Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Σήμερα και κάθε μέρα γιορτάζω εμένα!!!!!


Celebration of Learning by Farshchian

Αισθάνομαι ξεχωριστή .
Αισθάνομαι ότι αγαπιέμαι.
Αισθάνομαι αποδεχτή.
Αισθάνομαι πολύτιμη .
Αισθάνομαι όμορφη.
Αισθάνομαι την σοφία μου , την δύναμη μου.
Αισθάνομαι ότι είμαι δώρο για την οικογένεια μου , για τους φίλους μου.
Αισθάνομαι ότι η παρουσία μου είναι σημαντική  στο τόπο μου. στη χώρα μου, στη γη .

Γιορτάζω τη σημερινή ημέρα και την κάθε μέρα ,
γιορτάζω το τώρα,
τη  στιγμή που ξυπνώ το πρωί  
και αισθάνομαι πλούσια   για όλες τις εμπειρίες μου
και  αισθάνομαι χαρά και ευγνωμοσύνη 
που ακόμα μια ημέρα μπορώ να αναπνέω ,
που το αίμα κυλά στις φλέβες μου και η καρδιά μου κτυπά ,
που μπορώ να εισπνεύσω τον ήλιο και και να γευτώ την θάλασσα.



Σήμερα και κάθε μέρα γιορτάζω                                                 την δύναμη να επιλέγω ,                                                                  να βλέπω με τα μάτια της καρδιάς ,
να  ακούω  στην σιωπή ,                                                                      να αισθάνομαι ότι αγαπιέμαι στην μεγαλύτερη μοναξιά μου,        να νιώθω  ευγνωμοσύνη μου στη μεγαλύτερη  μου πρόκληση.

Σήμερα και κάθε μέρα 
εγώ φωτεινή αγγελία 
με εμπιστοσύνη και ανοιχτή και φωτεινή καρδιά 
 ευχαριστώ  για τη κάθε στιγμή , την κάθε εμπειρία -ευλογία- που βίωσα 
που συνέβαλλε  να έρθει η ώρα να  να ανοίξω  τις υπέροχες φτερούγες μου και να πετάξω.

Σήμερα και κάθε μέρα γιορτάζω Εμένα!

sevastivola



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα