Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2016

Tα διατροφικά οφέλη από το σφιχτοβρασμένο αυγό


eggs1

Αν δεν το έχετε ακούσει ακόμα, τα αυγά δεν είναι πια στη λίστα των «κακών» τροφών. Παρόλο που είναι πλούσια σε χοληστερόλη, οι ερευνητές γνωρίζουν ότι αυτή δεν αυξάνει τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.

Δεν κάνουν δηλαδή αυτό που κάνουν τα κορεσμένα λιπαρά. Ετσι, αν θέλετε να απολαύσετε τα βραστά αυγά, μπορείτε άνετα να τα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, κάποιες ημέρες της εβδομάδας. Τα βραστά αυγά είναι χαμηλά σε θερμίδες και αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεΐνης. Επιπρόσθετα, είναι επίσης μία από τις λίγες τροφές που περιέχουν βιταμίνη D.
Καλή επιλογή για «συνειδητές» θερμίδες
Ένα μεγάλο σφιχτοβρασμένο αυγό, που ζυγίζει περίπου 50 γραμμάρια έχει 78 θερμίδες. Με 1,6 θερμίδες ανά γραμμάριο, σαφώς και αποτελεί μία τροφή χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας. Η ενεργειακή πυκνότητα αναφέρεται στην καταμέτρηση των θερμίδων μιας τροφής σε σχέση με το βάρος της. Οι τροφές με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα σας χορταίνουν με λιγότερες θερμίδες. Αν συμπεριλάβετε τροφές χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας στη διατροφή σας, αυτό θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα το βάρος σας.
Πηγή πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας
Ένα μεγάλο σκληρό βραστό αυγό έχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ως πηγή ζωικής πρωτεΐνης, τα αυγά παρέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, γεγονός που τα καθιστά μια υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τη ζωή και υπάρχει σε κάθε κύτταρο στο σώμα σας. Πόση ποσότητα θα πρέπει να παίρνετε κάθε μέρα εξαρτάται από την ηλικία και το φύλο σας. Οι διεθνείς διαιτητικές οδηγίες υποστηρίζουν πως οι ενήλικες γυναίκες χρειάζονται περίπου 46 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα και οι ενήλικες άνδρες χρειάζονται περίπου 56 γραμμάρια.
Λίπος και χοληστερόλη
Τα αυγά είναι μια πηγή λίπους και χοληστερόλης, που ως επί το πλείστον βρίσκονται στον κρόκο. Ένα μεγάλο σκληρό βραστό αυγό περιέχει 5 γραμμάρια συνολικού λίπους, 1,7 γραμμάρια κορεσμένου λίπους και 212 χιλιοστόγραμμα χοληστερίνης. Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συνιστά να περιορίσετε το συνολικό λίπος σε 25 έως 35% των θερμίδων, το κορεσμένο λίπος σε λιγότερο από 7% των θερμίδων και την καθημερινή πρόσληψη χοληστερόλης σε 300 mg ή λιγότερο. Εάν έχετε ανησυχίες σχετικά με το πόσα αυγά θα πρέπει να καταναλώσετε σε μια εβδομάδα, σε περίπτωση ιστορικού καρδιακής νόσου ή υψηλής χοληστερόλης, μιλήστε με το γιατρό σας.
Βιταμίνες και Μέταλλα
Τα βραστά αυγά είναι μια καλή πηγή βιταμινών Β12 και Ε, φυλλικού οξέος, σιδήρου και ψευδαργύρου. Ο κρόκος του αυγού παρέχει επίσης βιταμίνη D. Άλλες περιορισμένες πηγές βιταμίνης D περιλαμβάνουν τα ψάρια, το βοδινό συκώτι και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα, όπως το γάλα και το γιαούρτι.

Αναδημοσίευση από medinova

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα