Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΘΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΩ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ


ΘΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΩ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

Γιατί αυτό είναι το μεγαλύτερο μυστικό της επιτυχίας σε κάθε κίνηση και πράξη μου. Η αόρατη δύναμη της αγάπης μπορεί να ανοίξει τις καρδιές των ανθρώπων. 
Θα κάνω την αγάπη το ισχυρότερό μου όπλο και κανείς δεν θα μπορεί ν’ αντισταθεί στη δύναμή της.

Τη λογική μου μπορεί να την απορρίψουν, στα λόγια μου μπορεί να δυσπιστήσουν, μπορεί να μην τους αρέσει το ντύσιμό μου, να μη συμπαθήσουν το πρόσωπό μου, τα λόγια  μου μπορεί να τους προκαλέσει καχυποψία, η αγάπη μου όμως θα μαλακώσει όλες τις καρδιές.

.Και πώς θα το κάνω αυτό;



Από δω κι εμπρός θα κοιτάζω όλα τα πράγματα με αγάπη και θα ξαναγεννηθώ.

Θα αγαπώ τον ήλιο επειδή ζεσταίνει τα κόκκαλά μου,

θ’ αγαπώ όμως και τη βροχή επειδή καθαρίζει το πνεύμα μου.

Θα αγαπώ το φως επειδή μου δείχνει το δρόμο ,
θ’ αγαπώ όμως και το σκοτάδι επειδή μου δείχνει τα άστρα.

Θα είναι ευπρόσδεκτες οι ανταμοιβές επειδή μου οφείλονται, ευπρόσδεκτα όμως θα είναι και τα εμπόδια , γιατί με προκαλούν να τα ξεπεράσω.

Θα παινέψω τους εχθρούς μου και θα γίνουν φίλοι μου. Θα ενθαρρύνω τους φίλους μου και θα γίνουν αδερφοί μου. Πάντα θα ζητώ λόγους για να χειροκροτήσω, ποτέ δεν θα ψάχνω δικαιολογίες για να επικρίνω.

Θα δαγκώνω τη γλώσσα μου κάθε φορά που θα αισθάνομαι τον πειρασμό να πω κάτι κακό για κάποιον.

Κι όταν νιώθω την ανάγκη να τον παινέψω, θα το φωνάζω από τις στέγες.


Θα αγαπώ όλους τους τρόπους των ανθρώπων, γιατί όλοι οι άνθρωποι έχουν αξιοθαύμαστες ιδιότητες, έστω κι αν είναι κρυμμένες.

Με την αγάπη θα χτίσω γέφυρες που θα πηγαίνουν στην καρδιά τους.

Θα αγαπώ τους αποτυχημένους, γιατί με διδάσκουν.

Θα αγαπώ τους φιλόδοξους, γιατί με εμπνέουν.

Θα αγαπώ τους βασιλιάδες επειδή δεν είναι παρά μόνο άνθρωποι.

Θα αγαπώ τους ταπεινούς , γιατί έχουν κάτι θείο.

Θα αγαπώ τους πλούσιους και τους φτωχούς, τους νέους και τους γέρους, τους ωραίους και τους άσχημους.

Θα αντιδρώ στις πράξεις των άλλων με αγάπη.

Η αγάπη είναι το όπλο μου για να ανοίξω τις καρδιές των ανθρώπων και η ασπίδα μου για να με προστατέψει από το μίσος.

Η εχθρότητα κι η αποθάρρυνση θα προσκρούουν στην ασπίδα μου και θα γίνονται σαν απαλή βροχή. Αυτή θα με προστατέψει από κάθε τι αρνητικό και θα με στηρίξει όταν είμαι μόνος ή μόνη.

Θα μου ανεβάζει το ηθικό σε στιγμές απόγνωσης και θα με ηρεμεί σε στιγμές έξαψης.

Και πώς θα αντιμετωπίζω τον κάθε άνθρωπο που θα συναντώ;

Μ΄ένα μόνο τρόπο:

Σιωπηρά μέσα μου θα τον προσφωνώ και θα του λέω:
Σ’ αγαπώ.

Αν και θα λέγονται σιωπηρά, αυτές οι λέξεις θα λάμπουν στα μάτια μου, θα φέρνουν χαμόγελο στα χείλη μου και θα αντηχούν στη φωνή μου.

Και η καρδιά του άλλου θα ανοίξει και κανείς δεν θα αντισταθεί στο εμπόρευμά μου!

Θα χαιρετίσω τη σημερινή μέρα με αγάπη στη καρδιά μου!

Και πιο πολύ από όλους, θα αγαπώ τον εαυτό μου.

Γιατί τότε θα προσέχω κάθε τι που εισέρχεται στο σώμα μου, στο νου μου, στη ψυχή και στη καρδιά μου.Θα φροντίζω το σώμα μου με αγνότητα και σύνεση.

Δεν θα επιτρέψω στο νου μου να ερωτοτροπήσει με την απόγνωση και το κακό, αλλά θα τον τονώνω με τη γνώση και τη σοφία αιώνων.Δεν θα επιτρέψω στην ψυχή μου την αυταρέσκεια και τον εφησυχασμό, αλλά θα την τρέφω με προσευχή και διαλογισμό.

Από δω κι εμπρός θα αγαπώ όλο το ανθρώπινο γένος. Αποβάλλω κάθε μίσος. Δεν έχω καιρό για μίσος, μόνο για αγάπη

Μπορώ να πετύχω με την αγάπη.

Χαιρετίζω τη σημερινή μέρα και κάθε μέρα μόνο με αγάπη.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα