Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

ΟΙ 12 ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ. (Ν 2)

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΡΗΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΡΗΣ
Ο Θεός Άρης… ήταν γιος του Δια και της Ήρας. Η Αγάπη του για να σπέρνει διχόνοιες και να καβγαδίζει… τον έκαναν τελικά τον πιο αντιπαθή στους Θεούς. Ο δε Δίας… του μιλάει με αρκετά προσβλητικά λόγια. Ήταν γνωστή η κόντρα του με την αδερφή του Αθηνά… μιας και η Αθηνά λειτουργούσε πιο εγκεφαλικά (…ως θεά της Σοφίας) και όχι παρορμητικά. Ο Άρης συμβόλιζε την δύναμη, την ενέργεια… αλλά που στερείται όμως λογικής. Όμως εάν τον προσεγγίσει κανείς από μια άλλη οπτική… θα καταλάβει πως ήταν μία πρωτόγονη δύναμη.
Άλλωστε κατά τους Ορφικούς Ύμνους… (88) αναφέρεται και ως : «συναρωγός» = βοηθός… της Θέμιδος. -αγός = οδηγός των δικαιοτάτων φώτων… δηλαδή… των φωτισμένων ανθρώπων. -έρκος = φράγμα, φραγμός, τείχος… του Ολύμπου. -πατήρ της ευπολέμου Νίκης. -δοτήρ της ευθαρσούς Ήβης. -επίκουρος = βοηθός των βροτών… τα των θνητών ανθρώπων. … όμως όλα αυτά… μας δείχνουν μια άλλη φύση του Άρη.
Και ασφαλώς ο Άρης έκανε και έναν φόνο τιμής μιας και είχε αποκτήσει μια κόρη την Αλκίππη… όπου της κακοφέρθηκε ένας γιος του Ποσειδώνα… ο Αλιρρόθιος και τελικά τον κάλεσε σε μονομαχία, όπου ο Άρης τον σκότωσε. Εδώ έχουμε το τονισμένο εγώ… αλλά και την αίσθηση ευθύνης.
Ο Ποσειδώνας συγκάλεσε συνέλευση των Θεών, όπου κάτω από έναν βράχο στην Ακρόπολη δικάστηκε ο Άρης. Η τοποθεσία αυτή όπως ξέρουμε ονομάσθηκε… Αρειός Πάγος. Ο Άρης, ας μην ξεχνάμε… ότι ήταν νόμιμος γιος του Δια.
Πράγμα που σημαίνει… ότι θα είχε και αρκετά από τα στοιχεία του Δία. Του άρεσε η δικαιοσύνη, δέχτηκε να δικαστεί, βοηθούσε τους ανθρώπους πλην όμως είχε ένα υπέρμετρο εγώ. Ο «μεγασθενής και άλκιμος δαίμων» ο «Ενυάλιος» Άρης… αντιπροσωπεύει το αχαλίνωτο πάθος, την επιθετικότητα και την κάθε τυφλή εκβολή ωμής ενέργειας (…που δεν είναι βέβαια μόνο πολεμική).
Ο Θεός Άρης κατά τους Έλληνες, ημερεύει μόνον από την ερωτική δύναμη της Αφροδίτης… (η οποία κατά την Θηβαϊκή λατρεία των δύο Θεών, θεωρείται νόμιμη σύζυγός του, το ίδιο και στην Αθήνα… όπου ο Ήφαιστος σχετίζεται περισσότερο με την Αθηνά… που μόνο αυτή μπορεί και τον «βιάζει», τον δαμάζει και γεννά από την ένωση μαζί του… την Αρμονία.
Ο αποσυμβολισμός αυτού του Μύθου… είναι θεμελιώδης για την ζωή. Μόνον ο Έρως και η Αγάπη μπορούν να ενωθούν με την ωμή βία, την αλόγιστη δύναμη και να γεννηθεί η Αρμονία. Δηλαδή… από μία θέση και μια αντίθεση… γεννάται η Σύνθεση. Αυτή είναι και η αρχή της διαλεκτικής.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως αυτή η ίδια η Συμπαντική Αρμονία, αποτελεί… όπως πολύ σωστά μας λέει ο Εμπεδοκλής… μία εναλλασσόμενη δράση Αγάπης και Φιλονικίας.
Σύμφωνα με μια πολύ υστερότερη παραλλαγή της μυθικής «συνεύρεσης» του Άρη με την Αφροδίτη, θα γεννηθούν από αυτήν… ο Έρως και ο Αντέρως.
Επίσης ημερεύει συχνά και μπροστά στα δημιουργικά έργα της Δηούς-Δήμητρος. Στο κατ' εξοχήν «πεδίο δικαιοδοσίας» του, στην άμεση Σύγκρουση, νικάει τους πάντες, πλην της Αθηνάς… δηλαδή πλην της Σύνεσης και της Σοφίας. Η Σοφία λοιπόν πάντα επιβάλλεται της ωμής βίας. Το αστρονομικό σύμβολο του Άρη… είναι η «λογχοφόρος στρογγυλή ασπίδα».
Οι ονομασίες των δύο δορυφόρων του… δόθηκαν από τούς δύο γιους του μυθολογικού Άρη, τον Δείμο και τον Φόβο. Οι δυο αυτοί δορυφόροι μέχρι και σήμερα θεωρούνται μυστηριώδεις… διότι ο Φόβος περιστρέφεται γύρω από τον Άρη σε μια τροχιά σχεδόν ευθύγραμμη και σε πολύ κοντινή απόσταση από τον Άρη…(6000 χλμ).
Το πιο παράξενο όμως είναι… ότι σε αντίθεση με όλα τα άλλα φεγγάρια που έχουν εντοπισθεί σε άλλους πλανήτες, η φορά της τροχιάς του είναι ΑΔΕΛΦΙΑ… εντελώς αντίθετη από αυτήν του Άρη. Το σχήμα του δε, δεν είναι σφαιρικό… αλλά ομοιάζει σαν μία πατάτα ζουληγμένη.
Στα τέλη της δεκαετίας του έτους 1950, αυτά τα ασυνήθιστα χαρακτηριστικά… οδήγησαν τους επιστήμονες ότι ο Φόβος είναι κούφιος και ακόμη ότι είναι ένα τεράστιο εξωγήινο διαστημόπλοιο… μία μεταλλική σφαίρα διαμέτρου 16 χλμ. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και με την Σελήνη… αλλά που να το πούνε… το κρατάνε μυστικό….!
Ο Άρης είναι γνωστός ήδη από την προϊστορία, καθώς είναι και ο πρώτος πλανήτης που παρατηρούμενος με τηλεσκόπιο αποκάλυψε, λόγω εγγύτητας, τα γενικά χαρακτηριστικά της μορφολογίας του, τα οποία θεωρήθηκαν (…σωστά ως ένα βαθμό)… ότι είναι παρόμοια μ’ αυτά της Γαίας. Η ομοιότητα αυτή έδωσε βάση αφενός σε μια εκτεταμένη συζήτηση για την ύπαρξη ζωής σε αυτόν… αφετέρου σε σκέψεις μελλοντικής αποίκισής του.
Ακόμα, είναι εύκολα προσεγγίσιμος από τις εξερευνητικές διαστημοσυσκευές, καθώς ένα ταξίδι προς τον Κόκκινο Πλανήτη… απαιτεί (…με την σημερινή τεχνολογία) χρόνο 6 μηνών… όταν οι θέσεις Γαίας και Άρη είναι ευνοϊκές, κάτι που συμβαίνει ανά 2 χρόνια. Για τους λόγους αυτούς… ο Άρης είναι ο καλύτερα εξερευνημένος πλανήτης έως σήμερα.
Στις 7 Απριλίου του 2001 η Νάσα εκτόξευσε το μη επανδρωμένο διαστημόπλοιο Mars Odyssey προς τον Πλανήτη Άρη με σκοπό, αφού μπει σε τροχιά γύρω από τον Πλανήτη… να χαρτογραφήσει τυχόν υπάρχοντα υπόγεια ύδατα… δηλαδή να βρούνε πάγο… αλλά ταυτόχρονα να χρησιμοποιηθεί και ως ένας ενδιάμεσος σταθμός τηλεπικοινωνίας με τα οχήματα ρομπότ… που βρίσκονται στην επιφάνεια του.
Το διαστημόπλοιο αφίχθηκε στον Άρη στις 23 Οκτωβρίου… του ίδιου έτους. Έως σήμερα ξέρουμε ότι εκτελεί κανονικά την αποστολή του και ήταν προγραμματισμένο να τελειώσει τις εργασίες του… έως το έτος 2015.
Η συνεργασία του συνθέτη Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη Nάσα… που ο ίδιος είχε συνθέσει το άλμπουμ Μυθωδία, αποτέλεσε το μουσικό θέμα της αποστολής Mars Odyssey το 2001… και μπαίνουν πολλά ερωτήματα: Ότι κατά την διάρκεια αυτής της συναυλίας και το πέρας αυτής… (τελετή για άλλους), το είδος της μουσικής… αλλά και οι στίχοι, οι εικόνες, η τοποθεσία, η ώρα, και η ημερομηνία, οι χορηγοί και άλλα πολλά... που πραγματοποιήθηκαν… γιατί τελικώς έγιναν; Τι σκοπό είχαν;
Έτσι το καλοκαίρι του έτους 2001 δόθηκε τελικά στο χώρο των Στηλών του Ολυμπίου Διός… η συναυλία αυτή του διάσημου ανά τον κόσμο συνθέτη Βαγγέλη Παπαθανασίου… υπό την πλήρη χρηματοδότηση της Nάσα. Ο λόγος της πραγματοποίησης αυτής της συναυλίας ήταν η αποστολή σήματος εικόνας και ήχου στον…. Άρη…!
Όμως η γνωστή πλέον σε όλους μας… ΜΥΘΩΔΙΑ, μετά την παγκόσμια προβολή της… προκάλεσε φυσικά πολλά και ποικίλα σχόλια… αλλά και πολλά… διάφορα ερωτήματα:
α) Για ποιό λόγο η Nάσα… να δαπανήσει τόσα πολλά χρήματα… περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ για την πραγματοποίηση μιας τέτοιας Συναυλίας; β) Για ποιό λόγο η Συναυλία αυτή… πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μας και συγκεκριμένα στις στήλες του Ολυμπίου Διός; γ) Γιατί τελικώς επιλέχτηκε Ελληνική σύνθεση και όχι κάποια άλλη σύνθεση μιας άλλης χώρας; δ) Γιατί οι στίχοι της Μυθωδίας… είναι στα Αρχαία Ελληνικά; ε) Για ποιό λόγο… οι εικόνες που επιλέχθηκαν να σταλούν στον Πλανήτη Άρη δείχνουν εκτός φυσικά της Ακρόπολης, μας δείχνουν και τις προτομές του Διός, της Αθηνάς, του Περικλέους, καθώς και άλλων Αρχαίων Ελλήνων… αλλά και των Ολύμπιων θεών; ς) Γιατί στην επίκληση προσφωνείτε ο Δίας… έτσι ώστε να κατέβει στη Γαία….!!!
Γιατί η Nάσα λοιπόν και όποιοι κρύβονται πίσω από αυτήν… κι ενώ ως Αμερικάνοι που αμφισβητούν τα πάντα που έχουν σχέση με Αρχαία μας Ελλάδα… πόσο μάλιστα με την Ελληνική Μυθολογία… να δίνουν τόσα πολλά χρήματα… για να κάνουν μία συναυλία-επίκληση… προς το… Δία;
Τελικά η επιλογή του τόπου, αλλά και του χρόνου ήταν μεγίστης σημασίας… διότι ο τόπος του Ολυμπίου Διός γνωρίζουμε πολύ καλά… είναι ένας Ιερός τόπος… όπως και τόσοι άλλοι… και έχει μία ισχυρή ενεργειακή δύναμη… και είναι συγχρόνως και μία Πύλη… με τον έξω κόσμο… ένα Δίαυλος Επικοινωνίας.
Όλο λοιπόν αυτό το σκηνικό που δημιουργήθηκε τότε… με μια τεράστια οθόνη προβολής, όπου μας έδειχναν στις επιφάνειες τους Ολύμπιους Θεούς… του Δία, του Απόλλωνα, του Άρη, της αρχέγονης θεάς Εκάτης, της Ίσιδος, του Ομήρου, της Μινωικής Κρήτης, του Αγαμέμνωνα… (…αυτό μου θυμίζει … γλύψιμο ….!!!) κλπ κλπ κι αφού έβαλαν σύγχρονα μουσικά μηχανήματα ήχου… με την συμμετοχή της Ορχήστρας της Λυρικής Σκηνής… με την μητροπολιτική Ορχήστρα του Λονδίνου… χορωδία ανδρών και γυναικών γύρω στα 150 άτομα… τα οποία ήταν ντυμένα με αρχαιοελληνικές φορεσιές και υπήρχαν και 2 Αμερικανίδες Σοπράνο… και σαν μην έφτανε αυτό προς το τέλος της συναυλίας μας παρουσίασαν μία διαφάνεια του Πλανήτη Γαία… με τους πόλους ανεστραμμένους …!...ενώ όλοι οι στίχοι είναι και μας αναφέρουν επικλήσεις εις την Αρχαιοελληνική γλώσσα….! (…άρα φαίνεται ότι είναι πολύ σημαντική γλώσσα… διότι είναι η γλώσσα των γλωσσών…) καθώς επίσης αναφέρθηκαν και τα ονόματα των Δορυφόρων του Άρη… Φόβος και Δείμος…!!! ...το όνομα του Οδυσσέα και της Πηνελόπης….!
Και ενθυμούμαι πολύ καλώς… διότι την εποχή εκείνη είχα μία συνάντηση… προτού βγει το θέμα στο διαδίκτυο… μ’ ένα πρόσωπο… που μου έφερε ένα Σι-ντι και μου λέει… άκου τους στίχους της Μυθοδίας… και μάθαμε τελικώς ότι κάποιοι στο διαδίκτυο με ψευδώνυμα : Εχετλαίος και Πελασγός… ότι απομόνωσαν τη μουσική από τους στίχους κι έτσι ανακάλυψαν το τι έλεγαν οι σοπράνο και η χορωδία… το οποίο υπάρχει πλέον σε βίντεο και πιστεύω να το έχετε δει και ακούσει στο διαδίκτυο.
Όμως η ημερομηνία και η ώρα παρουσίασης του δρώμενου… σήμαινε κάτι… διότι εκείνη τη στιγμή είχαμε το σπάνιο φαινόμενο που γίνεται κάθε 6.000 έτη… όπου ο Πλανήτης Άρης… από τις 19:30 μ.μ… το απόγευμα έως τις 4:38 π.μ. το πρωί της επομένης… ευθυγραμμίζονταν με τον Ναό του Ολυμπίου Διός… και η ανατολή του Ηλίου στις 28 Ιουνίου 2001… συνέπιπτε με την ανατολή του Ιερού Άστρου… του Σείριου…! Αλλά μας κάνει εντύπωση επίσης… που κάποια από τα γήινα διαστημόπλοια που έστειλαν οι Αμερικανοί και οι Ρώσσοι… όπως το Mars Observer και το Mars Lader και το Phobos-2... γιατί εξαφανίστηκαν… μήπως κάτι παίζεται… που εμείς δεν το ξέρουμε… μήπως αυτά τα διαστημόπλοια στην τελική χτυπήθηκαν…!
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΡΟΝΟΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΡΟΝΟΣ
Ο Θεός Κρόνος… ήταν ο ηγέτης και ο νεότερος της πρώτης γενεάς των τιτάνων, θεών απόγονων της Γαίας και του Ουρανού. Νίκησε τον πατέρα του τον Ουρανό και κατάφερε να κυβερνήσει κατά τη διάρκεια της μυθολογικής Xρυσής Eποχής… έως ότου νικήθηκε από το γιο του… τον Δία.
Ήταν ο μικρότερος σε ηλικία και δύναμη από τους Τιτάνες, αλλά όμως ο πιο πονηρός και ο πιο φιλόδοξος. Ανέτρεψε τον πατέρα του με τη βοήθεια της Γαίας, αλλά φοβούμενος μια ίδια μοίρα… κατάπινε τα παιδιά του. Κάτι δηλαδή… σαν μαύρη… τρύπα. Η γυναίκα του και αδερφή του Ρέα έκρυψε το τελευταίο τους παιδί… τον Δία και έδωσε στον Κρόνο μια φασκιωμένη πέτρα… για να καταπιεί, αντί για το μωρό. Ο Δίας, όταν μεγάλωσε, ελευθέρωσε και τα υπόλοιπα αδέρφια του, δίνοντας στον Κρόνο να καταπιεί δηλητήριο.
Στον πόλεμο που ακολούθησε αναμεταξύ των Τιτάνων και των Ολύμπιων… τη λεγόμενη Τιτανομαχία… κράτησε 10 χρόνια, ο Κρόνος και οι Τιτάνες σύμμαχοι του νικήθηκαν και φυλακίστηκαν στα Τάρταρα. Ξέρουμε ότι κατά τη διάρκεια της Χρυσής Εποχής… ο Κρόνος λατρεύονταν ως θεότητα της σοδειάς και των συγκομιδών, ενώ επιτηρούσε και την πρόοδο των ανθρώπων.
Απεικονιζόταν συνήθως μ’ ένα κρυστάλλινο δρεπάνι… το οποίο χρησιμοποιούσε για να συγκομίσει τις σοδειές και ήταν επίσης το όπλο που χρησιμοποίησε για να ευνουχίσει και να καθαιρέσει τον Ουρανό. Μια γιορτή που ονομαζόταν Κρόνια… γινόταν προς τιμή του Κρόνου στην Αθήνα… τη δωδέκατη ημέρα του μήνα Εκατομβαιώνα… αλλά και στην αρχαία Ολυμπία. Ο Κρόνος λοιπόν έκοψε τα αιδοία του Ουρανού… αλλά ποια είναι αυτά τα «αιδοία»;
Ξέρουμε ότι ο Δίας και ο Κρόνος… είναι βασιλιάδες αυτών των εποχών τους, καθώς είναι συγχρόνως και γεωφυσικό-αστρικές περίοδοι. Αλλά για τις μάχες των Τιτάνων με τους Ολύμπιους και ποιοι είναι στην τελική οι «Εκπεσόντες»… είναι ερωτήματα που μπαίνουν εύλογα… σε όποιον ερευνητή κάνει την υπέρβαση του. Όταν μιλάμε για τις μάχες των Θεών… μιλάμε για «μάχες» μεταξύ των αστρικών σωμάτων και όλα αυτά που έγιναν… όχι στο γήινο περιβάλλον.
Ο θεός Κρόνος… γνωρίζουμε ότι ήταν παντρεμένος με την Ρέα… με αποτέλεσμα να την καταστήσει έγκυο. Όμως από εκείνη την στιγμή… άλλαξε ο χαρακτήρας του και έγινε τρομερά σκληρός μιας και του ερχότανε στο μυαλό η εικόνα του ακρωτηριασμένου Ουρανού… που του έλεγε : «Κάποια μέρα θα πάθεις το ίδιο και εσύ, από τα παιδιά σου».
Ο Κρόνος λοιπόν «κατάπιε»… τα 5 πρώτα λεπτά της Ρέας και ενώ κυοφορούσε ήδη τον Δία η Ρέα… πήγε στον Ουρανό να ζητήσει την γνώμη του. Όμως ο Ουρανός θυμήθηκε το τι του είχε κάνει ο Κρόνος και την βοήθησε να γεννήσει στην Κρήτη. Η πάλη μεταξύ του Δία και του Κρόνου κράτησε αρκετά χρόνια και τελικά χάρις στο φίλτρο της Μήτιδος… ο Κρόνος άρχιζε να βγάζει (…αποβάλλει) από το στομάχι του τα παιδιά του.
Από το ότι έτρωγε τα παιδιά του… φαίνεται η σκληρότητα δίχως μέτρο… ενώ από την αποβολή φαίνεται και η πτώση έλλειψη συμβατότητας με τους περισσότερους Πλανήτες… μιας και η αποβολή αυτή από το στομάχι του… σημαίνει την μη παραδοχή.
Ο Πλανήτης Κρόνος… είναι ο έκτος Πλανήτης…. σε σχέση με την απόστασή του από τον Ήλιο και ο δεύτερος σε μέγεθος του Ηλιακού μας συστήματος μετά τον Δία, με διάμετρο στον ισημερινό του 120.660 χιλιόμετρα και ανήκει στους λεγόμενους γίγαντες αερίων. Το όνομά του προέρχεται από τον Κρόνο… της Αρχαίας Ελληνικής Μυθολογίας και σχετίζεται με την λέξη… χρόνος. Ποιος είναι αυτός ο χρόνος… είναι ένα ζητούμενο….!
Ο Πλανήτης Κρόνος έχει επιβεβαιωθεί ότι έχει 62 δορυφόρους… εκ των οποίων οι 29 είναι διαφόρων μεγεθών σε τροχιά γύρω του, οι 53 από τους οποίους έχουν λάβει ονόματα. Ο μεγαλύτερος είναι ο Τιτάνας… που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος δορυφόρος στο Ηλιακό μας σύστημα και ο μοναδικός με πυκνή ατμόσφαιρα (…αποτελούμενη από υδρογονάνθρακες και άζωτο).
Το δεύτερο μεγαλύτερο φεγγάρι είναι… η Ρέα, η οποία ενδέχεται να διαθέτει το δικό της ασθενές σύστημα δακτυλίων. Τα άλλα ονόματα από τους υπόλοιπους δορυφόρους του είναι: Μίμας, Εγκέλαδος, Τηθύς, Διώνη, Ρέα, Υπερίων, Ιαπετός, Φοίβη, Ιανός, Επιμηθέας, Ελένη, Τελεστώ, Καλυψώ, Άτλας, Προμηθέας, Πανδώρα, Πάνας, Μεθώνη, Παλλήνη, Ανθή, Πολυδεύκης, Υμίρ, Παάλιακ, Τάρβος, Κίβιουκ, Αλμπιόριξ, Ερριάπους, Σίαρνακ, Kάρι, Σκολ, Τζαρνσάξα, Γκρέιπ, Αιγαίων και ο νεοανακαλυφθείς δορυφόρος S/2009 S 1…. βλέπετε…. τα ελληνικά ονόματα κυριαρχούν…!
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ο Θεός Ουρανός… είναι και ο Πρώτος και ο Μέγας πανίερος και Θεοπάτωρ Θεός στην Ελληνική μας Μυθολογία… η γέννηση του οποίου ταυτίσθηκε (…μυθολογικά) με την πανίερη στιγμή της ανάδειξης του Πνεύματος του ανθρώπου και της γέννησης των Επιστημών… καθώς κι εκείνης των Γραμμάτων και των Τεχνών. Ο Ουρανός ήταν, κατά την Αρχαία Μυθολογία μας, η προσωποποίηση του Ουράνιου θόλου και κυρίαρχος της πρώτης γενιάς στη Γαία.
Είναι ένας από τους Πρωτόγεννους, ο γηραιότερος των Θεών των στοιχείων της φύσεως και ο πρωτότοκος γιος της Γαίας, η οποία τον γέννησε την ώρα που κοιμότανε δίπλα στον Έρωτα… χωρίς γονιμοποίηση (κλωνοποίηση…!) «για να την περιβάλλει και για να είναι αιώνιος και ασφαλής οίκος των Μακάριων Ολύμπιων Θεών», όπως μας γράφει και ο Ησίοδος στην Θεογονία (στίχοι: 127-128).
Έτσι ο Ουρανός είναι το πρώτο άρρεν στοιχείο της Γαίας. Ο Ουρανός… ήταν παντρεμένος με την Γαία κι έκαμαν πολλούς απογόνους: τους Τιτάνες, τρεις Κύκλωπες και τρεις Εκατόγχειρες. Ο Ουρανός όμως μισούσε τα παιδιά του και καθένα από αυτά τα φυλάκιζε στα Τάρταρα.
Αν και αυτή η κακή πράξη τον γέμιζε με ευχαρίστηση, η Γαία θύμωνε τόσο πολύ, που κάποια στιγμή ανάβλυσε ατσάλινο αδάμαντα, και το έδωσε στα παιδιά της να φτιάξουνε ένα τεράστιο δρεπάνι και να πολεμήσουν τον κακό πατέρα τους.
Η Γαία όμως δεν άντεξε και κατέβηκε στα Τάρταρα για να οργανώσει την απόδραση των παιδιών… αλλά και την ανατροπή του Ουρανού. Τους εξήγησε το σχέδιο πως θα ακρωτηρίαζαν τον φαλλό του Ουρανού με ένα δρεπάνι… που είχε κρύψει στα σύννεφα.
Την πράξη την τέλεσε ο Κρόνος (…ο Κριτής των Πράξεων) και έκτοτε το δρεπάνι είναι σύμβολο του. Ο ακρωτηριασμός του μορίου… δείχνει την αποκοπή του Εγώ από τον Ουρανό. Άλλωστε κατά τον Ψυχολόγο Φρόυντ… ο αντρικός φαλλός και η στύση… αλλά και η ερωτική πράξη γενικότερα… είναι πράξεις επιβολής. Ο Ουρανός… συμβολίζει την απολυταρχία την εκκεντρικότητα και την ανατροπή.
Από τις σταγόνες του αίματος που έπεσαν στην Γαία και γεννήθηκαν οι τρεις Ερινύες, οι Γίγαντες και οι Μελιάδες Νύμφες, οι δαίμονες της εκδίκησης και της βιαιοπραγίας. Από το σπέρμα του αποκομμένου γεννητικού οργάνου που έπεσε στην θάλασσα… γεννήθηκε η Αφροδίτη. Ο Κρόνος κυριάρχησε μέχρι που ο γιος του ο Δίας τον καθαίρεσε.
Ο Πλανήτης Ουρανός… ήταν ο πρώτος πλανήτης που ανακαλύφθηκε με τηλεσκόπιο. Ο Ουρανός είναι ένας μεγάλος Πλανήτης, ένας από τους τέσσερις γίγαντες αερίων του ηλιακού μας συστήματος, αλλά στη δομή μοιάζει περισσότερο με τον Ποσειδώνα.
Το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει τον Ουρανό από όλους τους άλλους πλανήτες του ηλιακού συστήματος είναι ότι… ο άξονας περιστροφής γύρω από τον εαυτό του… βρίσκεται σχεδόν πάνω στην εκλειπτική, το επίπεδο δηλαδή… πάνω στο οποίο βρίσκεται η τροχιά του… γύρω από τον Ήλιο.
Έτσι, καθώς ο Ουρανός περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο και τον εαυτό του, μοιάζει σαν να κυλάει πάνω στην τροχιά του. Καθώς οι δορυφόροι και οι δακτύλιοί του περιστρέφονται κάθετα στον ισημερινό του πλανήτη, το όλο σύστημα μοιάζει σαν ένας «στόχος».
Το αποτέλεσμα στο «ημερολόγιο» του Ουρανού είναι ότι κάθε πόλος έχει πολύ μεγάλη περίοδο νύχτας και μια πολύ μεγάλη περίοδο ημέρας, 21 γήινα έτη. Το χαρακτηριστικό αυτό του Ουρανού έχει επιπτώσεις και στη μαγνητόσφαιρά του, που μοιάζει με «τιρμπουσόν» που συστρέφεται στην πλευρά του Πλανήτη που είναι στραμμένη μακριά από τον Ήλιο.
Αυτή η απόκλιση από τα όσα ισχύουν για τους υπόλοιπους Πλανήτες δεν έχει εξηγηθεί μέχρι σήμερα….! Είναι πιθανό να είναι το αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος πρόσκρουσης… στο μακρινό παρελθόν του Πλανήτη.
Πριν από την άφιξη του Βόγιατζερ 2, δεν είχαν γίνει μετρήσεις της μαγνητόσφαιρας του Ουρανού και έτσι η φύση της παρέμενε ένα μυστήριο…!
Πριν από το έτος 1986, οι αστρονόμοι ανέμεναν το μαγνητικό πεδίο του Πλανήτη Ουρανού να είναι ευθυγραμμισμένο με τον ηλιακό άνεμο, δεδομένου ότι θα ήταν τότε ευθυγραμμισμένο με τους πόλους του Πλανήτη που βρίσκονται στην εκλειπτική.
Οι παρατηρήσεις αυτές του Βόγιατζερ αποκάλυψαν… ότι το μαγνητικό πεδίο είναι ιδιαίτερο, τόσο επειδή δεν προέρχεται από το γεωμετρικό κέντρο του Πλανήτη, όσο και επειδή έχει κλίση 59 ° ως προς τον άξονα περιστροφής.
Στην πραγματικότητα, το μαγνητικό δίπολο μετατοπίζεται από το κέντρο του Πλανήτη προς το Νότιο πόλο περιστροφής έως και κατά το ένα τρίτο της ακτίνας του Πλανήτη.
Αυτή η ασυνήθιστη γεωμετρία έχει ως αποτέλεσμα μία εξαιρετικά ασύμμετρη μαγνητόσφαιρα, όπου η ένταση του μαγνητικού πεδίου στην επιφάνεια στο νότιο ημισφαίριο μπορεί να είναι τόσο χαμηλή της τάξεως του 0,1 Gauss (10 μT), ενώ στο βόρειο ημισφαίριο μπορεί να είναι τόσο υψηλή όσο 1,1 gauss (110 μT). Ο μέσος όρος πεδίου στην επιφάνεια είναι 0,23 gauss (23 μT).
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
Στην Ελληνική μας Μυθολογία… ο Ποσειδώνας είναι ο θεός της στεριάς και της θάλασσας (…και για αυτό ονομάζονταν και Πελαγαίος), των ποταμών, των πηγών και των πόσιμων νερών. Γιος του Κρόνου και της Ρέας και αδελφός του Δία… κατοικούσε πότε στον Όλυμπο και πότε στο παλάτι του στα βάθη της θάλασσας, όπου ζούσε και η γυναίκα του, η Νηρηίδα Αμφιτρίτη. Ως θεός της θάλασσας, ο Ποσειδώνας… ταξίδευε με το χρυσό άρμα του πάνω στα κύματα… που άνοιγαν χαρούμενα στο πέρασμά του, ενώ γύρω του έπαιζαν τα δελφίνια. Με την τρίαινά του.. που είναι και το σύμβολό του… (γη+ύδωρ+αήρ+πυρ)… μπορούσε τόσο να δημιουργεί τρικυμίες όσο και να ηρεμεί τα νερά.
Θεωρούνταν προστάτης των ναυτικών και των ψαράδων κι ακόμα, ήταν υπεύθυνος για τα γεωλογικά φαινόμενα… όπως τους σεισμούς και του προσφέρονταν θυσίες και επικλήσεις για τη σταθερότητα του εδάφους και την ασφάλεια των κτιρίων, ενώ τιμούνταν και με ιπποδρομίες.
Ο Θεός Ποσειδώνας… είναι αδερφός του Δία και του Πλούτωνα. Μεταξύ του Ποσειδώνα και του Δία υπήρχε μία μεγάλη κόντρα για την πρωτοκαθεδρία. Γνωρίζουμε επίσης πως έκαναν ένα κίνημα ενάντια στον Δία μαζί με Αθηνά, Απόλλωνα, και Ήρα. Παρά τις όποιες διαμάχες του στάθηκε δίπλα στον Δία και στην Γιγαντομαχία και στην Τιτανομαχία. Γαλήνεψε την θάλασσα και βοήθησε στην αρπαγή της Ευρώπης… από τον Δία.
Στο ωροσκόπιο δείχνει τις περίεργες τάσεις του, την έμπνευση, την εξαπάτηση, το ιδανικό και την εξιδανίκευση. Λόγω της παρουσίας του στο Βασίλειο των Υδάτων… έχει να κάνει και με την μη αντικειμενική οπτική διότι …τα πάντα κάτω από το νερό φαίνονται κατά πολύ μεγαλύτερα από ότι είναι στην πραγματικότητα. Σύμφωνα πάντα με τον Παυσανία, ο Ποσειδών… ήταν ένας από τους επιστάτες του χρησμού στους Δελφούς προτού να τους αναλάβει ο Ολύμπιος Απόλλωνας. Ο Απόλλωνας και ο Ποσειδών λειτούργησαν στενά σε πολλά σημεία: όπως στην αποίκιση, παραδείγματος χάριν… όπου ο Δελφικός Απόλλωνας παρείχε την έγκριση την εγκατάσταση ανθρώπων σε αποικίες… ενώ ο Ποσειδών πέρα από τους αποίκους βοήθησε δίνοντάς τους το εξαγνιστικό ύδωρ… για τη θυσία που αφορούσε την ίδρυση της κάθε νέας αποικίας.
Ο Πλανήτης Ποσειδώνας… ανακαλύφθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου του έτους 1846. Ο Ποσειδώνας ήταν ο πρώτος Πλανήτης που βρέθηκε σύμφωνα με μαθηματική πρόβλεψη και όχι από εμπειρικές παρατηρήσεις.
Τον Ποσειδώνα έχει επισκεφθεί ένα μόνο διαστημόπλοιο… το Βόγιατζερ 2, το οποίο πέταξε από τον πλανήτη μας στις 25 Αυγούστου του έτους 1989. Το μαγνητικό πεδίο του Ποσειδώνα… μοιάζει με του Ουρανού και έχει παράξενο προσανατολισμό.
Ο άξονας του μαγνητικού πεδίου σχηματίζει γωνία περίπου 50° με τον άξονα περιστροφής του Πλανήτη και το κέντρο απέχει περίπου 13.500 χιλιόμετρα από το κέντρο του Ποσειδώνα (0,55 ακτίνες). Ο λόγος της μεγάλης αυτής απόκλισης δεν μας είναι ακόμη γνωστός. Η ένταση του μαγνητικού πεδίου είναι περίπου ίση με το 1/5 της έντασης του γήινου μαγνητικού πεδίου. Το μαγνητικό πεδίο πιθανόν να δημιουργείται από κινήσεις αγώγιμου υλικού (…ίσως ένας συνδυασμός αμμωνίας, μεθανίου και νερού) στα μεσαία στρώματά του.
Ο Ποσειδώνας έχει 14 γνωστούς δορυφόρους, εκ των οποίων τον κατά πολύ μεγαλύτερο από τους υπόλοιπους Τρίτωνα, που αποτελεί το 99,5% μάζας των δορυφόρων του Ποσειδώνα και είναι ο μόνος με σφαιρικό σχήμα, και ανακαλύφθηκε μόλις 17 μέρες μετά τον Ποσειδώνα.
Επίσης, ο Τρίτωνας είναι ο μόνος μεγάλος δορυφόρος που περιστρέφεται ανάδρομα, υποδεικνύοντας ότι πιθανόν ήταν ένας Πλανήτης νάνος της ζώνης του Κάιπερ που αιχμαλωτίστηκε από τη βαρύτητα του Ποσειδώνα. Τα ονόματα των δορυφόρων είναι τα εξής: Ναϊάδα, Θάλασσα, Δέσποινα, Γαλάτεια, Λάρισσα, Πρωτέας, Τρίτωνας, Νηρηίδα, Αλιμήδη, Σαώ, Λαομέδεια, Ψαμάθη, Νησώ και S/2004 N 1…. και πάλι ονόματα ελληνικά…!
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ  ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ

Ο Θεός Πλούτωνας ή Άδης… στην Ελληνική μας Μυθολογία σήμαινε τόσο τον Κάτω Κόσμο… όπου μεταβαίνουν οι Ψυχές μας μετά θάνατον… όσο και την ίδια ιδεατή ανθρωπόμορφη δύναμη που κυβερνούσε αυτόν τον χώρο. Η λέξη αρχικά αναφερόταν αποκλειστικά στον Θεό. Η γενική πτώση της λέξης (Ἅιδου), ήταν συντόμευση της φράσης… «σπίτι του Άδη», αλλά τελικά και η ονομαστική της λέξης… άρχισε να περιγράφει την κατοικία των νεκρών.
Στην Ελληνική μας Μυθολογία ο Πλούτωνας… θεός του Κάτω Κόσμου, ήταν γιος των Τιτάνων Κρόνου και Ρέας. Είχε τρεις μεγαλύτερες αδελφές, την Εστία, την Δήμητρα και την Ήρα, όπως επίσης δύο νεότερους αδελφούς, τον Ποσειδώνα και τον Δία. Μετά τη γέννησή του τον «κατάπιε» ο πατέρας του Κρόνος… όπως και τ’ αδέλφια του σε μια αλληγορική απόδοση της υπεροχής της ακολουθούμενης τότε «Κρόνιας θρησκείας», που τα πάντα σκίαζε η καταστροφή του Χρόνου-Κρόνου.
Ο Πλούτωνας… είναι ένας από τους τρεις γιους του Κρόνου και της Ρέας, μαζί με τον Δία και τον Ποσειδώνα. Κύριο σύμβολο της εξουσίας του Πλούτωνα είναι… η κυνή, η οποία σηματοδοτούσε τη βαθιά νύκτα μέσα στην οποία βασιλεύει ο θεός.
Η κυνή τον κάνει αόρατο, όχι μόνο αυτόν, αλλά και οποιονδήποτε άλλο θεό τη φορά, όπως η Αθηνά, που χάρη σ' αυτήν κατόρθωσε να βοηθήσει τον προστατευόμενό της Διομήδη ξεφεύγοντας από το βλέμμα του Άρη στην περίφημη ομηρική μάχη. Ο Πλούτωνας έλαβε ως σύζυγό του, την Περσεφόνη, μέσα από τέχνασμα, μια ιστορία που συνέδεσε τα αρχαία Ελευσίνια Μυστήρια με το Ολύμπιο Πάνθεον, σε μια πρώιμη αλληγορική παρουσία-σύνδεση ζωής και θανάτου.
Το όπλο του Πλούτωνα ήταν ένα δίκρανο… με το οποίο διέλυε ότι βρισκόταν στο δρόμο του ή ότι δεν του ήταν αρεστό, σχεδόν ότι έκανε και ο Ποσειδώνας με την τρίαινά του. Στα αντικείμενα που κατείχε και τον προσδιόριζαν ανήκε και ένα περίφημο Κράνος, δοσμένο από τους Κύκλωπες, που καθιστούσε όποιον το φορούσε αόρατο.
Είναι γνωστό πως ο Πλούτωνας μερικές φορές δάνειζε το Κράνος του αυτό και σε Θεούς και σε Ανθρώπους (…όπως στον Περσέα). Το σκοτεινό του άρμα, συρόμενο από τέσσερα μαύρα άλογα, πάντοτε ήταν εντυπωσιακό και τρομακτικό στη θέα. Επίσης στον Πλούτωνα αποδίδονται ο Νάρκισσος και τα Κυπαρίσσια, το Κλειδί του Πλούτωνα και ο Κέρβερος, ο τρικέφαλος σκύλος. Καθόταν συνήθως σε έναν εβένινο θρόνο.
Ο Πλούτωνας κυβερνούσε τους νεκρούς, βοηθούμενος από δαίμονες επί των οποίων είχε απόλυτη εξουσία. Απαγόρευε αυστηρά στους υποτελείς του να φύγουν από την περιοχή του και οργιζόταν αν κάποιος προσπαθούσε να διαφύγει, (να επανέλθει στη ζωή), ή αν κάποιος προσπαθούσε να του αφαιρέσει ότι του ανήκε.
Ο Όμηρος… χαρακτηρίζει τον Πλούτωνα «πολυώνυμο», μιας και απέφευγαν γενικά οι άνθρωποι να αναφέρονται σ' αυτόν με το πραγματικό του όνομα, που ήταν Άδης. Ακόμη και αυτό το όνομα Πλούτωνας (Πλούτων=πλούσιος ή αυτός που προσφέρει πλούτη) χρησιμοποιείται κατ' ευφημισμό, επειδή όλα τα πλούτη προέρχονται από τα βάθη της Γαίας.
Άλλο επίσης γνωστό όνομα για το θεό του Κάτω Κόσμου είναι το Ζαγρεύς, που σημαίνει μεγάλος κυνηγός, και το οποίο χρησιμοποιούσαν κυρίως οι Ορφικοί, γιατί τον θεωρούσαν μια άλλη υπόσταση του Διόνυσου. Αποκαλούνταν επίσης Πολυδέγμων ή Πολυδέκτης, γιατί δεχόταν στην επικράτειά του όλους τους ανθρώπους που πέθαιναν. Ως Πολυδεκτης είναι ο Πλανήτης που δρα στο συλλογικό ασυνείδητο και που ξυπνά τα βαθιά ένστικτα. Στον αστρολογικό χάρτη έχει να κάνει με τα κρυφά πράγματα, με τα χρήματα μέσω των άλλων (…ας μην ξεχνούμε πως για να περάσει κάποιος στον Βασίλειο του Πλούτωνα πλήρωνε τον όβολο του…!)
Ο Πλούτωνας εκπροσωπεί κατά κάποιον τρόπο μια υποσυνείδητη διάσταση της ανδρικής φύσης. Εάν έχεις την ικανότητα να διεισδύεις βαθιά στην Ψυχή του άλλου και να διαθέτεις μια δική σου εσωτερική δύναμη που να μπορεί… να γίνεται μία δημιουργική ή μία καταστροφική δύναμη… τότε θα εγείρονται πάθη που θα γίνονται βασανιστικά για σένα, κάποια δράματα που θα περιβάλλονται από τις σκιές της Ψυχής σου, με μια έντονη σεξουαλική φόρτιση και όλα αυτά θα συνθέτουν έναν πολύπλοκο χαρακτήρα…. που επέλεξες να εκπροσωπήσεις. Εάν έχεις μια τέτοια προσωπικότητα, θα πρέπει να ξεπεράσεις γρήγορα την τάση σου να χειραγωγείς τα συναισθήματα των άλλων… δημιουργώντας σχέσεις δύσκολες και μερικές φορές αρκετά βασανιστικές. Κι ακόμα περισσότερο όταν μάλιστα χρησιμοποιείς και τη σεξουαλική πράξη ως ένα μέσο επιβολής.
Ο Πλανήτης Πλούτωνας… είναι ένας πλανήτης νάνος του Ηλιακού μας συστήματος και το μεγαλύτερο αντικείμενο στη Ζώνη του Κάιπερ. Όπως και άλλα αντικείμενα της Ζώνης του Κάιπερ, ο Πλούτωνας αποτελείται κατά κύριο λόγο από πέτρωμα και πάγο και η μάζα του είναι σχετικά μικρή, περίπου το 1/6 της μάζας της Σελήνης και έχει το 1/3 του όγκου της. Βρίσκεται στα εξωτερικά τμήματα του συστήματος, και έτσι χαρακτηρίζεται από πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Η ανακάλυψη του Πλούτωνα… αφού έγινε πρωτοσέλιδο σε όλο το κόσμο… υπήρξαν πάνω από 1.000 προτάσεις για την ονομασία του νέου αντικειμένου και στάλθηκαν στο παρατηρητήριο, το οποίο είχε το δικαίωμα να ονομάσει το αντικείμενο. Τελικά επικράτησε η πρόταση… «Πλούτων», από το Θεό του Κάτω Κόσμου στην Ελληνική μας Μυθολογία. Κάποιοι… θα έβαλαν το χεράκι τους…! Η πρόταση έγινε από τη Βενέτια Μπέρνεϊ (Venetia Burney), μια εντεκάχρονη μαθήτρια από την Οξφόρδη της Αγγλίας. Η επιλογή της επίσημης ονομασίας έγινε στις 24 Μαρτίου του 1930 και το όνομα ανακοινώθηκε την 1η Μαΐου του 1930.
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΑΙΑ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ  ΓΑΙΑ
Η Θεά Γαία… προϋπήρχε με το Χάος και τον Έρωτα-Φάνη… στην Δημιουργία του Κόσμου. Κατά άλλους αυτές οι τρεις κοσμικές υπάρξεις γεννήθηκαν, κατά αντίστροφη σειρά, από το Κοσμικό Αυγό, το οποίο προήλθε από το μηδέν, το τίποτα ή από τη Νύχτα. Η Γαία, στο επίπεδο της Κοσμογονίας, συμβολίζει την υλική πλευρά του Κόσμου και όχι τη Γη. Το Χάος συμβολίζει τον Χώρο του Σύμπαντος. Ο Έρωτας συμβολίζει την κινητήρια δύναμη που ενώνει, μεταλλάσσει και μεταμορφώνει (… μορφή, αυτό που φαίνεται, ο Φάνης-Φάνητας) το Παν.
Η Γαία ή η μητέρα γη, ήταν η μεγάλη θεά των πρώτων Ελλήνων. Αντιπροσώπευσε τη γη και λατρεύτηκε ως καθολική μητέρα. Στην Ελληνική μας Μυθολογία, δημιούργησε τον κόσμο και γέννησε και στην πρώτη φυλή των Θεών (…οι Τιτάνες) και των πρώτων ανθρώπων. Στην ιστορία της Δημιουργίας των αρχαίων Ελλήνων, το Χάος ήρθε πριν από όλους τους άλλους. Το Χάος αποτελείτο από το κενό, τη γη και το σκοτάδι μέσα σε σύγχυση. Κατόπιν η γη, υπό μορφή της Γαίας, οδηγήθηκε στην ύπαρξη. Από τη μητέρα γη αναπήδησε τους έναστρους ουρανούς, υπό μορφή Θεού ο Ουρανός.
Η Γαία ήταν αποδεκτή ως η ανώτατη θεά από τους ανθρώπους και από τους Θεούς επίσης. Προήδρευε στους γάμους και στους όρκους και τιμήθηκε ως προφήτης. Στην Ελληνική μας Μυθολογία η Γη συνυπήρχε με το Χάος και τον Έρωτα. Από την αρχαϊκή ακόμα εποχή λατρεύτηκε ως μητέρα όλων των ζωντανών πλασμάτων, αλλά και του Ουρανού.
Αυτή ήταν που γέννησε το Πέλαγος, τον Πόντο και τα Όρη, καθώς και πολλά τέρατα, όπως την Έχιδνα και τις Σειρήνες. Ήταν επίσης μητέρα των αυτοχθόνων γεναρχών (Πελασγός και Κέκροπας), ενώ με τον Ουρανό γέννησε τους Τιτάνες (Κρόνος και Ρέα). Η ένωσή της με τον Πόντο είχε σαν αποτέλεσμα τη γέννηση του Νηρέα, πατέρα των Νηρηίδων.
Η Γη παρότρυνε το γιο της Κρόνο να πάρει την εξουσία από τον πατέρα του τον Ουρανό τον οποίο μάλιστα ευνούχισε. Από σταγόνες αίματος του Ουρανού η Γη γέννησε τους Γίγαντες και τις Ερινύες. Όταν αργότερα ο Κρόνος, φοβούμενος μήπως χάσει την εξουσία απ' τα παιδιά του, τα καταβρόχθιζε, η Γη διέσωσε το Δία στην Κρήτη και όταν μεγάλωσε, τον παρότρυνε να αναλάβει την εξουσία με τη συγκατάθεση των άλλων θεών. Ο συμβουλευτικός και αρχηγικός αυτός ρόλος επιβεβαιώνει τη σχέση της Γης με τη μαντεία, τους όρκους και την εκδίκηση.
Σύμφωνα με ενδείξεις μέσω ραδιομετρικής χρονολόγησης και άλλων πηγών, η Γη σχηματίστηκε περίπου πριν από περίπου 4,54 δισεκατομμύρια έτη. Η αλληλεπίδραση της Γαίας με το βαρυτικό πεδίο της Σελήνης….(τεχνητός δορυφόρος)… δημιουργεί την παλίρροια των ωκεανών, σταθεροποιεί την κατεύθυνση του άξονα περιστροφής της Γαίας και σταδιακά μειώνει τον ρυθμό περιστροφής του Πλανήτη μας.
Φυσικά η τοποθέτηση του τεχνητού δορυφόρου της Σελήνης... παίζει πολύ σημαντικό στην έμμηνο ρήση των γυναικών και στον κύκλο τους…. οπότε παίζει σημαντικό ρόλο και στις γεννήσεις των θνητών… όπως και άλλες χρήσεις οι οποίες δεν ανακοινώνονται επίσημα από τους Ειδήμονες….!
Κατά την διάρκεια μιας πλήρους περιστροφής γύρω από τον Ήλιο, η Γη περιστρέφεται γύρω από τον άξονά της περίπου 366,26 φορές, δημιουργώντας 365,26 ηλιακές ημέρες ή ένα αστρικό έτος. Γι’ αυτό και το σχήμα του Κύκλου είναι 360 Μοίρες… καθώς επίσης η μέση θερμοκρασία του ανθρώπινου οργανισμού είναι 36 βαθμοί Κελσίου… όπου ο δεκανικός αριθμός 36… είναι σημαντικός…!
Ο άξονας περιστροφής της Γης έχει κλίση 23,4° … και γιατί έχει αυτήν την κλίση;… κι έτσι δημιουργούνται και οι εποχές….!....με τον κάθετο στο επίπεδο τροχιάς της άξονα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εποχικές διαφορές (Φθινόπωρο+Χειμώνας+Άνοιξη+Καλοκαίρι)… όχι μόνον περιβαλλοντολογικά… αλλά δημιουργούνται και ψυχικά δεδομένα….! στην επιφάνεια της Γης…. με περίοδο ενός τροπικού έτους (365,24 ηλιακές μέρες). Ο αστρονομικός συμβολισμός της γης αποτελείται από έναν περικυκλωμένο σταυρό, αναπαριστώντας έναν μεσημβρινό και έναν παράλληλο· μία παραλλαγή, τοποθετεί τον σταυρό πάνω από τον Κύκλο (Unicode: ⊕ ή ♁).
Συνολικά, η σύσταση της Γης κατά μάζα είναι: 1.33,1% Σίδηρος 2.27,2% Οξυγόνο 3.17,2% Πυρίτιο 4.15,9% Μαγνήσιο 5.1,6% Νικέλιο 6.1,6% Ασβέστιο 7.1,5% Αργίλιο 8.0,7% Θείο 9.0,25% Νάτριο 10.0,071% Τιτάνιο 11.0,019% Κάλιο 12.0,86%
Άλλα στοιχεία
Ο Πλανήτης Γη πραγματοποιεί τέσσερις κινήσεις: 1.Την Περιστροφή, γύρω από τον άξονά της. 2.Την Περιφορά, γύρω από τον Ήλιο, 3.Την Ηλιακή μεταβατική περιφορά, που πραγματοποιεί ακολουθώντας την περιστροφή του Ηλιακού συστήματος και 4.Την Γαλαξιακή μεταβατική περιφορά, που πραγματοποιεί ακολουθώντας την περιστροφή του Γαλαξία. Οι δύο πρώτες είναι και οι σημαντικότερες.
Οι δύο τελευταίες, μειωμένου ενδιαφέροντος, παρουσιάζουν επιπρόσθετα εκτός των περιστροφών και τροχιακές περιφορές στον αστρικό χώρο που θα μπορούσαν έτσι να συναθροιστούν σε έξι (6).
Η περίοδος περιστροφής της Γαίας περί τον άξονα της είναι 23 ώρες, 56 λεπτά και 4.09 δευτερόλεπτα (…μία αστρική ημέρα). Έτσι παρατηρώντας από την Γαία… τα ουράνια σώματα, η κύρια φαινόμενη κίνησή τους είναι από τα ανατολικά προς τα δυτικά με μία ταχύτητα 15°/ώρα = 15'/λεπτό, λ.χ. μία Ηλιακή ή Σεληνιακή διάμετρο ανά δύο λεπτά. Η περιφορά της Γαίας γύρω από τον Ήλιο διαρκεί 365,2564 μέσες ηλιακές ημέρες (…ή ένα αστρικό έτος).
Παρατηρώντας από τη Γαία, είναι μία φαινόμενη κίνηση του Ήλιου ως προς τα Αστέρια ~ 1°/ημέρα ή μία Ηλιακή ή Σεληνιακή διάμετρο κάθε 12 ώρες, σε αντίθετη διεύθυνση από την κύρια φαινόμενη κίνηση (…λόγω περιστροφής).
Η Γαία έχει έναν (τεχνητό) δορυφόρο, την Σελήνη, η οποία περιφέρεται γύρω από την Γαία κάθε 27,3 ημέρες και η περίοδος αυτή ονομάζεται Αστρικός Μήνας. Παρατηρώντας από τη Γαία την κίνηση, φαίνεται να κινείται με 12 °/ημέρα (…μία σεληνιακή διάμετρο την ώρα), σε αντίθετη διεύθυνση από την κύρια φαινόμενη κίνηση.
Λόγω της συνδυασμένης περιφοράς γύρω από τον Ήλιο, ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ δύο ίδιων φάσεων της Σελήνης (π.χ. από πανσέληνο σε πανσέληνο) διαρκεί λίγο περισσότερο, για την ακρίβεια 29,54 ημέρες. Η περίοδος αυτή ονομάζεται… συνοδικός μήνας (…δηλαδή 30 ημέρες ή έναν Ημερολογιακό Μήνα). \
Με σημείο αναφοράς τον Βόρειο Πόλο της Γαίας, η κίνηση της Γαίας, της Σελήνης και της αξονικής περιστροφής, είναι όλες αντίθετα στην φορά των δεικτών του ρολογιού. Τα τροχιακά και αξονικά επίπεδα δεν είναι ακριβώς ευθυγραμμισμένα: Το τροχιακό επίπεδο Γαίας-Ηλίου ή αλλιώς Εκλειπτική (…σχεδόν 23,5° και η κλίση αυτή είναι όπως έγραψα η αιτία των εποχών του ημερολογιακού έτους) και το τροχιακό επίπεδο Γαίας-Σελήνης, σχηματίζουν γωνία ~ 5° (αν ήταν απόλυτα ευθυγραμμισμένα, θα είχαμε μία έκλειψη Ηλίου ή Σελήνης κάθε μήνα).
Ο Συγγραφέας Erich Von Daniken… έγραψε ότι… εμείς οι σύγχρονοι άνθρωποι, σύμφωνα με τον Ησίοδο, ανήκουμε στην πέμπτη φατρία που δημιουργήθηκε από τον Δία, την φυλή του σιδήρου, ένα μείγμα «του καλού και του κακού.
Η Οδύσσεια των Θεών που είναι για «την ιστορία της εξωγήινης επικοινωνίας στην αρχαία Ελλάδα… είναι το νέο του βιβλίο. Οι 12 Θεοί του Ολύμπου είναι οι κύριοι θεοί της Ελληνικής μας Μυθολογίας όπου κατοικούσαν στη κορυφή του Ολύμπου…. Οι Ολύμπιοι αυτοί θεοί κέρδισαν την εξουσία νικώντας τους Τιτάνες στην Τιτανομαχία.
Οι Αρχαίοι Έλληνες… γνωρίζουμε ότι δεν είχαν κάποιο συγκεκριμένο δωδεκάθεο, αλλά υπήρχαν όμως μεγάλοι και μικρότεροι θεοί και άλλοι που λατρεύονταν τοπικά όπως π.χ. ο Δίας, ο Ποσειδώνας και ο Άδης ήταν οι μεγαλύτεροι θεοί, ενώ ο Διόνυσος ήταν μικρότερος θεός.
Το δωδεκάθεο…. είναι μία έννοια που σχηματίστηκε από τους δυτικούς λόγιους τον 16ο-17ο αιώνα και έχει εμφανιστεί με διάφορες συνθέσεις ανάμεσα σε 14 θεούς. Οι Ολύμπιοι θεοί …καθώς η εξερεύνηση των Πλανητών είναι σε εξέλιξη….
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα