Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

ΤΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ….UFO ή Α.Τ.Ι.Α.

Ένας απλός τρόπος ταξινόμησης των εμφανίσεων των UFO ή ΑΤΙΑ, είναι ο εξής, ο οποίος πάντα ….εξαρτάται από το είδος της παρατήρησής τους :
α. Νυχτερινά Φώτα ( Nocturnal Lights )
β. Δίσκοι ημέρας ( Daylight Discs )
γ. Στενές επαφές ( Close Encounters )
δ. Στοιχεία Ραντάρ ( Radar Data )
Ο όρος ΑΤΙΑ…. προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων( Αγνώστου Ταυτότητος Ιπτάμενο Αντικείμενο), (Unidentified Flying Object - UFO ) , δηλαδή… ένα κατόπιν αναφοράς αντικείμενο ή φως που έχει γίνει ορατό στον ουρανό ή στη Γαία, του οποίου η εμφάνιση, η τροχιά, η κίνηση, η δραστηριότητα και ο φωτισμός δεν μπορούν να τύχουν λογικής ερμηνείας, είτε ως γνωστή τεχνική κατασκευή ( Identified Flying Object - IFO ) είτε ως φυσικό φαινόμενο, από τους αυτόπτες μάρτυρες και τους ειδικούς που αργότερα ανέλυσαν τα δεδομένα της θέασης. Επίσης έχουν αναφερθεί έως τώρα…. και ΑΤIΑ, δηλαδή… άγνωστης Ταυτότητας Υποβρύχια Αντικείμενα ( Unidentified Submarine Objects ), παράξενες μηχανικές κατασκευές, που αναδύονται από τη θάλασσα ή εντοπίζονται μέσα σε αυτήν . Αν και είναι σπάνια….. ωστόσο έχουν πολλές αντιστοιχίες με τα ΑΤΙΑ, καθώς αρκετά αυτά φέρονται να χάθηκαν….. στον ουρανό αφού πρώτα εμφανίστηκαν από τα βάθη των ωκεανών . Τα ΑΤΙΑ έχουν αναφερθεί να έχουν διάφορα σχήματα.Το πιο συχνό είναι εκείνο του δίσκου, «σαν τα πιατάκια του καφέ» και από εκεί προκύπτει και ο όρος Ιπτάμενος Δίσκος (Flying Saucer ). Άλλες εμφανίσεις κάνουν συχνά λόγο….. για σχήμα πούρου, σφαίρας, τριγώνου και κώνου, πάντα με φωτεινά χρώματα και υψηλές ταχύτητες, μόνα τους ή σε σχηματισμό .
Συνήθως οι θεάσεις των ιπτάμενων αντικειμένων έχει τέσσερις διαβαθμίσεις. Α΄τύπου-Β΄τύπου-Γ΄τύπου-Δ΄τύπου.
Η α τύπου είναι απλή θέαση.
Η β τύπου είναι θέαση από κοντά και ήχος.
Η γ τύπου είναι επαφή και ομιλία.
Η δ τύπου θέαση είναι επαφή και επίσκεψη σε σκάφος.
Επειδή το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και πολύ αμφιλεγόμενο… θα σας παρουσιάσω τη δική μου υποκειμενική-αντικειμενική μου γνώμη και εμπειρία.
Έχω δει ή νομίζω ότι πράγματι υπήρξε θέαση α τύπου… εις τον Όλυμπο. Σε επίσκεψη μου εκεί απόγευμα και όχι σε ψηλό σημείο…. ζήτησα μία ένδειξη… ή εάν θέλετε απόδειξη ότι υπάρχουν οι Ολύμπιες θεότητες… και κατόπιν τράβηξα φωτογραφίες και όταν πήγα στον υπολογιστή σπίτι μου είδα αυτή τη θέαση ιπτάμενου αντικειμένου. Το μόνο που μπορεί να με κάνει να πιστεύω στην ύπαρξη αυτή είναι ότι το ζήτησα…. κι αυτό επιβεβαιώθηκε…αλλά έχει γίνει και για άλλα πράγματα… που έχω ζητήσει….
1η φωτο γενική όψη...αντικείμενο επάνω αριστερά στην άκρη του σύννεφου...
δεύτερη φωτο...ζουμ στο αντικείμενο...


Στο ίδιο σημείο…κι ενώ είχα τη φωτογραφική μου μηχανή ανοιχτή-κάμερα…πέρασε φωτεινή ακτίνα μπροστά μου…πολύχρωμη ενώ έπαιρνα βίντεο…και στο σπίτι μου κατάφερα και το ακινητοποίησα…αλλά δεν έχω αυτήν την στιγμή τη φωτογραφία να σας την δείξω.
Επίσης εις τον Όλυμπο…συνήθως δια ζώσης και βράδυ σε ηλιοστάσια κλπ έχω δει πολύ ψηλά στον ουρανό να πετάνε διάφορα φωτεινά αντικείμενα στο σχήμα άστρου…πολύ ψηλά και να πάνε βόλτες πέρα δώθε....αλλάζοντας ταχύτητα και κατεύθυνση....σε διάρκεια θέασης από 3 με 4 ώρες ανάλογα κάθε φορά….κι έχω παρακολουθήσει ώρες και έχω δει από 3 θεάσεις έως και 45 θεάσεις ανάλογα κάθε φορά….κι αυτό έγινε αρκετές φορές… ΄
Έχω δει αρκετές φωτογραφίες από ερασιτέχνες φωτογράφους γνωστούς και αγνώστους που σε ανυποψίαστο χρόνο έβγαλαν φωτογραφίες με ιπτάμενα αντικείμενα.
Παλαιότερα και με βάση από τα αρχαία κείμενα… αλλά και ζωγραφιές διαφαίνεται ότι πράγματι υπήρξε δραστηριότητα εξωγήινη δραστηριότητα και επίσκεψη στον πλανήτη Γαία.
Επίσης η ανάβασις μου εις τον Ταύγετο μαρτυρεί και μια τέτοια φωτογραφία αντικειμένου…την ώρα της κατάβασης μας… την οποία δεν την δείχνω.
Σήμερα εκτός από τα γήινα αντικείμενα που υπάρχουν και πετούνε… αλλά και την τεχνολογία που μπορεί να μας ξεγελάσει… και να νομίζουμε ότι κάτι είναι υπαρκτό… πιστεύω ότι πράγματι υπάρχει μία δραστηριότητα επίσκεψης σκαφών… αλλά… δεν περιμένω κάνενα να με σώσει… αλλά και εάν υπάρχουν σκάφη…που θα μπορούσαν να γίνουν απειλητικά για τον πλανήτη μας…εάν θέλουν να μας καταλάβουν και να κυριαρχήσουν….θα το είχαν κάμει ήδη από μόνοι τους εδώ και τώρα... άμεσα και γρήγορα… και δεν θα έβαζαν τα ιερατεία τόσα χρόνια… να μας επηρεάζουν αρνητικά…. άρα κάτι άλλο συμβαίνει… ή στην τελική υπάρχουν κάποιοι νόμοι που υπακούουν όλοι στο Σύμπαν….και υπάρχει κάποια ελευθερία-ελεύθερη βούληση για ζωή… ώστε να αποφασίζουν μόνον οι γήινοι το πώς θα ζήσουν τη ζωή τους.
Το βέβαιο είναι όμως ότι υπάρχουν κάποιες επιρροές όταν ζητάμε και λαμβάνουμε πληροφορίες και γνώσεις όχι όμως να υπάρχει και καπηλεία απ’ ευθείας….εξ άνωθεν….(είτε καλοί- είτε κακοί)…..ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΌΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ….κι εμείς ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ αποφασίζουμε….εκτός κι εάν κάποιος έχει καταφέρει και αλλάξει διάσταση και μόνον να ενσαρκωθεί μπορεί…και να έρθει να ζήσει όπως όλοι μας όπως εμείς ζούμε καθημερινά…άρα υποκύπτει και στους ίδιους νόμους…απλά μπορεί κάποιος να έχει κάποια προσόντα παραπάνω και όχι κάποιες μαγικές ιδιότητες και δυνατότητες….αλλά φυσικά δεν μπορώ και να αποκλείσω και τίποτε.
ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΑΙΑ.
ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ…ΤΗ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ…ΑΠΛΑ ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΔΩ…ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΑΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΝΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ…ΟΜΩΣ ΚΑΘΕ ΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΥΦΗΣ…ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΗΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ…ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ….ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΝΣΑΡΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ….ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ…ΑΦΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΗΠΕΔΟ….ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΑΙΑ.
ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ….ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ….ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙΣ…ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ.
Επειδή ακριβώς είχα επαφή μόνον α τύπου… επιφυλάσσομαι για το θέμα και το ερευνώ όσο πιο πολύ μπορώ. Φυσικά για φωτεινές οντότητες δια ζώσης και για φωτογραφίες που έχω βγάλει…έχω μεγάλη και αρκετή εμπειρία…κι όταν επικαλέστηκα ήρθαν….αλλά και πάλι χωρίς να επικαλεστώ κάποιον…εμφανίστηκαν φωτεινές σφαίρες και φωτεινές οντότητες….είμαι σχεδόν πεποισμένος και βέβαιος ότι πράγματι υπάρχουν κι επικοινωνούν μαζί μας….χωρίς κι εγώ στην αρχή να το έχω επιδιώξει….και δεν ασχολούμαι μπορώ να πω τόσο πολύ διεξοδικά με θέμα της εμφάνισης αγνώστων ιπτάμενων αντικειμένων…και στην τελική δεν με απασχολεί και τόσο αυτό… όσο το τι συμβαίνει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ μέσα μου.
Είμαι ανοικτός σε όλα…και σίγουρα πολύ εύκολα μπορούμε να ξεγελαστούμε όλοι μας…διότι οι αισθήσεις μας μπορεί να μας διαψεύσουν σε πολλά πράγματα. Το ότι στον πλανήτη μας ήρθαν για πρώτη φορά στον πλανήτη Γαία και δη στον Ελλαδικό χώρο οι πρόγονοί ΕΛΛΗΝΕΣ ...στον Ταύγετο... το γνωρίζω από πρώτο χέρι… αλλά όμως δεν μπορώ και να το αποδείξω στο ευρύτερο κοινό…διότι είναι βιώματα προσωπικά.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα