Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 12ο

Αποτέλεσμα εικόνας για «Ει θεοί διαλέγονται, την των Ελλήνων γλώττη χρώνται.»
«Ει θεοί διαλέγονται, την των Ελλήνων γλώττη χρώνται.»
Τελικά εμείς οι Έλληνες… κατοικούμε μια γλώσσα… παρά μια χώρα. Το υποσυνείδητο μας… ξεδιπλώνεται μέσα από τα παιχνίδια…. της γλώσσας… γι’ αυτό και όταν ο σημερινός Ελληνικός λαός…. εάν δεν τολμήσει να υπερασπιστεί τη γλώσσα του… θα είναι έτοιμος για τη σκλαβιά του. Η Ελληνική γλώσσα είναι στη φύση της… ώστε να είναι ακριβής, καθαρή και συγχρόνως περίπλοκη. Η ασάφεια που παρατηρούμε στις άλλες γλώσσες και η έλλειψη ενόρασης, που τις χαρακτηρίζει πολλές φορές, είναι εντελώς ξένες για τη δική μας γλώσσα.
Εμείς «παίζουμε» με τη γλώσσα μας… και μέσα στα αρχαία κείμενα είναι ενταγμένη και ενσωματωμένη η μυθολογία…. που είναι η ιστορία μας.
Η Ελληνική γλώσσα είναι για το μυαλό περισσότερα απ’ ότι είναι το φως για το μάτι. Επειδή κι εγώ… για κάποια στιγμή στη ζωή μου… υπήρξα μετανάστης… διαπίστωσα ότι τελικά η «γλώσσα μου»… η Ελληνική γλώσσα… ήταν το μόνο άξιο και σημαντικό πράγμα που απέμεινε στα «μπαγκάζια» μου... την ώρα που έφευγα από την πατρίδα μου για να ξενιτευτώ και την κουβάλησα μαζί μου. Ναι… είναι αλήθεια πως η γλώσσα μου… τα περιέχει όλα…. κι αυτό δεν το λέγω από «υπεροψία»… αλλά το διαπιστώνω καθημερινά… όσο τη μελετάω και όσο την ερευνώ. Όταν λοιπόν… όλα τα μέλη σου… στο σώμα σου εξαντλούνται και στο τέλος κουράζονται… μόνον ένα πράγμα… παραμένει ανθεκτικό και δεν κουράζεται… κι αυτό είναι η ίδια η γλώσσα.
Η Ελληνική γλώσσα είναι το αίμα της Ψυχής μας… που γίνεται ίαμα…. μέσα στο οποίο τρέχουν οι σκέψεις μας… και χάρη στο οποίο αναπτύσσονται…. οι Ιδέες. Στο χωριό μου έλεγαν: «Γλώσσα παπούτσι, μυαλό κουκούτσι.» Κάτσε τώρα εσύ και βρες τα όρια της Ελληνικής γλώσσας… και θα δεις ότι είναι τα όρια του ανθρώπινου μυαλού. Όσα ξέρω… είναι αυτά για τα οποία έχω λέξεις…. αναρίθμητες λέξεις.
Αλλά πρόσεχε… γιατί όσο δεν μιλάς, εξουσιάζεις τη λέξη… αλλά μόλις φύγει από το στόμα σου… σε εξουσιάζει αυτή. Γι’ αυτό και είναι πολύ πιο δύσκολο να μετατρέψεις τα λόγια σε πράξεις… παρά πράξεις σε λόγια. Πρόσεχε πως μιλάς… γιατί με το να ξεστομίζεις μια λέξη… είναι σαν να χτυπάς μια «νότα»… στο πληκτρολόγιο της φαντασίας. Κανονικά θα έπρεπε να πάμε στα φαρμακεία και ν’ αγοράζουμε λέξεις… διότι ο λέξεις πρέπει να θεωρούνται από τα πιο δυνατά «φάρμακα» που εφηύρε ποτέ ο άνθρωπος.
Διότι τρώγοντας καλές λέξεις… ποτέ δεν έπαθα κάποια δυσπεψία. Τις άλλες τις κακές τις άφηνα στην ησυχία τους. Σαν πρόκες λοιπόν πρέπει να καρφώνονται οι λέξεις… ώστε να μην τις παίρνει ο άνεμος…. και τις σκορπάει… διότι τα όρια της Ελληνικής γλώσσας…. είναι και τα όρια του ανθρώπινου μυαλού. Όσα ξέρω… είναι αυτά για τα οποία έχω λέξεις. Ωραίες λέξεις και μην μου πεις ότι τις ωραιότερες λέξεις και τα ωραιότερα Ελληνικά δεν τα ακούς στην σημερινή τηλεόραση..... « Tο θύμα τελικά δέχτηκε πισώπλατα μια μαχαιριά στο στήθος...!»
Δεν σας κάνει εντύπωση που όλοι οι όροι για τον έρωτα… έχουν ρίζα ελληνική. Μόνο το «σεξ» δεν έχει. Και διατί… το «σεξ»… βλέπετε: σ-έξ… δηλαδή αποκαλύπτεται ο αριθμός εξ… ο αριθμός της Ψυχής… αυτή θέλουν να χτυπήσουν… την Ψυχή μας… γι’ αυτό και ευτελίζουν τον έρωτα και τον έκαναν σεξ… με όλες τις παρενέργειες.
Συμπέρασμα: Ερωτεύσου τη γλώσσα σου… κι αυτή θα σε διδάξει.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα