ο σκοπός του διαλογισμού είναι να χειριστεί το άγχος, να κλείνουμε τα αυτιά και να απομακρυνθούμε από όλα. Αν και αυτό είναι εν μέρει αληθινό, ο πραγματικός σκοπός του διαλογισμού είναι να συντονιστούμε, να μην ξεφύγουμε από τα πάντα, αλλά να να έρθουμε σε επαφή με το Όλο. Όχι μόνο για να απαλλαγούμε από το στρες, αλλά για να βρούμε την ειρήνη μέσα μας, η ειρήνη για την οποία οι πνευματικές παραδόσεις μιλούν και που ξεπερνά κάθε κατανόηση. Έτσι, ο διαλογισμός είναι ένας τρόπος για να μπούμε μέσα στο διάστημα ανάμεσα στις σκέψεις μας. Έχουμε μια σκέψη εδώ και μια άλλη εκεί, και υπάρχει λίγος χώρος μεταξύ την καθεμιά.

Σύμφωνα με τις σοφές παραδόσεις, αυτός ο χώρος μεταξύ των σκέψεων είναι το παράθυρο, ο διάδρομος, είναι η δίνη προς το άπειρο πνεύμα, το μυστήριο που μερικοί αποκαλούν Πνεύμα ή Θεό. 

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε τους όρους αυτούς, αλλά είναι η βασική συνείδησή μας. Και όσο περισσότερο μαθαίνουμε για αυτόν τον χώρο ανάμεσα στις σκέψεις, τόσο βρίσουμε κάποια πράγματα που είναι αληθινά: 

Είναι ένα πεδίο άπειρων δυνατοτήτων - άπειρες δυνατότητες, καθαρή δυναμικότητα. 

Τα πάντα είναι συνδεδεμένα με όλα τα άλλα. 

Είναι ένας χώρος αέναης δημιουργικότητας, άπειρης φαντασίας. 

Είναι ένα μέρος όπου υπάρχει κάτι που ονομάζεται η επίδραση του παρατηρητή, ή η δύναμη της πρόθεσης, που σημαίνει ότι πρόθεση είναι πολύ ισχυρή όταν έρχεται σ' αυτόν τον χώρο και ενορχηστρώνει τη δική της εκπλήρωση - αυτό που οι άνθρωποι αποκαλούν το νόμο της έλξης - είναι θαυμάσιες ιδιότητες του πνεύματος σας. 

Στο διαλογισμό, μπαίνουμε σ' αυτόν τον χώρο, όπου βρίσκουμε άπειρες δυνατότητες, άπειρη συσχέτιση, άπειρη δημιουργικότητα, άπειρη φαντασία και άπειρη δύναμη της πρόθεσης. Αυτός είναι πραγαματικά ο διαλογισμός.

Πού να διαλογιζόμαστε


“Συνδεόμαστε”, κλείνουμε τα μάτια σας, και επιστρέφουμε μέσα σας, σε οποιοδήποτε ασφαλές μέρος της επιλογής μας όπου δεν θα σας ενοχλούν.

Πότε να διαλογιζόμαστε


Πρωί και βράδυ το σώμα μας έχει πιο ήσυχους ρυθμούς. Το σώμα μας ξέρει πώς να είναι ακίνητο, απλά πρέπει να του δώσουμε εμείς την ευκαιρία. Οι μελέτες δείχνουν ότι η συνήθεια να διαλογιζόμαστε το πρωί έχει ως αποτέλεσμα να διαρκούν περισσότερο τα οφέλη του, αλλά κάθε φορά που θα αισθανθούμε την ανάγκη για διαλογισμό, είναι η κατάλληλη στιγμή.

Η θέση του σώματος


Το πιο σημαντικό είναι να νιώθουμε άνετα. Είναι προτιμότερο να καθίσουμε στο πάτωμα ή σε μια καρέκλα για να μείνουμε σε εγρήγορση, αλλά αν είμαστε άρρωστοι ή έχουμε ανάγκη να ξαπλώσουμε, είναι μια χαρά.Το μυαλό έχει ρυθμιστεί για ύπνο όταν το σώμα είναι ξαπλωμένο, οπότε μπορεί να αιστανθούμε νύσταγμένοι. Τα χέρια μας μπορούν να χαλαρώσουν στα γόνατά μας, με τις παλάμες προς τα πάνω ή σε οποιαδήποτε στάση στην οποία αισθανόμαστε πιο ανοιχτοί.

Οι σκέψεις

Σκέψεις θα έρθουν αναπόφευκτα και να χορέψουν μέσα στο μυαλό μας, είναι φυσιολογικό. Μην προσπαθούμε να κάνουμε κάτι μαζί τους, ας τις αφήσουμε να υπάρχουν. Αν πιάσουμε τον εαυτό σας να σκεφτόμαστε αυτό που περνά από το μυαλό μας, επιστρέφουμε και επίκεντρώνουμε την προσοχή μας στο μάντρα ή στην αναπνοή μας, θα εισχωρήσουμε σύντομα στο χώρο ανάμεσα στις σκέψεις.

 

Η αναπνοή


Όταν εστιάζουμε την προσοχή στην αναπνοή μας, είμαστε στην παρούσα στιγμή. Αφήνουμε την αναπνοή μας να ρέει μέσα και έξω εύκολα και αβίαστα, με φυσικό ρυθμό.

 

Η διάρκεια του διαλογισμού


Τα αποτελέσματα του διαλογισμού είναι συσσωρευτικά, μόλις 15 λεπτά την ημέρα αρκούν για να ανανεωθούμε και είναι ευεργετικά. Πολλές σχολές διαλογισμού προτείνουν 30 λεπτά διαλογισμού δύο φορές την ημέρα, και όπως εξελίσσεται η πρακτική μας, μπορούμε να παρατείνουμε το χρόνο μας. Είναι καλύτερο να κάνουμε λίγα λεπτά διαλογισμού κάθε μέρα παρά να διαλογιστούμε μια ώρα την εβδομάδα.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα