Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Το μικρό εγώ που θέλει να γίνει ΘΕΟΣ

EGO by vimark

Το δράμα του ανθρώπου – εδώ και κάποιες χιλιάδες χρόνια, τουλάχιστον, που βάθυνε η θρησκευτική σκέψη κι ανέτειλε ο φιλοσοφικός στοχασμός (στην Ινδία, στην Κίνα, στην Ελλάδα…)- είναι ότι θέλει να γνωρίσει, να ζήσει, να πράξει, μέσα από το εγώ, κάποιο εγώ… Ακόμα και τον ΘΕΟ θέλει να τον γνωρίσει μέσα από το εγώ – σαν εμπειρία του εγώ – να Ενωθεί με τον ΘΕΟ, να Φωτισθεί, να Απελευθερωθεί…
Όσες προσπάθειες κι αν κάνει ο άνθρωπος, όσες ώρες Διαλογισμού κι αν διαβεί, όσες Προσευχές κι αν κάνει, όσες τελετουργικές πράξεις (κάθε είδους) κι αν εκτελέσει, δεν μπορεί να φτάσει πουθενά (πέρα από την σκέψη)…
Όσα ερωτήματα κι αν βάλει ο άνθρωπος για τον ΘΕΟ, το πώς και το Γιατί… η απάντηση είναι πάντα μία: «Δεν μπορείς να φτάσεις στο ΘΕΟ, έτσι»… Ο λόγος είναι απλός: ο ΘΕΟΣ, η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, η ΑΛΗΘΕΙΑ, Είναι Πέρα από την οντολογική περιοχή του ανθρώπου. Όσο ο άνθρωπος μένει εγκλωβισμένος στην περιορισμένη φύση του και στις αδιέξοδες διαδικασίες της σκέψης του, δεν μπορεί να Περάσει Πέραν.
.
Θεωρίες, Διδασκαλίες, λόγια, κι άλλα όμορφα λόγια, κι ενασχόληση με εξωτερικές πράξεις… έτσι για να περνάει η ώρα… Είναι άλλο πράγμα να Βιώνουμε το ΘΕΟ κι άλλο να σκεφτόμαστε ή να μιλάμε για τον ΘΕΟ… Αν ήταν έτσι τότε θα ήταν αρκετό να τυπώσουμε εκατομμύρια «μαγειρικές» να μοιράσουμε στους πεινασμένους της γης, να χορτάσουν διαβάζοντας συνταγές μαγειρικής…
.
Μόνο ένας Τρόπος υπάρχει να Φτάσεις στο ΘΕΟ, στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, στην ΑΛΗΘΕΙΑ… να «Μετατοπιστείς» Οντολογικά… Χρειάζεται ένα υπαρξιακό άλμα, από το μικρό μας εγώ στην Απέραντη Θάλασσα του ΑΓΝΩΣΤΟΥ…
.
Αν Θες το Κάνεις (εγώ, εσύ, ο καθένας…). Αν θες δεν το κάνεις. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
Α! και μην ρωτάτε τον τρόπο, μην ρωτάτε για την διαδικασία… Δεν υπάρχει διαδικασία, ζήτημα θέλησης είναι… και συμβαίνει έξω από τον χρόνο…Τις ερωτήσεις τις κάνει πάντα το πονηρό (ηλίθιο) εγώ, που θέλει να αφομοιώσει (σαν εγώ) το Μυστικό, την Εμπειρία…
.
Όταν λες στους ανθρώπους την Αλήθεια δεν σε πιστεύουν… λέγοντας ψέματα μπορείς να παρασύρεις εκατομμύρια…
Θέλετε να μάθετε την Αλήθεια; Την Μυστική Πύλη; Τον Δρόμο της Ελευθερίας;
Λοιπόν η απάντηση για το Μυστικό είναι: Δεν Υπάρχει Μυστικό!
Αυτός που αρνείται να σας δείξει τον Δρόμο… ήδη σας τον έδειξε.
Αυτός που θα σας δείξει τον Δρόμο, σας δείχνει τον δρόμο της κόλασης…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα