Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Η κατάντια....να ξεφτιλίζει κάποιος τον εαυτό του!!!!







Πάντα πίστευα πως είναι καλύτερα όταν τελειώνει….

Μια ερωτική σχέση να μην υπάρχουν επαφές!

Ούτως ή άλλως έχει λήξει  πλέον η ουσιαστική επικοινωνία…

Οπότε δεν υπάρχει  λόγος  να συνεχίζεται κάτι…..

Που δεν είναι θετικό  για κανέναν!

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει…

Πως σε μια τυχαία συνάντηση….

Θα γυρνούσα την πλάτη μου στον άλλον…

Κάνοντας πως δεν τον  βλέπω! 

'Ισα-ίσα!  Όχι μόνο θα τον χαιρετούσα…

Αλλά θα άκουγα με ικανοποίηση…

Οποιαδήποτε ευχάριστα νέα  είχε να μου πει!

Θα χαιρόμουν αν είχε προχωρήσει μπροστά….

Εκπληρώνοντας κάποιες από τις επιθυμίες του…..

Γιατί το φυσιολογικό, το σωστό και το πρέπον…

Είναι να μην κρατάμε κακίες…

Και ότι θέλουμε για τον εαυτό μας…..

Το ίδιο να ευχόμαστε και για τον  άλλον!

Δεν έχει σημασία αν πορευόμαστε πλέον μαζί!

Το σημαντικό είναι να «πετάμε» οτιδήποτε αρνητικό…..

Κρατώντας μόνο τα θετικά….

‘Ετσι ώστε η ψυχή μας να «διατηρείτε» καθαρή και «ανάλαφρη»!

Αυτός ήταν και ο λόγος.......

Που ένοιωσα την ανάγκη όταν είδα…

Σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, στο οποίο…...

Διατηρούμε και οι δύο προφίλ…...

Πως περνάς  μια δύσκολη φάση….

Να σε  βοηθήσω όπως μπορώ!

Η αντίδραση μου ήταν άμεση  όταν διάβασα….

Την σχετική ανάρτηση που έκανες……

Διότι η αδιαφορία και η χαιρεκακία σε τέτοιες περιπτώσεις….

Είναι ότι χειρότερο μπορεί να επιδείξει κανείς!

Η ανθρωπιά και η ευγένεια φανερώνουν πάντα…..

Τον πολιτισμό που «κουβαλάει» ο καθένας μέσα του!

Αποφάσισα λοιπόν με έναν  διακριτικό τρόπο….

Στέλνοντας μήνυμα, να ρωτήσω, τι συμβαίνει!

‘Ηταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω….

Την στιγμή που διαπίστωνα πως βρισκόσουν σε άσχημη θέση…

Αφού το  δήλωνες και μάλιστα δημόσια!

‘Εκανα ότι ακριβώς ήθελα να κάνει  ο άλλος, για μένα!

Γνωρίζω πως όταν  κάποιος είναι «βυθισμένος» στο πρόβλημα……

Ακόμα και η ελάχιστη καλοσύνη, εκείνη την στιγμή…..

Φαντάζει  τεράστιο «σωσίβιο» για την ψυχή…..

Που «πιάνετε» από πάνω για να «ξεκουραστεί»…

‘Εστω και για λίγο!

Όταν  λοιπόν έχω την δυνατότητα να το προσφέρω…

Είναι δυνατόν να με σταματήσει ένας ηλίθιος εγωισμός;

Δεν το επιτρέπω εγώ στον εαυτό μου!!!

Είναι αναξιοπρεπές……τιποτένιο……

Και ποταπό να μην απλώσεις το χέρι σου…..

Σε αυτόν που βλέπεις να  «πνίγεται» μπροστά σου!  

Καμία δικαιολογία δεν ευσταθεί για μια τέτοια πράξη δειλίας…

Που μόνο ένας αξιοκαταφρόνητος θα τολμούσε!

Πάνω απ’ όλα είμαστε άνθρωποι!

Δεν πρέπει να το ξεχνάμε!

Αυτό τον τρόπο συμπεριφοράς  ορίζει  η συνείδηση μου……

Και δεν πρόκειται να τον αλλάξω για κανέναν και τίποτα!!!

Ούτε βεβαίως  για σένα…..

Που ενώ ενδιαφέρθηκα, μόλις κατάλαβα…..

Πως κάτι σοβαρό σου συμβαίνει….

Στέλνοντας αμέσως  μήνυμα……

Περιμένω ακόμα απάντηση!!!!!!

Διότι το να επιβεβαιώνεις  πως έχω δίκιο…..

Γράφοντας δύο ακριβώς λέξεις…..

Χωρίς όμως, να εξηγείς κάτι παραπάνω……

Και μετά να εξαφανίζεσαι…….

Δεν είναι νορμάλ αντίδραση!

Η, δηλώνεις ευγενικά την ανάγκη….

Να παραμείνει προσωπικό το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις….

Κάτι το οποίο καταλαβαίνω και σέβομαι απολύτως….

Η, το μοιράζεσαι!!!!!

Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο!!!

Ξεκάθαρα πράγματα!

‘Ολο αυτό…..

Το τάχα μου δήθεν που αφήνεις να το καλύπτει…..

Υποτίθεται  ένα  πέπλο μυστηρίου……

Αποφεύγοντας να αποσαφηνίσεις την κατάσταση…..

Μόνο ανώφελο και παιδαριώδες είναι!

Αυτή ήταν η  πρώτη σκέψη μου!

Αμέσως μετά όμως αναρωτήθηκα….

Μήπως συμβαίνει κάτι τόσο σοβαρό….

Που δεν είχες κουράγιο να το πεις……

Μια και γνώριζα  το πρόβλημα υγείας…

Μέλους της οικογένειας σου!

‘Ετσι  αποφάσισα να κοιτάξω μόνη μου την σελίδα σου……

Μπας και βγάλω καμία άκρη!

ΛΑΘΟΣ!!!!!

Και μάλιστα τεράστιο!

Εκεί διαπίστωσα πράγματα που ούτε καν φανταζόμουν για σένα!

Κάποια στιγμή είχα σαστίσει τόσο πολύ….

Με αυτά που έβλεπα που τσέκαρα πάλι το όνομα…..

Μήπως είχα μπει σε άλλου ανθρώπου το προφίλ!

Και αυτό......γιατί δεν πίστευα στα μάτια μου!!!!!

Τόση ψευτιά……

Τόση υποκρισία…….

Για ποιόν λόγο;;;;

‘Ολη αυτή την ανασφάλεια……

Που έβλεπα να "ξεδιπλώνεται"  μπροστά μου…..

 Που την είχες κρυμμένη…

 Και δεν είχα πάρει χαμπάρι;……

Τι να πρωτοπώ;;;;

Εκείνο βέβαια που με ξεπέρασε κατά πολύ…….

'Ηταν όταν διαπίστωσα πως φλερτάρεις....  

Ακόμα και με γιαγιάδες….

Που άλλες  ποζάρουν ηδυπαθώς στον φακό με εσώρουχα….

Για να «εισπράξουν» τόσο χυδαία σχόλια από κάτω…

Που κάνει κάθε νορμάλ άνθρωπο να λυπάται για λογαριασμό τους!......

Εσένα όμως δεν σε πτοεί να βρίσκεται…

Και το δικό σου ονοματάκι σε όλη αυτή την «ομορφιά»!

Τουναντίον! Κανένα απολύτως πρόβλημα!!!!

Τόσο υπεράνω!!!!!!

Ούτε βέβαια ενοχλήθηκες......

'Οταν κάποιες άλλες, με εγγόνια …..

Και υποκοριστικά αυτοκινητοβιομηχανίας……

(Το είδα και αυτό!!!!!!!)

Σαλιαρίζουν ανόητα με αποτέλεσμα….

Να ποστάρουν στην σελίδα  σου αηδίες!!!!!!

'Οσο αδιάφορος και να το έπαιξες μετά…….

Κάνοντας πως δεν έβλεπες την χαζομάρα……

Που "φώναζε" από μακριά τι συνέβαινε......

 Είχε γίνει η ζημιά……

Και δεν μαζευόταν με τίποτα!!!!!

Πώς να σε πάρουν, μετά, οι υπόλοιποι στα σοβαρά…

Όταν βλέπουν τέτοια ρεζιλίκια;;;;;

'Οσο λοιπόν  «θαύμαζα» τα τεκταινόμενα…

Αναρωτιόμουν αν είναι δυνατόν…..  

Να  χάσει κάποιος τον αυτοσεβασμό του.......

Σε τέτοιο σημείο…..

Που όχι μόνο….

Να μην έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα……

Αλλά να μην υπάρχει κάτι να τον συγκρατήσει…

Από αυτή την κατηφόρα!!!!!

‘Ολοι έχουμε  ανασφάλειες……

Αλλά το δικό σου κακό….

Δεν το έχω  ματαδεί!

Για να αποδείξεις στον εαυτό σου……

Ότι  «μετράει»……

Δεν διστάζεις να ισοπεδώσεις τα πάντα!!!!!

Δεν υπάρχουν όρια!

Ούτε κάτι να σε φρενάρει!….

Διαπιστώνοντας λοιπόν......

Την τραγικότητα της κατάστασης, πραγματικά…….

Δεν στεναχωρήθηκα καθόλου!

Το μόνο που ένοιωσα ήταν…..

Τεράστια απογοήτευση……..

Βλέποντας την κατάντια σου!!!

‘Επιασα πολλές φορές τον εαυτό μου…..

Να επαναλαμβάνει, την λέξη……

«Απίστευτο» με τόση μεγάλη απαξίωση…...

Σαν να ήσουν κάποιος  άγνωστος!

Κρίμα!!!!!!!

Λυπάμαι πολύ…….

Που έφτασες στο σημείο να έχω αυτή την άποψη για σένα!

Να απομυθοποιήσεις τελείως τον εαυτό σου….

Με τέτοιο τρόπο, που πιο χαμηλά…

ΔΕΝ έχει!!!

Δεν άφησες μέσα μου στάλα σεβασμού για το άτομο σου!

Μια  θετική σκέψη, βρε παιδί μου….

Να έχω θυμάμαι!

Κατάφερες να μην μου προκαλείς πλέον…

Κανένα απολύτως  συναίσθημα!

Ούτε καν αρνητικό!!!!!!

Σαν να μην υπάρχεις!

Με ελάχιστους ανθρώπους μου έχει συμβεί αυτό!

Σε διαβεβαιώ!

Είδα τόσα πολλά….....

Που κατάλαβα πως είσαι ικανός…....

Για ακόμα περισσότερα!!!!

Πραγματικά απίστευτο!

Με κούρασε τόση ασχήμια!!!!

Γι’ αυτό, δεν καταδέχομαι  να ασχοληθώ άλλο!

Δεν αξίζει τον κόπο!

Όπως δεν αξίζει προσοχής…….

Κανένας καιροσκόπος…..

Που δεν δεσμεύεται από αρχές.......

Και απλώς καιροφυλακτεί……

Να αρπάξει οποιαδήποτε ευκαιρία……

Του προσφέρεται αλλάζοντας με τεράστια ευκολία…...

Τα πάντα, αρκεί να ωφεληθεί ο ίδιος τα μέγιστα!

Δικαίωμα σου βέβαια ……

Να σου φαντάζει, αυτή η τακτική, προκλητικά «έξυπνη»!!!!!!

Λάβε όμως σοβαρά υπόψιν σου…..

Πως η «εξυπνάδα» κάτι τέτοιων τύπων…..

Μετατρέπεται σε απύθμενη βλακεία!!!!!

Γιατί, ενώ νομίζουν πως περνούν απαρατήρητοι…….

Οι άλλοι κάποια στιγμή τους παίρνουν χαμπάρι…..

Και τότε…..αρχίζει το πραγματικό γλέντι!!!!!

Εμένα….

Δεν με αφορά όλο αυτό!

Αποφάσισα να βιώνω μόνο τα θετικά!!!!

Αυτά μου πάνε!  Με ταξιδεύουν…..

Με κάνουν να ονειρεύομαι…..

Και «ζωγραφίζουν» με έντονα χρώματα τις μέρες μου!

Σιγά μην αφήσω το «ωραίο»….

Να ασχοληθώ ξαφνικά με το……

Χυδαίο!!!!!!!!

Σε κανέναν δεν πρόκειται να κάνω αυτή την χάρη!!!!!

Για τίποτα στον κόσμο δεν πρόκειται  να διακινδυνεύσω……

Την ηρεμία και την γαλήνη της ψυχούλας μου!!!!

Πάλεψα όσο δεν φαντάζεσαι  να την «κατακτήσω»!

Είναι ότι πολυτιμότερο έχω!!!!

Ότι ακριβότερο!!!!!

Είναι η ισορροπία και η δύναμη να αποστρέφομαι….

Το ευτελές και το κίβδηλο που με περιβάλλουν…

Σε οποιαδήποτε μορφή!

Γι’ αυτό…..

Οτιδήποτε δεν περιέχει αλήθεια…….

Το απορρίπτω μετά βδελυγμίας!

'Αμεσα!!!!!

Κάθετα!!!!!

Απόλυτα!!!!

Χωρίς καν να μπαίνω στην διαδικασία….

Να το συζητήσω!

Είναι τελείως ξεκάθαρο αυτό….

Και το καθιστώ σαφές σε οποιοδήποτε άνθρωπο…

Θελήσει να μπει στην ζωή μου!

Μπορώ να δικαιολογήσω σχεδόν τα πάντα…

Ως ανθρώπινες αδυναμίες…

Εκτός…….

Από την προσπάθεια εξαπάτησης!!!!!!

Είναι μέγιστη ύβρη να "ανοίγεις" την καρδιά σου…

Και ο άλλος να το εκμεταλλεύεται……..

Για να πραγματοποιήσει, τους ιδιοτελείς στόχους του!

Και σιγά τους στόχους δηλαδή!

Τόσος κόπος…… Τόσα ψέματα…..

Τέτοια  βαβούρα……

Για να νοιώσεις……Τι;;;;;

Ερωτεύσιμος «μάγκας» που ξέρει να «ρίχνει» τις γυναίκες;

Μόνο θυμηδία μου προκαλεί αυτό!

Κάποιος στην  δική σου ηλικία…

‘Επρεπε να έχει περισσότερο μυαλό…..

Και να ασχολείται ήδη με ουσιαστικότερα πράγματα!

Αναγνωρίζω βεβαίως πως έχεις το δικαίωμα….

Να κάνεις τις επιλογές που σου ταιριάζουν!

Όμως μην αυτοβαυκαλίζεσαι  πως αυτό είναι ζήση!

Αυταπάτη ονομάζεται!!!!

Η οποία μπορεί να « τρέφει» την ματαιοδοξία σου…

Δεν πρόκειται, όμως ποτέ…..

 Να «χορτάσει» χαρά την ψυχή σου!!!!!

‘Οπερ σημαίνει….

Πως η ζωή  «τρέχει»  σαν νερό ανάμεσα από τα δάχτυλα σου……

Και εσύ δεν  έχεις καταφέρει ακόμα…

Να πιεις ούτε σταγόνα!!!!

Και  μην βιαστείς να πεις…

Πως  δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω κάτι τέτοιο!

Η στάση σου απέναντι στα πράγματα…

Με επιβεβαιώνει!!!

‘Οποιος έχει «γευτεί» έστω και μια σταγόνα….

Πραγματικής ευτυχίας…….

Γνωρίζει όχι μόνο πως είναι…..

Αλλά και τι προϋποθέσεις χρειάζονται…

Για να  την έχει!!!!!

Πρώτη και κύρια, βεβαίως…

Είναι η αλήθεια!!!!

‘Οσο λοιπόν εσύ την απεχθάνεσαι…..

Θα "βολεύεσαι" με όσες ατυχήσασες κυριούλες…

Επιβραβεύεις για τις ημίγυμνες φωτογραφίες τους….

Βρίσκοντας εξαιρετικό  τον τρόπο …..

Που κρεμάνε τον εαυτό τους στο τσιγκέλι…..

Μπας και ανεβάσουν την τιμή αγοράς τους!

Μόνο που στην δική μου ζωή……

Δεν χωράει το αγοραίο……

Ούτε κατά διάνοια!!!!

Εγώ, είμαι άλλης σχολής…….

Και αυτό το γνωρίζεις πολύ καλά!!!!!

Αν ο άντρας δεν είναι σοβαρός…..

‘Ωριμος, κατασταλαγμένος, αληθινός...... 

Με λόγο που δεν σηκώνει αμφισβήτηση…..

Απλώς δεν υπάρχει!!!!!!

Ούτε καν θέλω να γνωρίζω κάτι γι’ αυτόν!!!!

Πίστεψε με…..

'Εχω καλύτερα πράγματα…..

Να ασχοληθώ, από την απύθμενη ανασφάλεια…

Του κάθε κυριούλη που πιστεύει ξαφνικά πως ενσαρκώνει…

Το όνειρο κάθε γυναίκας γιατί με αυτή…

Την πεποίθηση ξύπνησε ένα πρωί!!!!!

‘Ελεος δηλαδή!!!!!!

Μάθε επιτέλους……

Πως υπάρχουν και γυναίκες με αξιοπρέπεια!!!!!

Δεν  είμαστε όλες τόσο απελπισμένες…

Να παίζουμε την κολοκυθιά.....

(Η, την παραμυθιά που σε συγκινεί εξίσου!......)

Με τον κάθε έναν!!!!!

Σου έδωσα να το καταλάβεις…

Μα δεν θες με τίποτα να το πιστέψεις!......

Δικαίωμα σου!

Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες των επιλογών του!

Επειδή η γελοιότητα και η αμετροέπεια "ξεχειλίζουν"…..

Στους κύκλους, τους οποίους επέλεξες να κινείσαι…..

Δεν σημαίνει πως με αφορά…..

Η, με αγγίζει!

Δεν είμαι υπόλογη για τον χαρακτήρα κανενός!

Μόνο για τον δικό μου!

Και αν πιστεύεις πως μπορείς να με προσβάλλεις..

Με την αγένεια σου……

Είσαι γελασμένος!!!!

Οποιοσδήποτε επιχειρήσει να με μειώσει…..

Η, να με υποτιμήσει….

Πρέπει να το έχω επιτρέψει, πρώτα εγώ!!!!

Αλλιώς  ΔΕΝ μπορεί!!!!!

Κάτι που ισχύει και για σένα!

Σε όσες ασχήμιες λοιπόν και να καταφύγεις…..

Πάντα θα χάνεις!

Το αληθινό θα σε κερδίζει…

Και εσύ θα στέκεις  διαρκώς  «γυμνός»…

Αμήχανος και τρομαγμένος  απέναντι του……

Γιατί δυστυχώς.......

Ποτέ δεν θα έχεις το «ανάστημα»……

Να το βιώσεις!!!!!!


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα