Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις



Απλά εργαλεία για να αποκτήσεις αυτοπειθαρχία
Πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει η αυτοπειθαρχία και πως μπορεί να σε βοηθήσει στην εξέλιξη σου;
Μερικές φορές πονάει, αλλά το να αλλάξεις συνήθειες που σε κρατάνε πίσω και να εντάξεις νεότερες, αφού έχεις καταλήξει ότι χρειάζεσαι κάτι διαφορετικό, είναι κομμάτι μιας πετυχημένης διαδικασίας.
Όταν αναφερόμαστε στην πειθαρχία: Είναι το αποτέλεσμα συγκεκριμένου τρόπου σκέψης και μπορεί να έχει εγκατασταθεί από διάφορους παράγοντες.
Ενώ εμπλουτίζουμε την λέξη όταν αναφερόμαστε στην αυτοπειθαρχία: Είναι το αποτέλεσμα συγκεκριμένου τρόπου σκέψης που εγκαθιστά ο καθένας στο εαυτό του ξεχωριστά.
Τι σου αρέσει πιο πολύ; Ποιος θα ήθελες να είναι αυτός που θα καθορίζει το αντικείμενο που σκέφτεσαι;
Σε ένα πλάνο ανάπτυξης και εξέλιξης η αυτοπειθαρχία είναι ένα χαρακτηριστικό κλειδί.
Παρακάτω, σου παρουσιάζονται κάποιοι τρόποι για να την αναπτύξεις
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
#1 Γνώρισε τον Εαυτό σου

7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Στην γνώση με αυτοπειθαρχία, επεξεργαζόμαστε την πληροφορία που λαμβάνουμε ώστε να την αποθηκεύσουμε και να την χρησιμοποιήσουμε όταν χρειαστεί.
Επιλέγεις τι θα μάθεις και που θα δώσεις την προσοχή σου και θα συγκεντρωθείς.
Έχει να κάνει με τι πραγματικά θέλεις.
Ο τρόπος που σκέφτεσαι φανερώνει ολόκληρη την προσωπικότητα σου και όταν η αυτοπειθαρχία αρχίζει να φανερώνει τα πρώτα αποτελέσματα, θα γνωρίσεις τον εαυτό σου ξανά από την αρχή.
Σου προσφέρει αυτοεκτίμηση και την αίσθηση ότι μπορείς να καταφέρεις πράγματα που ούτε καν φανταζόσουν.
Μπορεί να είναι δύσκολο να μάθεις τις πραγματικές σου δυνατότητες αλλά αξίζει την προσπάθεια.


#2 Έχει Πόνο
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Όταν ανακαλύπτεις ότι μπορείς να καταφέρεις τα πράγματα που ήθελες με αυτοπειθαρχία που απλά δεν είχες εξασκήσει, πονάει.
Και ο συγκεκριμένος πόνος είναι νοητικός.
Καθώς είναι η ζωή σου και η καθημερινότητα σου, δημιουργούνται κάποια πολύ σημαντικά ερωτήματα:
  • Τι περίμενα και έχανα χρόνο;
  • Πόσο μπορεί να πονάει;
  • Πώς προσδιορίζεται;
  • Πού μπορώ να φτάσω;
Συνήθως δεν δεχόμαστε την ενοχή και τις ευθύνες που μας αναλογούν και προσπαθούμε να βρούμε κάποιον άλλο παράγοντα να ευθύνεται.
Θέλεις ένα κίνητρο που η επιτυχία σου δεν θα επισκιάζετε από τον πόνο που θα διανύσεις μέχρι εκεί.
Ο πόνος και τα εμπόδια είναι που θα εμφανίζει όλες εκείνες τις καταστάσεις που θα σε κάνουν να νιώσεις πιο δυνατός όταν τις ξεπεράσεις.
Ο πόνος είναι το τίμημα όχι κάτι που θα πρέπει να αποφύγεις.

#3 Θέληση για Αυτοπειθαρχία
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Για τον παραπάνω λόγο θέλεις κάτι δυνατό που πηγάζει από τις βαθιές σκέψεις σου.
Μια συνοχή δύναμης και θέλησης με αυτοπειθαρχία. Νιώσε κυρίαρχος του εαυτού σου και δοκίμασε τον.
Τι είναι αυτό που πραγματικά θέλεις; Στην δουλειά σου, στο φλερτ, τα χόμπι σου, την ζωή σου.
Διάλεξε σε όλους τους παραπάνω τομείς αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερος και προσπάθησε να γίνεις αυτό που θέλεις.
Διεκδίκησε αυτό που πάντα ήθελες και αντιμετώπισε τις ανασφάλειες σου.

#4 Πίστεψε στα Αποτελέσματα
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Μελέτες έδειξαν πως άνθρωποι με αυτοπειθαρχία καταφέρνουν να είναι πιο αποτελεσματικοί στο να φτάνουν στους στόχους τους.
Το να έχεις στόχους είναι καλό. Το να έχεις αποτελέσματα είναι ακόμα καλύτερο, είτε θετικά είτε αρνητικά.
Γιατί;
Είναι απλό:
  1. Αν είναι θετικό το αποτέλεσμα προς τον στόχο ξέρεις πως πρέπει να συνεχίσεις.
  2. Αν είναι αρνητικό καταλαβαίνεις τι χρειάζεται να βελτιώσεις.
Επίσης είναι καλό ότι προσπαθείς και πιστεύεις στην προσπάθεια και τα αποτελέσματα της.
Πίστεψε στα αποτελέσματα που έχεις σαν γνώμονα ότι σου αρέσουν και συνέχισε σε αυτά με:

#5 Πλάνο
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Κάνε το πλάνο σου τον απόλυτο οδηγό για την αυτοπειθαρχία που θα σε οδηγήσει στην επιτυχία.
Ακολούθησε το και διαμόρφωσε το στα μέτρα σου.
Ενέργειες που θα γίνονται επανειλημμένα αφενός εκτελούνται καλύτερα όταν συνειδητά προσπαθείς να τις κάνεις και αφετέρου γίνονται συνήθεια κάτι που τις κάνει τρόπο ζωής.
Ένα πλάνο απαιτεί βήματα που θα σε καθοδηγούν, αν τα ακολουθείς με σειρά, αλλά θα συμβαδίζουν με τα όνειρα και τις απολαύσεις που κρίνεις ότι αξίζεις.
Ο καθένας έχει τις δικές του επιθυμίες και ρυθμούς. Είναι κάποιες σταθερές που όταν επηρεάζονται είναι φυσιολογικό να αισθανόμαστε άβολα.
Η αυτοπειθαρχία διευρύνει το πλαίσιο που αισθανόμαστε άνετα όταν βγαίνουμε συνέχεια από αυτό.
Κατέγραψε τι θα άλλαζες στο πλάνο σου και κυρίως πως θα έβγαινες από την ζώνη άνεσης σου.

#6 Αυτοέλεγχος
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Μάθε να ελέγχεις τον εαυτό σου και πως επηρεάζεσαι από τα συναισθήματά σου.
Ξεχώρισε τις καταστάσεις που σε επηρεάζουν και αρνήσου να επηρεαστείς από αυτές.
Ο χρόνος και ο τρόπος που διαχειρίζεσαι τον αυτοέλεγχο είναι ένα κομμάτι όπου με την αυτοπειθαρχία μπορείς να εξελίξεις και να δεις διαφορά.
Μεγάλες αλλαγές  δεν έρχονται από την μία μέρα στην άλλη.
Είναι απαραίτητο να οπλιστείς με υπομονή και συγκέντρωση ώστε να μην σου αποσπούν την προσοχή παράγοντες που το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι καθυστέρηση στην αλλαγή.
Ανάλογα με τον τρόπο που σκέφτεσαι είναι και το πως αντιλαμβάνεσαι την πραγματικότητα. Ο τρόπος που αντιδράς στις καταστάσεις πίεσης θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την αυτοπειθαρχία σου.
Ακόμα και στις αποτυχίες.
Να θυμάσαι:
Η αποτυχία δεν είναι το αντίθετο την επιτυχίας, είναι κομμάτι της επιτυχίας.

#7 Εξάσκηση
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Επιμονή με αυτοπειθαρχία στην εξάσκηση για να αποκτήσεις τις δεξιότητες που θέλεις είναι ένα από τα σημαντικότερα συστατικά επιτυχίας.
Απέκτησε την αντοχή εκεί που ο ενθουσιασμός συναντά δυσκολίες και προσπάθησε να διατηρήσεις την αυτοπειθαρχία σου, υπενθυμίζοντας στον εαυτό σου πως ένιωθες στην αρχή για να έχεις συνεχώς κίνητρο μέσω συναισθήματος.
Είναι αλληλένδετες δράσεις του εγκεφάλου που έχουν αντίστοιχες αντιδράσεις.
Όταν δεν κάνεις κάτι για να αλλάξεις μια μη επιθυμητή κατάσταση, τόσο περισσότερο εξασκείσαι στο να επαναλαμβάνεις αυτό που δεν θέλεις.
Αν θέλεις να αλλάξεις κάτι για τον οποιονδήποτε λόγο, πρέπει να πειραματιστείς σε άλλες μεθόδους που θα φέρουν προφανώς διαφορετικά αποτελέσματα.
Εξασκώντας το να κάνεις κάτι διαφορετικό και βλέποντας τα αποτελέσματα του κόπου σου, είναι αυτό που θα αλλάξει την ποιότητα σου και θα σε γεμίσει με αυτοπεποίθηση.

menofstyle

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα