Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Ο τρόπος που ξέρω ν`αγαπώ

H Αγάπη είναι το ισχυρότερο όπλο όλων...!!!   
P.S

Μπορώ να κάνω ένα σωρό πράγματα για να σου εκφράσω, να σου δείξω, να σου αποδείξω, να επιβεβαιώσω ή να υποστηρίξω ότι σ΄αγαπώ, όμως, μόνο ένα πράγμα μπορώ να κάνω με την αγάπη μου, κι αυτό είναι να Σ΄ΑΓΑΠΩ, να ασχολούμαι μαζί σου, να εκδηλώνω τα συναισθήματά μου όπως τα νιώθω. 

Και το πως τα αισθάνομαι είναι ο δικός μου τρόπος να σ΄αγαπώ. 

Μπορείς να το δεχτείς ή μπορείς να το απορρίψεις, μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει ή μπορείς να το αγνοήσεις παντελώς.


 Αυτός, όμως, είναι ο τρόπος μου να σ΄αγαπώ, δεν έχω άλλον. 

Ο καθένας έχει έναν μόνο τρόπο ν' αγαπάει : τον δικό του. 

Αν κάποιος δεν σ΄αγαπάει όπως θα ήθελες να σ΄αγαπήσει, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σ΄αγαπάει με όλη τη δύναμη της ψυχής του...

-Χορχε Μπουκαι,Δρομος της Συναντησης-



Η ίδια η σκέψη από μόνη της έχει δημιουργήσει το άσχημο...  το όμορφο...  το καλό...  το κακό...  Τα νοήματα πυκνά, γι`αυτό...
μη βάζεις ταμπέλες πουθενά...   κατανόησε την απλότητα της ζωής...  Κερδισμένος/νη θα βγεις...!!!

Αγάπη είναι το ισχυρότερο όπλο όλων...!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα