Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

«Oχι στο σπίτι μου»: Ο Ομπάμα διώχνει τρανσέξουαλ που διέκοψε την ομιλία του

Επεισοδιακή εκδήλωση στον Λευκό Οίκο
«Oχι στο σπίτι μου»: Ο Ομπάμα διώχνει τρανσέξουαλ που διέκοψε την ομιλία του

Επεισοδιακή ήταν η ομιλία του Μπαράκ Ομπάμα σε εκδήλωση στον Λευκό Οίκο για τον Μήνα Υπερηφάνειας της κοινότητας LGBT (λεσβιών, ομοφυλοφίλων, αμφισεξουαλικών και διεμφυλικών ατόμων).

Μπροστά σε φωνές και διαμαρτυρίες που ακούγονταν από το ακροατήριο, ο Αμερικανός πρόεδρος διέκοψε ενοχλημένος την ομιλία του λέγοντας: «Ακούστε βρίσκεστε στο σπίτι μου. Αυτό είναι έλλειψη σεβασμού». 

«Δεν πρόκειται να λάβετε μία καλή απάντηση από εμένα εάν με διακόπτετε κατ' αυτόν τον τρόπο» είπε ο Αμερικανός πρόεδρος. 



Όμως οι φωνές δεν σταμάτησαν και ο Ομπάμα ύψωσε τον τόνο λέγοντας «ντροπή σας» πριν ζητήσει να απομακρυνθεί από την μεγάλη αίθουσα δεξιώσεων του Λευκού Οίκου το άτομο που διέκοπτε την ομιλία του.

«Γενικά είμαι εντάξει με λίγες αποδοκιμασίες, όχι όμως όταν είμαι σπίτι μου» είπε στη συνέχεια ο Ομπάμα με τον αντιπρόεδρο Τζο Μπάιντεν δίπλα του να γελά και το ακροατήριο να τον επευφημεί.

Όπως προέκυψε το άτομο που διέκοπτε τον Ομπάμα ήταν τρανσέξουαλ μετανάστρια χωρίς επίσημα έγγραφα που διαμαρτυρόταν για την αντιμετώπιση μεταναστών της κοινότητας LGBT στις Ηνωμένες Πολιτείες.


tovima

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα