Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Τέλος χρόνου... μια νέα αρχή!

Τέλος χρόνου... μια νέα αρχή!

Άλλη μια χρονιά ολοκληρώθηκε. Την παραμονή της πρωτοχρονιάς σχεδόν σε κάθε ελληνικό σπίτι επικρατεί μια ατμόσφαιρα γαλήνης και ευφορίας. Όλοι ζουν στο παρόν και ευδιάθετοι ασπάζονται τους πάντες. Χειραψίες, αγκαλιές, φιλοφρονήσεις, δώρα και, το κυριότερο όλων, η γνωστή και μη εξαιρετέα "τρε μπανάλ" φράση, η οποία συνοδεύει το ανεβοκατέβασμα των ποτηριών:
«Άντε και του χρόνου»!
Δυστυχώς,όμως, πρωτοχρονιάτικα ρεβεγιόν δε γιορτάζονται παρά μόνο μια φορά το χρόνο. Τις άλλες 364 ημέρες του χρόνου όλοι έχουν «τα κεφάλια μέσα».
Το 99% του πληθυσμού απολαμβάνει πλήρη γαλήνη, ηρεμία, αγάπη και ευγνωμοσύνη μόνο Χριστούγεννα, Πάσχα, Αργίες, ονομαστικές εορτές και στις διακοπές.
Το ξημέρωμα της δεύτερης ημέρας του χρόνου σού αφήνει μια πικρία. Μια αίσθηση θλίψης και μελαγχολίας σε πλημμυρίζει. Γνωρίζεις ότι από σήμερα η ζωή σου επιστρέφει "στα ίδια". Στην ίδια γνώριμη καθημερινή ρουτίνα.
«Παλιοζωή», αναφωνείς.
Τα χρόνια περνάνε. Τα όνειρα σου θάφτηκαν για πάντα στο υποσυνείδητό σου. Ο ενθουσιασμός και η γαλήνη είναι αναμνήσεις του παρελθόντος. Η ζωή σου ένα ακυβέρνητο καράβι. Τα χρόνια περνάνε. Ήδη περάσανε πολλά.
Ο χρόνος είναι ο αδυσώπητος εχθρός μας. Τον κυνηγάμε, μα ποτέ δεν τον προλαβαίνουμε. Ο χρόνος είναι ο τιμωρός και ο δήμιος της απόλαυσης της ζωής. Ή, τελικά, μήπως όχι;
«Δεν προλαβαίνω»
«Δεν έχω χρόνο»
«Άργησα»
«Σπατάλησα το χρόνο μου»
«Εάν είχα περισσότερο χρόνο»
«Πέρασαν τα χρόνια. Τώρα είναι αργά».
Συχνά «κατηγορούμαι» (μεταξύ άλλων) ότι εγώ είμαι "τυχερός"
«Εάν ήμουν στη θέση σου, τότε θα σου έλεγα...»
«Εσύ δεν έχεις οικογένεια»
«Εσύ δεν έχεις υποχρεώσεις»
Συγνώμη, αλλά για "κούνα" λίγο το κεφάλι σου!

Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος έχουμε περισσότερο χρόνο από εσένα;
Ο χρόνος είναι ο ίδιος για όλους. Εάν καταλάβεις αυτό που πρόκειται να σου εξηγήσω ευθύς αμέσως, τότε θα σε βοηθήσει να συνειδητοποιήσεις «εδώ και τώρα» ότι δεν είναι ο χρόνος τιμωρός σου, αλλά ο σοφός οδηγός σου.
Και εξηγούμαι...
• «Πόσες ώρες έχει μία ημέρα;» (τι κάνει νιάου, νιάου, στα κεραμίδια;)
«Σωστά! 24 ώρες»
Αυτό ισχύει για όλους. Σωστά;
 «Πόσες ημέρες έχει η εβδομάδα;»
«Πολύ σωστά! 7 ημέρες»
7 ημέρες, λοιπόν, για μικρούς και μεγάλους, άντρες και γυναίκες.Σωστά;
• «Πόσες εβδομάδες έχει ο χρόνος;»
«Μπράβο, αστέρια μου! 52 εβδομάδες»
52 εβδομάδες και 12 μήνες για φτωχούς και πλούσιους, αδύνατους και παχύσαρκους. Σωστά;
• «Πόσες ημέρες έχει ο χρόνος;»
«Genius. Όλα τα ξέρετε. 365 ημέρες, εκτός εάν ο χρόνος είναι δίσεκτος»
Και αυτό ισχύει για όλους μας! Σωστά;
Τότε, λοιπόν, με ποιο δικαίωμα γκρινιάζεις, παραπονιέσαι και ενίστασαι, κατηγορώντας εμένα ή οποιονδήποτε άλλο, όταν σου αναφέρουμε ότι εσύ και μόνο εσύ δεν έχεις ποτέ χρόνο, γιατί, απλούστατα, χρονοτριβείς και χασομεράς.
Μάλιστα! Αυτή είναι η ωμή πραγματικότητα. Απλά και ξάστερα. Είτε διαφωνείς είτε δε σου αρέσει, εσύ, απλώς, χάνεις το δικό σου χρόνο, γιατί χασομεράς και χρονοτριβείς.
Αφού, λοιπόν, ο χρόνος είναι συγκεκριμένος και ίδιος για όλους, οι κατηγορίες εναντίον μου και όσων έχουμε"χρόνο" δεν ευσταθούν.
Αυτό που έχει, λοιπόν, ουσιαστική και πραγματική αξία είναι η διαχείριση του χρόνου μας.
Πώς, δηλαδή, κατανέμουμε το συγκεκριμένο χρόνο μας σε διάφορες δραστηριότητες, ασχολίες και υποχρεώσεις της ημέρας μας.
Εγώ έκανα "χώρο" στη ζωή μου και κατευθύνω όλο μου το χρόνο σε αρμοδιότητες και προτεραιότητες που καθορίζουν τις σχέσεις μου, την υγεία μου, την πνευματική μου εξέλιξη και την προσφορά μου (εκδήλωση αγάπης).
Εγώ προγραμματίζω σχεδόν τα πάντα. Δεν έχω ποτέ χρόνο για χάσιμο και σπατάλη.
• Δε διαβάζω εφημερίδες (10 χρόνια)
• Δε βλέπω τηλεόραση (την ξεφορτώθηκα)
• Δε «σερφάρω» στο facebook(τι είναι αυτό;)
• Δε μιλάω στο κινητό (δε διαθέτω)
• Δεν ξενυχτάω (κορόιδο είμαι;)
• Δεν κουτσομπολεύω (γυρίζει μπούμερανγκ)
• Δεν κάνω πράγματα που Δε θέλω και Δε μου αρέσουν
Δεν «περνάω» την ώρα μου με φίλους σε καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια.
«Ο χρόνος είναι χρήμα», ακούω πολύ συχνά. Για εμένα, όμως, είναι κάτι πολύ πιο ουσιαστικό. Ο χρόνος είναι η ίδια η ζωή. Η πολύτιμη και μοναδική ζωή μου!
Επενδύω τον πολύτιμο χρόνο μου ΜΟΝΟ υπέρ της υγείας μου και της προσφοράς στο συνάνθρωπο.
Έτσι απλά, για να έχω ευλογία και προστασία. Και τώρα και για πάντα.
Εδώ και τώρα, λοιπόν, μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου. Οι αποφάσεις σου, οι στόχοι σου, οι σκέψεις σου και, κυρίως, οι πράξεις σου, έχουν άμεσο αντίκτυπο στη ζωή σου και θα πρέπει να έχουν πάντοτε ως σύμμαχο και σοφό διδάσκαλο το χρόνο.
Ο χρόνος θα πρέπει να είναι πάντα ο οδηγός. Ο Λεό Μπουσκάλια ανέφερε χαρακτηριστικά το εξής:
"Ο χρόνος είναι η εφεύρεση της δυστυχίας".
Και συμφωνώ και επαυξάνω, όταν πρόκειται για όλους όσους χασομερούν και χρονοτριβούν.
Εγώ, εσύ, όλοι μας έχουμε περιορισμένο χρόνο παρουσίας και παραμονής εν ζωή! Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο.
Σημασία δεν έχει πόσα χρόνια θα ζήσεις, αλλά πως έζησες και τι "αποτυπώματα" άφησες. Πώς, δηλαδή, διαχειρίστηκες το χρόνο σου.
Ο απώτερος σκοπός της ανθρώπινης ύπαρξης δεν είναι μόνο η χρονική επιμήκυνση των υλικών απολαύσεων, αλλά η μέγιστη πνευματική μας εξέλιξη και η πλήρης συνειδητότητα. Και αυτό απαιτεί χρόνο. Χρόνια θα έλεγα καλύτερα.
Ο χρόνος κάνει πάντα τη δουλειά του. Έρχεται και παρέρχεται ανεπιστρεπτί. Γι' αυτό, από σήμερα και με τη νέα χρονιά του 2016, κοίταξε να μη χασομεράς. Ξέρεις καλά τι εννοώ!
Φρόντισε, επιτέλους, και να μη χρονοτριβείς. Ναι, ναι! αυτό ακριβώς εννοώ. Δικαιολογίες, αναβολές, παραίτηση.
Σήμερα, κιόλας, άλλαξε ζωή. Πάρε οριστική απόφαση για μια μεγάλη και ουσιαστική αλλαγή.
• Θέσε συγκεκριμένο σκοπό - στόχο
• Σχεδίασε πλάνο δράσης
• Όρισε ημερομηνία επίτευξης σκοπού
• Προχώρα σε άμεση δράση - υλοποίηση
• Επιβράβευσε την επιτυχία της προσπάθειάς σου
Αυτή είναι η ζωή και το νόημά της. Μικροί και μεγάλοι καθημερινοί στόχοι. Και μετά πάλι από την αρχή....
Έτσι, ο χρόνος και ο κάθε χρόνος σου θα είναι γεμάτος, διαφορετικός και το κυριότερο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ.
Τικ, τακ, τικ, τακ, τικ, τακ...
Τέλος χρόνου...
Τώρα το συνειδητοποιείς και θέλεις να κλάψεις.
Θέλεις να ουρλιάξεις. Νιώθεις «το παιδί» μέσα σου να σε πνίγει!
«Θέλω τη ζωή μου πίσω»
«Δεν πάει άλλο»
«Θέλω να αλλάξω»
Τικ, τακ, τικ, τακ, τικ, τακ...
Τέλος χρόνου! Το 2016 θα είναι μια νέα αρχή, γεμάτη ΖΩΗ;
ΕΣΥ αποφασίζεις....
Σπάρτακος, ο Εκπαιδευτής!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα