Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Γενναιότητα και άλλα σπάνια



Όχι άλλο όμορφο ψέμα.

Τέρμα στα πληρωμένα γέλια,
στην ανασφάλεια μιας ψευδαίσθησης˙
στη λίγη σιγουριά, που κρύβει μέσα της απώθηση του προφανές.
Όχι άλλες ψεύτικες φωνές, που τάχα με πείθουν να τις πιστέψω.

Θέλω χαστούκια και γύμνια.

Θέλω ωμή πραγματικότητα, γιατί πιστεύω στο όνειρο.
Ξέρω.
Τ' άπιαστο μ'αφήνουν, μόνο να φαντάζομαι.
Δεδουλευμένο μου αυτό.
Μου τ' αρπάζουν απ' τα χέρια,
όπως το παιδί απ' τη μάνα ξεριζώνουν.

Ας κοπιάσουν λοιπόν,
οι πιο βαριές αλήθειες.
Έκανα χώρο στη πλάτη και τα χέρια μου.
Ας κοπιάσουν,
γιατί τα μάτια μου μπούχτισαν
και τα αφτιά μου παριστάνουν τα κουφά.



Δείξε μου κάθε βαρβαρότητα.
Αφού συμβαίνει, μη δειλιάζεις.
Δείξε μου.
Να τη νιώσω και να τη ξέρω.
Αύριο να μη παρακαλάω κλαίγοντας.

Θέλω τον πόνο μπροστά μου, τσουβάλια.

Κατάλαβες;
Να μπορώ να τα μετράω, να τα ξέρω.
Μη προσποιείσαι πως δεν υπάρχουν,
στριμώχνοντας τα σε αναμενόμενες κρυψώνες.
Παράτα τα στα πόδια μου μπροστά
και άσε με επιτέλους να αλλάξω τον κόσμο.


Swthria Mk

enfo

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα