Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Ένας σπόρος που θα φυτρώσει για να μεγαλώσει περιέχει μέσα του όλη τη σοφία του κόσμου τούτου, αλλά και των συμπάντων όλων.

Αποτέλεσμα εικόνας για βουδασ

O MAΘΗΤΗΣ ΚΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ
-Δείξε μου που είναι η σιγουριά σου, είπε ο Δάσκαλος.
Ο μαθητής έμεινε τελείως ακίνητος.

Ωραία σκέφτηκε ο Δάσκαλος, ξέρει ότι όλα τα δεδομένα υπάρχουν μόνο στον τόπο και στο χρόνο που βρίσκεται.

-Δείξε μου που βρίσκεται η δύναμή σου.

Ο μαθητής κάθισε κάτω σε στάση διαλογισμού.

Όμορφα σκέφτηκε ο Δάσκαλος, έχει μάθει ότι η δύναμη πηγάζει από την ένωση με το κέντρο του.

-Δείξε μου πως ξεπερνάς τους φόβους σου.

Ο μαθητής ξάπλωσε στο πάτωμα.

Πολύ καλά μονολόγησε ο Δάσκαλος, γνωρίζει ότι θανάτω θάνατον πατήσας.
-Δείξε μου πως θα απαντήσεις στις προκλήσεις που θα σου κάνουν.

Ο μαθητής σηκώθηκε όρθιος και έπεσε σε εσωτερική γαλήνη και ηρεμία.

Πανέμορφα ψιθύρισε ο Δάσκαλος, ανακάλυψε ότι ο κόσμος της εξωτερικής ταραχής διαλύεται από τον κόσμο της εσωτερικής γαλήνης. Το σκοτάδι δεν αντέχει να κοιτάζει πολύ προς το φως.

-Δείξε μου πως εκφράζεις την αγάπη σου.


Ο μαθητής βγήκε έξω, έσκυψε πάνω από ένα λουλούδι, το χάιδεψε απαλά, έσταξε πάνω του δύο δάκρυα και αφού σιωπηλά του έστειλε την ενέργειά του ξαναγύρισε στη θέση του.

Υπέροχα σκέφτηκε ο Δάσκαλος, αναγνωρίζει ότι η αγάπη δεν είναι κατοχή, αλλά αποδοχή της διαδρομής φροντίζοντας τις ανάγκες της ελευθερίας του.
-Δείξε μου που βρίσκεται η σοφία.

Ο μαθητής άνοιξε την παλάμη του, έβγαλε ένα σπόρο και τον φύτεψε στο χώμα.

Τέλεια αναφώνησε ο Δάσκαλος, ένας σπόρος που θα φυτρώσει για να μεγαλώσει περιέχει μέσα του όλη τη σοφία του κόσμου τούτου, αλλά και των συμπάντων όλων.



Θησαυρός του Φωτός

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα