Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Ποιος είναι το "εγώ" που "Είμαι";

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιος είναι το "εγώ" που "Είμαι";

Ποιος είναι το "εγώ" που "Είμαι";
Αυτή η έρευνα χρησιμοποιεί πραγματικά τη ζωή σου και την ευφυϊα σου
για να αρχίσεις να κατανοείς τη φύση της Ύπαρξης,
για να αρχίσεις να εδραιώνεσαι μέσα στην Αλήθεια ως αυτό που είσαι
πέρα από απλές υποθέσεις.
Ακόμα κι αυτή η απλή ερώτηση έχει δύναμη.
Ποιος σου έδωσε την αίσθηση "εγώ είμαι";
Και ποιος είσαι εσύ που την αντιλαμβάνεσαι;
Είναι απλά εδώ.
Όλα όσα εγείρονται μέσα στο νου και στο σώμα
σε σκέψεις, αισθήματα, αναμνήσεις, και ούτω καθεξής,
όλες οι διανοητικές λειτουργίες, όλες οι βιολογικές λειτουργίες,
όλες οι κινήσεις του χρόνου και του χώρου—εμφανίζονται μπροστά σου.
Αυτό που τις αντιλαμβάνεται είναι το ίδιο το εγώ είμαι σου
—είναι όμως μόνο ένα άτομο;
Το άτομο πάντοτε αλλάζει,
αλλά κάτι έχει επίγνωση αυτών των αλλαγών ταυτόχρονα.
Αυτό που έχει επίγνωση της μεταβλητότητας του ατόμου,
μήπως Αυτό αλλάζει;
Αυτό που παρακολουθεί τη ζωή σου να εκτυλίσσεται,
που έχει επίγνωση του μεταβλητού, της ανήσυχης φύσης του νου,
που έχει επίγνωση οποιωνδήποτε αισθημάτων περηφάνειας ή ανασφάλειας ή οτιδήποτε απ' αυτά που προκύπτουν
με την αίσθηση του ατόμου που νομίζουμε ότι είμαστε·
όλα αυτά παρατηρούνται μέσα στο ίδιο σώμα—όλα αυτά είναι ορατά. 

Μια παρατήρηση συμβαίνει μέσα στην οποία ακόμα
και η αίσθηση του εαυτού ως άτομο γίνεται ορατή.
Οι μεταβλητές σου διαθέσεις γίνονται αντιληπτές.
Οι ευσεβείς σου πόθοι γίνονται αντιληπτοί.
Η λειτουργία της νοημοσύνης γίνεται αντιληπτή.
Αυτό που αντιλαμβάνεται όλες αυτές τις κινήσεις,
μήπως αυτό το ίδιο κινείται;
Μπορεί αυτός ο ίδιος που αντιμβάνεται να γίνει αντιληπτός

~ Μούτζι
Mooji Greek
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα