Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

20 φορές που ο μπαρμπέρης κατάλαβε ακριβώς το κούρεμα που ζητούσε ο πελάτης




Η φαντασία που  καλπάζει σε όλες τις εκφάνσεις της είναι απλά αξιολάτρευτη απ’ όλους! Κάποιες φορές υπάρχουν εικόνες και καταστάσεις που είναι εξαιρετικά αστείες. Αυτές είναι που μας αφήνουν πραγματικά κατάπληκτους κι εμβρόντητους!
Σε αυτό το άρθρο θα δείτε ανθρώπους που ζήτησαν από τον κομμωτή τους να κάνουν μια αλλαγή. Συγκεκριμένα του ζήτησαν ασυνήθιστα και… “μοντέρνα” κουρέματα, που εν τέλει μας άφησαν άφωνους ή μας έκαναν να γελάσουμε μέχρι δακρύων!
– Πώς θέλετε να σας ξυρίσω;
– Φτιάξε μου το μούσι του μπάτμαν!
– Μην πείτε τίποτε άλλο! Το ‘χω!
– Γεια σου, φιλαράκι! Τι κούρεμα να κάνουμε αυτή τη φορά;
– Λοιπόν, σκεφτόμουν ότι στην κοπέλα μου αρέσουν τα LEGO και …
– Άστο πάνω μου!Ξέρω!
– Πώς να τα κάνουμε;
– Καθώς ερχόμουν είδα σε μια στέγη υπέροχους παγοκρυστάλλους.
– Θαυμάσια ιδέα!

– Θα κάνουμε το συνηθισμένο;
– Μπαα όχι πάλι. Θυμάσαι τον τρελό σκίουρο από την ταινία Ice Age; Αυτός … ο οποίος κυνηγάει το… Βελανίδι;
– Το ‘πιασα!
– Πώς να τα κάνουμε;
– Σαν να τα ‘χω κάνει…
– Μην πεις τίποτε άλλο!
 Ποιο κούρεμα προτιμάτε;
– Ξέρεις, κερδίζω χρήματα χάρη στο μυαλό μου. Αυτό είναι το πορτοφόλι μου και θέλω να φαίνεται.
– Θα στο φτιάξω εγώ και μάλιστα επώνυμο!
– Πώς θα κουρευτείτε;
– “Το μηδέν θα κάνω κύκλο κι εκεί μέσα θα χορεύω…”
– Μην πεις τίποτε άλλο!
– Τι έχεις σκεφτεί αυτή τη φορά;
– Κάτι που να αναδεικνύει τις γωνίες στο κούτελό μου.
-Τέλειο! Το ‘χουμε !
– Πώς να σας κουρέψω;
-Κάνε μου κάτι με θέμα τη γεωμετρία.
– Άσε με και θα δημιουργήσω αυτοσχεδιάζοντας!
– Κούρεμα και ξύρισμα ως συνήθως;
-Ναι, ναι.
-Ποιο ζώο εμπνευστήκατε αυτή τη φορά;
– Φαντάστηκα μια ζέβρα να παίζει πιάνο.
– Καταπληκτική ιδέα!Ξεκινάω!
– Εσείς έχετε σκεφτεί πώς θα τα κάνετε;
– Κι εγώ κάτι σε ζώο.
-Θέλω να μοιάζω με ένα ισχυρό υπερήφανο ζώο.
– Κριάρι ίσως; Εύκολο!
– Πώς να τα κάνουμε, αγαπητή μου;
-Πάντα ήθελα να είχα μάτια στην πλάτη! Εναλλακτικά τι θα μπορούμε να κάνουμε;
– Άστο πάνω μου!
– Τι κούρεμα θα θέλατε;
-Κοίτα, δεν έχω και πολλά λεφτά. Κάνε τα μισά…
– Τέλεια ιδέα, οικονομική και πολύ μοντέρνα!
– Είδες κάποιο κούρεμα;
– Ξέρεις έχω πολλή αδυναμία στις φραουλίτσες…
– Μην πεις τίποτε άλλο!
– Γεια σου αγόρι μου! Τι θέλεις να κάνουμε τα μαλλάκια σου;
– Δεν είμαι παιδί, είμαι μεγάλος πια και θέλω οι γονείς μου επιτέλους να το καταλάβουν!
– Ααα έχω μια φανταστική ιδέα!
– Τι θα θέλατε?
-Θέλω όταν βγαίνω έξω με την κοπέλα μου όλοι να καταλαβαίνουν ότι είμαστε ζευγάρι. Θα μπορούσατε να κάνετε κάτι γι’ αυτο;
– Φυσικά!
– Πώς να τα κάνουμε;
-Λίγο από αρχαία Αίγυπτο και λίγο από φαραώ Τουταγχαμών. Με απόχρωση καφέ σκέτου με λίγο γάλα.
-Θα σε φτιάξω εγώ βασιλιά!
– Τι κούρεμα θα θέλατε να κάνουμε;
– Το ιδανικότερο για να πάω σινεμά απόψε;
– Θα σε κάνω πολύ διακριτική!
– Πώς θα τα κάνεις;
– Είμαι κολλημένος με το μπάσκετ, ξέρετε …
– Μην πεις τίποτε άλλο!
– Εσύ τι θέλεις να κάνουμε?
– Ένα τρίτο φρύδι θα με κολάκευε πολύ πιστεύω…
– Θα σου πηγαίνει τρέλα!
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος;


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα