Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Ξύπνα…! γνώρισε τον εαυτό σου …


 Ο δρόμος αρχίζει στο σώμα με τις πέντε αισθήσεις .
Να ξυπνάς σημαίνει να τις χρησιμοποιήσεις και να μην τις συγχέεις με σένα .

Μέχρι σήμερα έχεις πιστέψει ότι οι πέντε αισθήσεις σε πληροφορούν πάνω στο εξωτερικό κόσμο.
Δεν είναι έτσι .!
Δεν υπάρχει τέτοιος εξωτερικός κόσμος ,ούτε υπάρχει τέτοιος εσωτερικός κόσμος .
Αυτές είναι απατηλές αντιλήψεις που δεν μπορούν να διεισδύσουν πιο πέρα από τις μορφές .
Το πραγματικό είναι αυτό που δεν είναι μορφή, και εάν και είναι η ζωή, είναι όλο όσο είναι .

Παρατήρησε τα τόξα και τα βέλη, δεν σημαδεύουν σε μια μόνη κατεύθυνση ,αλλά σε δυο συγχρόνως ,το να καταλάβουμε, και να ζούμε αυτόν τον συγχρονισμό είναι η πρώτη ανταρσία του νου.
Ανταρσία που θα καταλήγει στο να σε ξυπνήσει τελείως .
Και εάν εμβαθύνεις λίγο σε αυτό που προσπαθεί να εκφράσει αυτόν τον συγχρονισμό, σύντομα θα καταλαβαίνεις επίσης ότι δεν είσαι ένα σώμα ,
αλλά εκείνο που ζει στο σώμα σου ,
που εμψυχώνει το σώμα σου,
 και το οποίο χωρίς μια καλύτερη εξήγηση εδώ το ονομάζω θεό-εγώ σου ,αόρατο .

                                                                        *

Με τις πέντε αισθήσεις σου, ιδιότητες του προσωπικού εγώ ,του εγώ μορφή ,δεν σου έχει δοθεί να διαπερνάς πιο πέρα από την επιφάνεια των μορφών .
Όταν θα έχεις συνειδητοποιήσει ότι είναι ο θεός εγώ ο οποίος χρησιμοποιεί τις πέντε αισθήσεις σου ,θα σου δοθεί να διαπερνάς την σημασία ,την ουσία ,το πνεύμα όλων των πραγμάτων που επίσης είναι θεός εγώ .
Λανθάνον στον εγκέφαλο, εμποτίζοντας τον εγκέφαλο, βρίσκεται εκείνο που λέγεται νους – εκείνο με το οποίο μπορείς να γνωρίζεις αυτό που αντιλαμβάνεται οι πέντε αισθήσεις ,ο οποίος αντιλαμβάνεται, αντί αυτές, και πιο βαθειά ακόμα ,έχω σχεδιάσει την καρδιά ,το ίδιο το κέντρο όλης της ζωής σου .
Από αυτό το κέντρο προτεταμένο στο νου ,θα πρέπει να αναβλύζει το ατομικό σου εγώ .
Η ουσία της ψυχής σου, που ποθεί να ζει σε πνεύμα, και να λατρεύει σε αλήθεια .

Παρατήρησε ότι η σκέψη και το συναίσθημα συνδέουν το προσωπικό εγώ σου με το ατομικό εγώ σου ,και τα έχω τοποθετήσει στο φωτισμένο μισό του ζωτικού κύκλου ,την αφυπνισμένη συνείδηση ,διότι μπορεί να είναι το φως που αντανακλά την αλήθεια του εαυτού σου στα σκοτάδια της προσωπικότητας σου .
Και επειδή οι αισθήσεις της πραγματικής επαγρύπνησης ,είναι εκείνες που όταν ενώνονται σε αυτό που ονομάζεται  ……πνεύμα …..εγκαθιστούν την επαφή επαγρύπνησης με το θεός –εγώ σε σένα ,και θεός-εγώ έξω από σένα ,ένας μόνον θεός και τίποτε άλλο .

                                                                                                           *
Εάν δεν καίει στην καρδιά σου μια ανησυχία  που να σε πυρπολήσει μέχρι την κατανάλωση του σώματος σου ,δεν θα μπορέσεις να επικαλεσθείς ούτε τον θεό ,ούτε το άγιο πνεύμα .
Και δεν ξέρεις να ζητάς ,για αυτό η ώρα σου δεν έχει φτάσει .

<< Να αγρυπνείτε και να προσεύχεστε >>………… είναι η κληρονομιά που άφησε ο χριστός στους τολμηρούς .
Το να αγρυπνείς σημαίνει να το κάνεις όλο ξύπνιος .[ συνειδητός ]
Να προσευχηθείς είναι να αισθανθείς τη φλογερή επιθυμία να… είσαι .

Όμως όποιος προσευχηθεί και αγρυπνεί ,ακόμα όταν το κάνει με ατελή τρόπο, θα λάβει ευγενική βοήθεια και θα μάθει επίσης να την λαμβάνει ευγενικά …………

Η βοήθεια είναι εδώ και είναι τώρα ……..!



Το Α και Β μέρος του θέματος με τίτλο................ ξύπνα ...! γνώρισε τον εαυτό σου . .......είναι απόσπασμα από το βιβλίο << το πέταγμα του φτερωτού φιδιού >>
το όνομα του συγγραφέα είναι.....  Armando Cosani 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ


ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα