Ρωτάω ευθέως. Ποιος μπορεί να μου αναφέρει έναν, μονάχα έναν σκηνοθέτη ταλαντούχο και κυρίως ποιοτικό, που απέφυγε να συμπεριλάβει σκηνές σεξουαλικές σε κάποια ταινία του. Ακόμα, ρωτάω ευθέως. Ποιος μπορεί να μου αναφέρει μία, μονάχα μία σπουδαία και οσκαρούχα ταινία που δεν είδαμε το πρόσωπό της στην οθόνη να καυλώνει, να εκστασιάζεται όταν υποτίθεται ο συμπρωταγωνιστής της έχει εισδύσει με το πέος του στο αιδοίο της. Άρα, μιλάμε για δουλειά του ηθοποιού.
Επιστροφή στην κυρία Λώρεν Χόλσταϊν του Λονδρέζικου πανεπιστημίου Queen Mary, καθηγήτρια της υποκριτικής. Σκοπός της να διδάξει στους υποψήφιους ηθοποιούς την τέχνη τους. Πώς να υποκρίνονται ότι σκέπτονται, ότι χαίρονται, ότι λυπούνται, ότι φοβούνται, ότι βασανίζονται, ότι ενθουσιάζονται, ότι προβληματίζονται, ότι τρομοκρατούνται, ότι αιφνιδιάζονται. Όλη τη γκάμα της υποκριτικής τέχνης, μέσα και οι εκφράσεις του προσώπου όταν ο άνθρωπος συνουσιάζεται, αυνανίζεται.
Δεν έκανε κάτι άλλο η Μις Λώρεν. Ούτε αυτό που έκανε το έκανε διότι είναι ανώμαλη, μία επιδειξίας. Δεν δίστασε να αρχίσει να τρίβεται στο κόλπο της π.χ. επειδή ήθελε να μεταδώσει την αλήθεια των εκφράσεων του προσώπου της και των τεκτονικών κινήσεων του κορμιού της. Μάθημα έκανε χρήσιμο που θα το χρειαστούν αύριο οι μαθητές της.
apodytiriakias
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δώσε δάσκαλε...δώσε!..
ΑπάντησηΔιαγραφή