Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Το μαύρο ζελέ


Πότε αρνητική σκέψη μετατρέπεται σε ενέργεια?


Αν την αρνητική σκέψη τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα, τότε εκείνη μετατρέπεται σε ενέργεια, σε δόνηση και γίνεται στάση ζωής, δηλαδή στασιμότητα, βάλτος, επιδημίες, ασθένειες.

Αρνητικές σκέψεις ξέρουμε πολύ καλά ποιες είναι, συν η κριτική, η κατάκριση, η επίκριση, ο θυμός, το άγχος.

Όσο περνούν τα χρόνια η ενέργεια αυτή μετατρέπεται από καπνό σε κολλώδη ουσία σαν μαύρο ζελέ.

Αυτό το μαύρο ζελέ πρώτα γεμίζει εμάς, κυρίως στα πιο ευάλωτα σημεία του σώματός μας και στη συνέχεια απλώνεται στο σπίτι μας, τα αντικείμενά μας, στις δουλειές μας, στην οικογένειά μας και τελικά σε όλο μας το περιβάλλον. 

Ώσπου φτάνουμε στο σήμερα να βλέπουμε την εξάπλωσή του παντού.
Η αρνητική – θετική ενέργεια, δεν έχει να κάνει με πιστεύω.

 Τι σχέση έχει η πίστη και το τι πιστεύει ο καθένας με το έτσι είναι!
Πόση πίστη χρειάζεται η θάλασσα, τα δέντρα κλπ ? 

Καθόλου πίστη δεν χρειάζεται, αλλά αντίληψη και γνώση. Άλλο δεν έχω ασχοληθεί, δεν έχω αναζητήσει, δεν με ενδιαφέρει η γνώση/ αντίληψη της θετικής- αρνητικής ενέργειας και άλλο «εγώ δεν πιστεύω σε αυτά».

Πώς μπορείς να πεις «εγώ δεν πιστεύω στο οξυγόνο» ? Είτε το πιστεύεις είτε όχι αυτό υπάρχει. Αν θελήσεις να το γνωρίσεις ή να παραμείνεις στην άγνοια είναι ένα ατομικό κομμάτι, που όμως αυτό το κομμάτι δεν αλλάζει το δεδομένο του οξυγόνου. Το οξυγόνο δεν έχει ανάγκη από τη δική μας πίστη για να υπάρχει.

Η ενέργεια λοιπόν δεν είναι θέμα πιστεύω, αλλά θέμα υπάρχει, γνωρίζω. Η ενέργεια υπάρχει και θα υπάρχει και μέσα από αυτή την ύπαρξη της ενέργειας υπάρχεις κι εσύ κι εγώ και όλοι μας.

Το «εγώ δεν πιστεύω σε αυτά» στην πραγματικότητα σημαίνει, είμαι καλά στο σημείο που έχω επιλέξει να βρίσκομαι, μη με σκοτίζεις δεν θέλω να ασχοληθώ και να προβληματιστώ, δηλαδή είναι μία επιλογή απόστασης από την αλήθεια. 

Όμως αυτή η επιλογή δεν μπορεί να αλλοιώσει την αλήθεια.

Υπάρχουμε μέσα στην ενέργεια και η ενέργεια και εμείς είμαστε ένα και το αυτό.

Πίστη χρειάζεται για κάτι που δεν υπάρχει ή που νομίζουμε ότι δεν υπάρχει. 

Πίστη χρειάζεται για δεχτείς τα συναισθήματα κάποιου ή τα λόγια του. Εκεί ψάχνουμε για αποδείξεις.

( έσσεται ήμαρ )

Δωροθέα 
   

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα