Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Μπορώ πάντα να επιλέγω, οπότε είμαι εγώ πίσω από τις επιλογές μου.

Γράφει ο συγγραφέας Δημήτρης Νομικός
Μπορώ είτε να φωνάζω για τα σκοτάδια, είτε να φροντίζω να τα φωτίζω.
Μπορώ να τρομάζω από τις σκιές, ή να ενθαρρύνομαι από το μέγεθός μου.
Μπορώ να μείνω για πάντα κάτω, ή να πάρω το χρόνο μου μέχρι να ξεκουραστώ.
Μπορώ να διαμαρτύρομαι για τα εμπόδια, ή να συνεχίζω τη διαδρομή μου.
Μπορώ να ανησυχώ για τα χαλασμένα μου παπούτσια ή να διαβαίνω ξυπόλυτος.
Μπορώ να αναπολώ, ή να σχεδιάζω.
Μπορώ να απαιτώ, ή να δημιουργώ.

Μπορώ να αισθάνομαι εγκλωβισμένος κάπου, ή να φύγω από εκεί.
Μπορώ να παρασύρομαι από τις στιγμές, ή να κρατώ στο νου μου τη μεγάλη εικόνα.
Μπορώ να παγώνω από το φόβο, ή να κινούμαι για να τον ξεπεράσω.
Μπορώ να λυπάμαι για τα ναυαγισμένα σχέδιά μου, ή να αναπροσαρμόζομαι με την πραγματικότητα.
Μπορώ να νιώθω τραγικός, ή να διαχωρίζω το ποιος είμαι από το τι έχω.
Μπορώ πάντα να επιλέγω, οπότε είμαι εγώ πίσω από τις επιλογές μου.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα