Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Είμαι ευτυχισμένη γιατί...



Μην την προσπαθείς την ευτυχία.

Η ευτυχία δεν καταπιέζεται.

Άστο να πάει όταν αρχίζεις να την καταπιέζεις να σου έρθει καλά και ντε.

Δεν έχει καμία ουσία η παρακαλετή.

Ή είσαι εξ αρχής ή δεν θα γίνεις ποτέ.

Ευτυχία αγάπη μου υπό πίεση ίσον δυστυχία στον μέγιστο βαθμό της.

Για την ευτυχία θα σου μιλήσω των απλών καθημερινών, μυστικών, συγκυριών.

Είμαι ευτυχισμένη γιατί…

Το παρατσούκλι μου είναι το αγαπημένο σου παιδικό παιχνίδι.

Γιατί έχω ακούσει μία ιστορία που την έχω ξανακούσει από άλλον, που δεν βρίσκεται πια στην ζωή, που δεν συναντηθήκατε ποτέ αλλά οι ζωές σας ήταν όμοιες με μικρές διαφορές.

Που ξέρεις τον ρόλο του στην ζωή μου και πόσο τον αγάπησα και τον αγαπάω.

Γιατί την ενδοφλέβια τονωτική ένεση όταν χρειαστεί θα στην κάνω εγώ και μόνο.

Απόλυτα και εγωιστικά, εγώ θα σε περιθάλψω.



Γιατί βρίσκω ουσία στην λεπτομέρεια και σταμάτησα να ασχολούμαι με τα φαινομενικά μεγάλα.

Δεν με γεμίζουν, δεν μου ταιριάζουν, δεν με αντιπροσωπεύουν ούτε στο ελάχιστο.

Μου ξεβολεύουν την απλή καθημερινότητά μου.

Γιατί μαζί σου, λειτουργώ καλύτερα σαν ομάδα, παρά σαν μονάδα.

Άλλωστε, η δύναμη φαίνεται στην ένωση των ανθρώπων.

Γιατί τα χαμόγελα είναι πολύ όμορφα ακόμα και μετά από στιγμές έντασης.

Γιατί έχουμε ακόμα πολλά πράγματα να διδάξουμε στην «συνέχειά» μας.

Γιατί η ζωή που έχουμε επιλέξει συγχωρεί την μικρή καθημερινή τρέλα που μας διακατέχει.

Γιατί υπάρχει ομορφιά και αγάπη ακόμα και στις δύσκολες και άσχημες στιγμές που περνάμε.

Γιατί η ζωή μας, μας χαρίζεται με έντονες στιγμές που καλούμαστε να διαχειριστούμε με ψυχραιμία.

Γιατί είμαστε και οι δυο περίεργα πλάσματα που παρατηρεί καθημερινά ο ένας τον άλλον και μπορούμε να περιγράψουμε τις συνήθειες μας με την παραμικρή λεπτομέρεια.

Μα το κυριότερο ευλογηθήκαμε να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε.

ΣΣ: Το άρθρο αυτό πρωτοδημoσιεύτηκε στους Apodyoptes.com


Μαρύσα Παππά

enfo

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα