Χαβιὲρ Τομέο (Javier Tomeo)
.
Ἡ φουσκωτὴ κούκλα
(La muñeca hinchable)
.
ΤΑΝ τὸν ἐγκατέλειψε ἡ φουσκωτὴ κούκλα του, ὁ φίλος μου σκέφτηκε πὼς ἡ μοναξιά του δὲν εἶχε πλέον γιατρειὰ καὶ ἔνοιωσε ὁ πιὸ δυστυχὴς ἄνθρωπος τοῦ κόσμου.
«Ἦταν ὡραία ὅσο κράτησέ» μου ἐξομολογεῖται σήμερα τὸ πρωὶ μὲ τὰ μάτια δακρυσμένα. «Οὔτε μιὰ κατηγόρια, οὔτε μιὰ φορὰ δὲν ἀνέβηκαν οἱ τόνοι. Ἡ σχέση μᾶς ἦταν, κυρίως, ἕνας γλυκὸς μονόλογος».
«Πές μου» τὸν ρωτάω «ποιὸς ἦταν ὁ μοναδικὸς ποῦ μιλοῦσε σ’ αὐτὸν τὸ μονόλογο;»
«Ἐκείνη» τὸ ὁμολογῶ.
«Τότε δὲν μοῦ κάνει ἐντύπωση ποὺ τελικὰ ἔφυγε μὲ ἄλλον» τοῦ λέω. «Ὅλοι βαριοῦνται στὸ τέλος τὴ σιωπή».
Συνεχίζουμε τὸν περίπατό μας στὸ πάρκο τῆς Θ. καὶ μετὰ ἀπὸ λίγο καθόμαστε σ’ ἕνα λεμονοπράσινο παγκάκι, φρεσκοβαμμένο. Ἐδῶ καὶ καιρὸ δὲν εἶναι καὶ τόσο εὔκολο νὰ βρεῖς παγκάκι σ’ αὐτὴ τὴν κατάσταση.
«Αὐτὸ ποὺ μὲ πειράζει περισσότερο» συνεχίζει τὴν ἐξομολόγησή του «εἶναι ὅτι ὅταν θὰ πάω στὸν ἄλλο κόσμο δὲν θὰ ἀφήσω σ’ αὐτὸν ἐδῶ μιὰ σύζυγο νὰ μὲ κλάψει. Δὲν θὰ ὑπάρξει κανένας ποὺ νὰ μπεῖ στὸν κόπο νὰ μὲ ἀποτεφρώσει καὶ νὰ φυλάξει τὶς στάχτες μου σ’ ἕνα βάζο ἀπὸ πορσελάνη Βοημίας».
Καὶ ἀφοῦ μου λέει αὐτὲς τὶς βλακεῖες, δὲν προσθέτει τίποτε ἄλλο. Τὸν ξέρω ἀρκετὰ καλά, μπορεῖ καὶ νὰ μὴν ξανανοίξει τὸ στόμα τοῦ ὅλη μέρα. Ἀπ’ αὐτὴ τὴ στιγμή, θὰ πρέπει νὰ μαντεύω τὶς σκέψεις του ἀπὸ τὸν τρόπο ποὺ ξεφυσάει ἀπὸ τὴ μύτη.
.
.
Πηγή: Ἀπὸ τὴ συλλογὴ μικροδιηγημάτων Κωνσταντῖνος Παλαιολόγος (ἐπιμ.) 18+ Minicuentos eroticos. Ἀνθολογία ἰσπανικοῦ ἐρωτικοῦ μικροδιηγήματος, Ἀθήνα, 2013. Τὴν συλλογὴ προσφέρει ὁ τακτικὸς συνεργάτης μας Κ. Παλαιολόγος στοὺς ἀναγνῶστες τοῦ ἱστολογίου μας ποὺ μποροῦν νὰ τὴν διαβάσουν ὁλόκληρη ἢ καὶ νὰ τὴν ἀποθηκεύσουν ἀπὸ ἐδῶ.
Χαβιὲρ Τομέο (Javier Tomeo) (Κιθένα της Ουέσκα, 1932-2013). Ως συγγραφέας έχει καταπιαστεί με όλα τα λογοτεχνικά είδη. Σημαντικότερα έργα του El gallitigre (1990), El crimen del cine Oriente (1995), Los misterios de la ópera (1997), Napoleón VII (1999) και Cuentos perversos (2002).), El crimen del cine Oriente (1995), Los misterios de la ópera (1997), Napoleón VII(1999) και Cuentos perversos (2002).
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.