Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

ΗΡΘΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...ΔΙΑ ΕΛΑ (ΒΙΝΤΕΟ)



HΡΘΑ ΞΑΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ…….
  • ΕΙΜΑΙ Ο ΖΕΥΣ - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ.... ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ…!

 
ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΕΚΝΑ, ΕΙΜΑΙ Ο ΖΕΥΣ

Όλοι με γνωρίζετε.
Ορίσατε να αργοπορήσει η ανάληψή σας, για να ευρίσκεστε εδώ σήμερα, σε αυτή την εποχή, στο ισχυρό αυτό μεταίχμιο αλλαγής των ενεργειών του πλανήτη, επάνω στην Γαλαξιακή άλλυσο. Είσαστε οι συνέχεια μας. Ήρωες ΕΛΛΗΝΕΣ.

Αυτό το μήνυμα αφορά όλα τα παιδιά μου και αφορά επίσης πολλούς άλλους, οι οποίοι εργάζονται σε ομάδες Φωτός, σε όλο τον πλανήτη, διασκορπισμένοι και εμποτιζόμενοι από διαφορετικές ενέργειες.


Είμαι ο Ζ ΕΥΣ.!.!

Έχω προηγηθεί στην ίδια στρατιά και μου δόθηκε η τιμή, να ανήκω σύμφωνα με τις ιδιότητές μου, στην Πρώτη Ενεργειακή Ακτίνα εκροής εκ του ‘Ολου Φωτός.

Ευρίσκομαι στη γήινη εξέλιξη και έχω με την ίδια μου θέληση, κατέλθει σε αυτά τα χαμηλά κραδασμικά πεδία, παρόλο, ότι η εξέλιξη  μου σε άλλα πεδία, ήταν πολύ υψηλότερη.

Είμαι εδώ στη Γή από εκείνα τα αρχαιότατα χρόνια, που η Ελληνική Μυθολογία έχει καταγράψει και που φαίνονται σε πολλούς ως αόριστα, μυθικά, ακαθόριστα.

Δέχτηκα με όλη μου την αγάπη, να κατέλθω σε αυτό το Σύμπαν, ώστε να μαθητεύσω και Εγώ στις ποιότητες, αυτών των ενεργειών και στην εξέλιξη αυτού του Συστήματος


Κατατάχθηκα όπως σας είπα προηγούμενα, στην Πρώτη Ακτινική Ενέργεια, όπου ευρίσκεται εργαζόμενος και ο γνωστός σε όλους σας, ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.

Η χρυσή βροχή την οποία πιθανόν θα γνωρίζετε από παλαιά, δεν ήταν τίποτε άλλο, παρά η ενεργειακή ροή ΟΛΥΜΠΙΟΥ και ΙΟΧΡΟΥ ΦΩΤΟΣ.

Σας υποδέχομαι.
Ευρίσκομαι στα ενεργειακά σας πεδία, τα οποία θα είναι προσιτά στις ενέργειές μου.

---- ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ.
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ…!! ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ.
ΘΥΝΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ, ΩΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΑΣ…!!!
*ΠΕΡΝΑΤΕ… Ο ΚΑΙΡΟΣ … ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ,,!!!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα