Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Κοσμική, Υπερκοσμική και Χαοτική Μαγεία



Τα θαύματα δεν είναι αντίθετα στη φύση, αλλά αντίθετα σ’ αυτά που ξέρουμε για τη φύση.
Άγιος Αυγουστίνος, 354-430


Συλλογή επεξεργασία από το Ζάχο Σκαφίδα

Μαγεία, κάποιοι ακούνε την λέξη και ανατριχιάζουν, ας σκεφτούν ότι στα ιερά μυστήρια της χριστιανικής θρησκείας μετατρέπεται ο οίνος και ο άρτος σε σώμα κυρίου ίσως ηρεμήσουν. Αν σκεφτούν το αγιασμένο νερό που θεραπεύει, την ευχή του Αγίου Κυπριανού που λύνει την βασκανία ή το ευχέλαιο, θα δούνε ότι πάρα πολλοί από εμάς ζούνε με την μαγεία.

Και εγώ μεγάλωσα βλέποντας την θρησκευτική μαγεία ή βλέποντας να πηδούν τις φωτιές του Αϊ Γιαννιού του Φανιστή και κάνοντας ευχή για απαλλαγή από το κακό, τον Κλήδονα να πίνουν το αμίλητο νερό, να περπατάνε στα κάρβουνα οι αναστενάρηδες.

Το παιδικό μυαλό μου δεν μπορούσε να ξεχωρίσει τη λευκή θρησκευτική μαγεία από την παραδοσιακή παγανιστική. Κάπου κάπου επαναστατούσε στο διαχωρισμό και όταν κουβέντιαζα με τον θείο μου τον Κώστα του έλεγα ότι απορούσα πως έχει το όνομα ενός αγίου που σκότωσε αρκετές χιλιάδες σε μάχες, το παιδί που είχε κάνει με την ερωμένη του και την γυναίκα του τη Φαύστα κατά προτροπή της μητέρας του Ελένης, επίσης αγίας. Απορούσα που μια θρησκεία αγάπης είχε εκτελέσει πάνω από τρία εκατομμύρια μάγους και στο όνομα του σταυρού οι σταυροφόροι κατακτούσαν και έκανα τα μύρια όσα. Κάπου ηρεμούσα όταν μου έλεγαν, παρερμηνεία των γραφών.

Περνώντας τα χρόνια είδα ότι ο μόνος διαχωρισμός είναι σε λευκή και μαύρη μαγεία. Ότι δεν βλάπτει θεωρείται λευκή, ότι βλάπτει θεωρείται μαύρη.

 
Οι βασικές αρχές παντός είδους μαγείας είναι οι ίδιες με παραλλαγές. Απεριόριστη επιθυμία, έντονο συναίσθημα, απόλυτη χαλάρωση, οραματισμός, απεριόριστη πίστη ότι έχει γίνει και όχι θέλω να γίνει, μυστικό δεν το λέμε στους άλλους και αφού εκτελεστεί αφήνεται χωρίς παρενόχληση και έρευνα να λειτουργήσει σαν να έχει γίνει. Βλέπεται δύο γραμμές περιγράφουν το 80% της μαγείας.

Βέβαια υπεισέρχονται και άλλα στοιχεία όπως αστρολογικά γέμιση ή όχι σελήνης, αλχημιστικά, διάφορα βότανα, τα τέσσερα βασικά φιλοσοφικά συστατικά γηνερόαέρας,  φωτιά, διάφορα όργανα, ιεροί  ή όχι ήχοι, σύμβολα, ο χορός και πολλά που είτε κάτι κάνουν, είτε χρησιμοποιούνται για να προάγουν τις παραπάνω βασικές αρχές. Οι παραπάνω όμως δύο σειρές είναι αρκετές για τον λευκό μάγο.

(Σε όσους αρέσει η επιστήμη αναφέρουμε το τύπο της χαοτικής μαγείας που περιγράφει όλα τα ανωτέρω.
Μ=Α.Γ.*(Δ.Γ*(1-Σ.Ε)*(1-Υ.Α))*Σ.Δ.*ΘΟ
Όλοι οι παράγοντες παίρνουν τιμές από 0 έως 1.
Μ είναι η μαγική δύναμη σας.  
Α.Γ.  είναι η ανασταλτική γνώση που εξαρτάται από χαλάρωση, αυτό ύπνωση ή ύπνωση, τεχνικές αναπνοής. Μέσα που χρησιμοποιούνται μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν τη νηστεία , αϋπνία , αισθητηριακή στέρηση και υπνωτική ή έκσταση που προκαλείται από φάρμακα.  
Δ.Γ.  είναι η διεγερτική γνώση που επιτυγχάνεται με χορό, μουσική, τελετουργίες, έντονα συναισθήματα, σεξουαλική διέγερση, παραισθησιογόνα. Ο παράγοντας αυτός πολλαπλασιάζεται με το 1-Σ.Ε. που Σ.Ε. είναι η συνειδητή επίγνωση που πρέπει να τείνει στο μηδέν ώστε το 1-Σ.Ε. να τείνει στο 1 και Υ.Α. είναι η υποσυνείδητη αντίσταση που ομοίως πρέπει να τείνει στο μηδέν (πχ δεν περιμένω να λειτουργήσει η τεχνική) .
Σ.Δ. είναι οι συμπαντικές δυνάμεις που είναι η χρησιμοποίηση βοτάνων, λίθων, θετικές ή αρνητικές οντότητες και διάφορα στοιχεία του σύμπαντος που είπαμε αστρολογικά, γη, φωτιά, νερό, αέρας κλ.
Θ.Ο. είναι ο θετικός οραματισμός.
Τελικός παράγοντας που δεν μπαίνει, είναι ο χρόνος που αφήνουμε για την πραγματοποίηση.
Σε καταστήσεις καθοδηγούμενης εγκοίμησης ή υπνωτισμού, επιτυγχάνεται η ιδανική κατάσταση της εξίσωσης. Διότι υπάρχει η Α.Γ. σε απόλυτη χαλάρωση. Η Δ.Γ. μαζί με τον Θ.Ο. προκαλούν διέγερση και έντονο συναίσθημα, ειδικά όταν προκαλούνται έντονα, επίπλαστα, εικονικά οράματα.  Υπεισέρχονται οι Σ.Δ. σαν πηγή των πάντων, ο Α.Ε. , Άγγελοι, άγιοι, γενικά λευκές δυνάμεις. Οι τιμές των παραπάνω παραγόντων πλησιάζουν την μονάδα των Σ.Ε. και Υ.Α. στο μηδέν και το Μ τείνει στο 1.
Τα ποσοστά επίτευξης ψυχολογικών ζητουμένων είναι μεγάλα, των φυσικοσωματικών ζητουμένων μικρά. Ο χρόνος επίτευξης μπορεί να φθάσει και ένα μήνα, τις περισσότερες φορές δεν είναι άμεσος, αλλά πλάγιος, δηλαδή το υποκείμενο καθοδηγείτε περιέργως σε διάφορους δρόμους που θα βρει την λύση και την επίτευξη του ζητουμένου).

Ένα παράδειγμα που πήραμε από το βιβλίο “Δώρα από το άγνωστο” θα σας κάνει να αντιληφτείτε τις γενικές αρχές.

Θεραπεία πονόδοντου στα βάθη του Αμαζονίου

Σε μιαν περίπτωση, ταξίδευα μέσα σε ένα μικρό ποταμόπλοιο ανεβαίνοντας τον Αμαζόνιο, με τρεις βραζιλιάνους καμπόκλος, όταν τον έναν απ’ αυτούς τον έπιασε φοβερός πονόδοντος. Ο φρονιμίτης του είχε δημιουργήσει απόστημα κι ο πυρετός είχε ανέβει σημαντικά. Δεν είχα στη διάθεσή μου αντιβιοτικά και προσπάθησα μάταια να του τραβήξω το σάπιο δόντι με μια πένσα της μηχανής του πλοίου. Ήμουν έτοιμος να γυρίσω πίσω για να βρω σε πιο πολιτισμένες περιοχές έναν οδοντογιατρό, όταν ένας σύντροφος από το πλήρωμα θυμήθηκε πώς σε μερικές ώρες ταξίδι εμπρός μας ζούσε ένας φημισμένος πρακτικός θεραπευτής.

Πράγματι, μετά από λίγες ώρες εγκαταλείψαμε το ρεύμα και μπήκαμε στα ήσυχα πράσινα νερά μιας λίμνης του ποταμού. Τα κουνούπια και οι μύγες εξαφανίστηκαν κι ο αέρας γέμισε παπαγαλάκια. Φτάσαμε σε ένα σημείο του δάσους που είχε καθαριστεί για καλλιέργειες, και σε λίγο αράξαμε μπρος σε μια σειρά καλυβόσπιτα. Οι κάτοικοι μάς έδειξαν το σπίτι του θεραπευτή και έβαλα τον άρρωστο να κάτσει πάνω σε έναν κορμό, κοντά στην είσοδο της καλύβας. Σε λίγα λεπτά, βγήκε από μέσα ό θαυματοποιός, με εμφάνιση μάλλον απογοητευτική. Ήταν κοντός, μεσόκοπος, αδύνατος κι έδειχνε πεινασμένος. Τα μοναδικά ρούχα του ήταν ένα τρύπιο κοντό παντελόνι, ένα ζευγάρι πλαστικά σανδάλια κι ένα απομεινάρι από μπλούζα με τα ενδεικτικά της κρατικής φυλακής της Λουιζιάνα.

 
Άρχισε μια συζήτηση ανάμεσα στους συντρόφους μου και στο θεραπευτή, στα πορτογαλικά του Αμαζονίου, και, από τα λίγα που μπόρεσα να καταλάβω, μάλλον ό «γιατρός» ενδιαφερόταν περισσότερο για τις συνθήκες, τη στιγμή και τον τόπο πού άρχισε ό πονόδοντος κι όχι για τα συμπτώματα του αρρώστου. Τελικά, όλοι συμφώνησαν πως η αιτία τού πόνου δεν ήταν το σάπιο δόντι, αλλά κάποιο κακό πνεύμα, που τα τερτίπια του φαίνονταν πολύ γνωστά στο θεραπευτή.

Ξαναμπήκε στην καλύβα του και γύρισε σχεδόν αμέσως πίσω, με ένα μάτσο ακαθόριστα αντικείμενα, τυλιγμένα σε ένα μαύρο κουρελόπανο. Μ’ έτρωγε ή περιέργεια να δω τα αντικείμενα αυτά, αλλά ο θεραπευτής ακούμπησε το πακέτο ανάμεσα στα πόδια του αρρώστου και δεν ασχολήθηκε πια μ’ αυτά.

Άρχισε αμέσως τη θεραπεία. Ψέλνοντας ένα τραγούδι σε Ινδιάνικη διάλεκτο, έσπρωξε πίσω το κεφάλι του αρρώστου, μέχρι πού άνοιξε ορθάνοικτο το στόμα του, μετά, έχωσε το στραβό και βρώμικο δάχτυλό του μέσα στο στόμα και το στριφογύρισε μερικές φορές. Το ξανάβγαλε συνεχίζοντας την ψαλμωδία, τράβηξε ακόμα πιο πίσω το κεφάλι του αρρώστου κι ύστερα ξανάχωσε όλο το χέρι του μέσα στο στόμα. Με μια γρήγορη κίνηση, τράβηξε αμέσως έξω το πονεμένο δόντι, κρατώντας το ανάμεσα στο δείκτη και τον αντίχειρα, λες κι ήταν ένα στραγάλι κρυμμένο κάτω από τη γλώσσα.

Όλοι μας κοιτάξαμε το δόντι και την πληγή που είχε ματώσει ανεπαίσθητα. ’Αλλά, ό θεραπευτής δεν είχε τελειώσει ακόμα. Μας εξήγησε πως έπρεπε να βγάλει έξω και τον πόνο. Για να το πετύχει αυτό, άρχισε να μαλάσσει το λαιμό του αρρώστου και στη συνέχεια τον υποχρέωσε και πάλι να γύρει το κεφάλι πίσω και να ανοίξει το στόμα του.

Ο θεραπευτής κάθισε πίσω του σταυροπόδι κι άρχισε να κινείται μπρος πίσω ψέλνοντας, με τα μάτια κλειστά. Τον παρατηρούσα από κοντά κι άρχισα να εντυπωσιάζομαι από την τεχνική και τις γνώσεις του που δεν διακρίνονταν από την πρώτη στιγμή κάτω από την άθλια εμφάνιση του. Ξάφνου, ένας από τούς θεατές έβγαλε μια φωνή θαυμασμού και έδειξε τον άρρωστο. "Ένα μικρό ποτάμι αίμα ξεπήδησε από την άκρη του στόματός του και κύλισε στο μάγουλό του. ’Αλλά, δεν ήταν τίποτα σε σχέση μ’ αυτό που συνέβη στη συνέχεια. Προκάλεσε το τρανταχτό γέλιο της ομήγυρης, αλλά εμένα μου σηκώθηκαν οι τρίχες.

Μέσα από το στόμα, ακλουθώντας τη γραμμή του αίματος, βγήκε μια σειρά από μυρμήγκια. Δεν ήταν μια μικρή ομάδα, που την αμόλησε ίσως ο θεραπευτής μέσα στο στόμα του αρρώστου και που βγήκε ανάμεσα από τα χείλια του μόλις βρήκε διέξοδο, αλλά μια απόλυτα πειθαρχημένη σειρά μυρμηγκιών, σε δυάδες και τριάδες πού έρχονταν από κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση και πήγαιναν σε κάποιο καθορισμένο προορισμό. ( Από αυτή την αναφορά εμπνεύστηκε ο σεναριογράφος την παρόμοια θεραπεία με τις μύγες στη ταινία “πράσινο μίλι”)

Συνέχισαν να βγαίνουν το ίδιο πειθαρχημένα και μέτρησα μέχρι εκατό, ώσπου σταμάτησε η πομπή. Κατέβηκαν με απόλυτη τάξη από το μάγουλο στον ώμο, από τον ώμο στο χέρι, από το χέρι στον κορμό του δέντρου που καθόταν o άρρωστος κι ύστερα χώθηκαν στο χορτάρι κι εξαφανίστηκαν.

Όταν σκεπτόμουν αργότερα αύτη την εμπειρία, θυμήθηκα πως ό θεραπευτής από την αρχή δεν ενδιαφέρθηκε για τα συμπτώματα του αρρώστου, αλλά για τις συνθήκες, τον τόπο και το χρόνο που άρχισε ο πονόδοντος. Δεν προσπαθούσε να καταλάβει το αποτέλεσμα αλλά το αίτιο. Γιατί και πως συνέβη το ατύχημα στον άρρωστο. Προσπάθησε, όπως θα έκανε κάθε δυτικός επιστήμονας, να διαχωρίσει την αρρώστια από το φορέα της και να της δώσει μια ταυτότητα. Στη συνέχεια, ασχολήθηκε αποκλειστικά μ’ αύτη. Ωστόσο, δεν του αρκούσε η διάγνωση η βασισμένη στις πέντε μόνο αισθήσεις. Πέρασε ακόμη μακρύτερα, στη βασική πηγή του πόνου, και διαπίστωσε πως το πραγματικό αίτιο ήταν κάποιος ξένος παράγοντας, ένα κακό πνεύμα ή η άσκηση κάποιας μαγείας ενάντια στον πελάτη του. Δεν είναι βέβαιο πως αντιμετώπισε απόλυτα το πραγματικό αίτιο, αλλά ο τρόπος που το θεράπεψε ήταν απόλυτα σωστός. Έξω από την καταπληκτική οδοντιατρική του ικανότητα, πρόσθεσε χωρίς ξεχωριστή αμοιβή και μια σύντομη αλλά αποτελεσματική ψυχολογική θεραπεία.

 
Κατά τη γνώμη μου, ήταν μια θαυμάσια μέθοδος. Έδωσε στον άρρωστο κάθε δυνατότητα να θεραπεύσει μόνος του τον εαυτό του. Και το πέτυχε δημιουργώντας μια κατάσταση γενικής ευφορίας.

Όταν οι θεατές είδαν τα μυρμήγκια να βγαίνουν από το στόμα του αρρώστου, ξέσπασαν σε γέλια. Αλλά, τα γέλια αυτά δεν ήταν νευρικά, όπως αυτά που έρχονται μετά την αποφυγή ενός σοβαρού κινδύνου. Ήταν το όμορφο γέλιο των απλών ανθρώπων, που βλέπουν να συμβαίνει εμπρός τους κάτι το κωμικό. Βέβαια, εγώ δεν κατάλαβα το αστείο, μέχρι που μου το εξήγησαν αργότερα. Στην τοπική διάλεκτο χρησιμοποιούσαν την ιδία λέξη για τον πόνο και το είδος των μυρμηγκιών που είδα να βγαίνουν από το στόμα του αρρώστου. Ο θεραπευτής είχε υποσχεθεί πως θα έδιωχνε τον πόνο και το πέτυχε βγάζοντάς τον σε πειθαρχημένους ζυγούς μυρμηγκιών.

Για το συγκεκριμένο άρρωστο, και σύμφωνα με τις αντιλήψεις και τα πιστεύω του, ή θεραπεία ήταν αποτελεσματικότατη, και πράγματι έγινε καλά πάρα πολύ γρήγορα.

Αντίθετα, για έναν ξένο παρατηρητή, όπως εγώ, η όλη εμπειρία ήταν συναρπαστική και ταυτόχρονα αινιγματική. Χρειάστηκα αρκετό καιρό και πολλές εξηγήσεις για να την καταλάβω. Πέρασαν χρόνια μέχρι να τολμήσω να μιλήσω και να γράψω σχετικά. Ποιός επιστήμονας θα μπορούσε να ακούσει χωρίς σαρκασμό μια τέτοια ιστορία;

Ευτυχώς, δεν αντιμετωπίζω πια αυτό το πρόβλημα, Ιδιαίτερα από τη στιγμή που απέκτησα φίλους θεωρητικούς φυσικούς. Αυτοί με έπεισαν πώς ό αντικειμενικός κόσμος του χώρου και του χρόνου είναι ανύπαρκτος και ή επιστήμη είναι πια υποχρεωμένη να εργάζεται με πιθανότητες και όχι με δεδομένα, γιατί τα τελευταία είναι μια πλάνη. Κανείς από τους θεωρητικούς της μηχανικής των κβάντα δεν μιλάει πια για απίθανα πράγματα. Ανέπτυξαν ένα είδος «στατιστικού μυστικισμού» κι είναι δύσκολο πια να ξεχωρίσουν τη φυσική από τη μεταφυσική. Ή άποψη αύτη διευκολύνει αρκετά ένα βιολόγο πού αντιμετωπίζει καθημερινά αινιγματικά προβλήματα.

Αδιαφορώ αν το στοιχείο αυτό φαίνεται ανόητο από την οπτική των καθιερωμένων ερμηνευτικών συστημάτων. Τα τελευταία δεν είναι και τόσο σταθερά όπως νομίζαμε παλαιότερα. Πρέπει να ανοίξουμε έναν καινούριο δρόμο γνώσης, που θα συνδέεται περισσότερο με την αρμονία, την προσαρμογή στο ρυθμό της Γής.

(Αν εξετάσουμε τους παράγοντες της εξίσωσης μαγείας Μ=Α.Γ.*(Δ.Γ*(1-Σ.Ε)*(1-Υ.Α))*Σ.Δ.*ΘΟ, το Α.Γ είναι σε μικρή τιμή, το Δ.Γ. έχει μεγάλη τιμή, Θ.Ο. ήταν άριστη, το Σ.Δ. αν υποθέσουμε ότι κάτι επικαλέστηκε στο ψαλμό είναι ικανοποιητικό, το Σ.Ε. και Υ.Ε. λόγω της απλότητας των ανθρώπων μπορούμε να πούμε ότι έχουν μικρές τιμές, γενικά ή τιμή του Μ ξεπερνάει αρκετά την βάση).

Θεραπεία κρεατοελιάς σε ένα νησί της Ινδονησίας

Και μια άλλη αναφορά του  LyallWatson  που προβληματίζει.

Έτυχε να παρακολουθήσω τον τρόπο με τον όποιο η ’Ιμπου Σούρι θεράπευσε μια κρεατοελιά στο δάχτυλο μιας μικρής της μαθήτριας.

 
Την έστειλε πρώτα στην παραλία, την ώρα που ήταν τραβηγμένα τα νερά, να βρει ένα μαύρο αστερία, πού η σάρκα του μοιάζει ακριβώς με την επιφάνεια της κρεατοελιάς. Όταν τον έφερε στη γριά χορεύτρια, εκείνη τον έδεσε πάνω στο χέρι του κοριτσιού και την έβαλε να γυρίσει τρεις φορές γύρω από το πηγάδι της πλατείας του τζαμιού, από τα δεξιά προς τα αριστερά τραγουδώντας «Αυτός είναι ο αδελφός σου καράγκ, δεν τον γνωρίζεις;;» Ύστερα, έτρεξε στην παραλία και πέταξε τον αστερία στη θάλασσα.

Την άλλη μέρα, την ώρα που το κοριτσάκι κολυμπούσε, η κρεατοελιά εξαφανίστηκε.

Πιστεύω πως το μαγικό τυπικό μπορεί να είναι υπεύθυνο ή, τουλάχιστον, συγχρονισμένο με την εναλλαγή τού περιβάλλοντος. Σε τελική ανάλυση, η τυπική ιεροτελεστία μεταμορφώνει αυτούς που την ασκούν. Εξετάστε αν εμφανίστηκαν όλοι οι παράγοντες της εξίσωσης   Μ=Α.Γ.*(Δ.Γ*(1-Σ.Ε)*(1-Υ.Α))*Σ.Δ.*ΘΟ και σε ποιο βαθμό, από το 0 έως το 1 και υπολογίστε τη τιμή του Μ.

Πως θα αποκτήσετε 2000 €

Στην αρχή της ημέρας σας, εκτυπώστε, ή γράψτε με το χέρι σας ευδιάκριτα, πόσα χρήματα θέλετε και για ποιο πράγμα.  Κάνετε κύκλο γύρω από αυτή τη δήλωση.

Παράδειγμα: Χρειάζομαι 500 € για να πληρώσω τους λογαριασμούς μου ή Θέλω 2.000 € για να αγοράσω ένα καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Διπλώστε το χαρτί στη μέση και ξανά το ίδιο, και βάλτε το στις τσέπες σας ή κάπου αλλού ώστε να το μεταφέρετε μαζί σας κατά τη διάρκεια της ημέρας, για τουλάχιστον 12 ώρες. Ξαναδιαβάστε το χαρτί, αρκετές φορές, κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 
Όταν νυχτώσει, πηγαίνετε στο δωμάτιό σας, ή το τελετουργικό δωμάτιο, και ανάψτε ένα καινούργιο λευκό κερί. Ανοίξτε το χαρτί που έχετε μεταφέρει κατά την διάρκεια της μέρας, και ξαναδιαβάστε το μήνυμα που γράψατε, για μια ακόμη φορά.
Πείτε αυτά τα λόγια, τρεις φορές:

Πέρα από αυτό το φως των κεριών,
Οι δυνάμεις που κυβερνούν τα χρήματα έρχονται,
Για να φέρουν σε μένα το ποσό που θέλω,
Βοηθούμενη από τα υπερκόσμια πνεύματα,
Καίγοντας αυτήν την ιερή φλόγα ...

Σκίστε το χαρτί και πετάξτε το σε ένα καλάθι αχρήστων.
Επαναλάβετε τη διαδικασία, κάθε βράδυ, για επτά ημέρες, ή έως ότου να έλθουν τα χρήματα.
Θεωρείτε από τα ισχυρά ξόρκια και αποτελεσματικό αν εφαρμοστεί σωστά.

(Βλέπεται, η τελετουργία, τα λόγια, το κερί και η αναφορά στα υπερκόσμια πνεύματα εξάπτουν τη επιθυμία την πίστη και το συναίσθημα του ανθρώπου και όσο πιο απλός άνθρωπος είναι και το πιστεύει, τείνει να πραγματοποιηθεί. Παρατηρούμε σε αυτό το τυπικό η Α.Γ. δηλαδή η ανασταλτική γνώση εισάγεται τεχνηέντως με το σκίσιμο του χαρτιού το βράδυ πριν κοιμηθούμε. Ο δεύτερος παράγοντας της μαγείας έχει επιτευχθεί με το τελετουργικό. Ο τρίτος παράγοντας Σ.Δ. συμπαντικές δυνάμεις μόλις υπεισέρχονται με αναφορά στην φλόγα και τα υπερκόσμια πνεύματα. Τον τελευταίο παράγοντα τον οραματισμό, τον εισάγει με ζωγραφιά στο χαρτί και με το λανθασμένο χρειάζομαι, από το σωστό τα έχω).

Δημιουργία σκεπτομορφής φύλακα, από την αρχαία Αίγυπτο στη σύγχρονη  εποχή

Βρίσκομαι ένα κομμάτι από το σώμα του ζώου που θέλουμε να κάνουμε φύλακα, νύχι, γούνα, δόντι ή κάτι άλλο από ένα ταριχευτή. Καίμε το κομμάτι ωσότου γίνει στάχτη την οποία πλάθουμε με κερί ή πηλό. Το αφήνουμε στο μέρος που θέλουμε να βάλουμε τον φύλακα για 24 ώρες και οραματιζόμαστε όσο το δυνατό περισσότερο χρόνο τη μορφή του ζώου. Όσο περισσότερο το κρατάμε στο μυαλό τόσο περισσότερο ενδύεται με αστρική ύλη. 

Τα παρακάτω γίνονται συνήθως το βράδυ πριν κοιμηθούμε, ένα κάθε βράδυ.

Μετά την μορφοποίηση ανοίγουμε μια οπή με το δάκτυλο μας τοποθετούμε ένα κομμάτι τσακμακόπετρα. Λέμε σχετικά λόγια για να εισάγουμε το στοιχείο της φωτιάς.

Το άλλο βράδυ πριν κοιμηθούμε.Βάζουμε μερικούς κόκκους χώμα και λέμε σχετικά λόγια για να εισάγουμε το στοιχείο της γης. ‘Ομοίως βάζουμε μια σταγόνα νερό.

 
Παίρνουμε ένα σωματικό έκκριμα δικό μας πχ μια σταγόνα αίμα και το εισάγουμε στη οπή. Κάνουμε διαχωρισμό του μίγματος από τον εαυτό μας με σχετικά λόγια.

Βάζουμε το μίγμα στο χώρο που θέλουμε αναφέροντες το όνομα και τις δυνάμεις του.

Έχουμε ετοιμάσει το σφράγισμα και με ένα καλαμάκι φυσάμε για να εισάγουμε το στοιχείο του αέρα και σφραγίζουμε λέγοντας τα ανάλογα λόγια.

Τώρα τελειώσαμε έχομε το ομοίωμα με τα τέσσερα στοιχεία και τα συστατικά του σώματος μας Του έχει δοθεί όνομα και πνοή και ο φύλακας είναι έτοιμος να εγερθεί.

Σε αυτή πρακτική που έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Αίγυπτο βλέπουμε ότι μαζί με τη ιεροτελεστία και τα λόγια εισάγονται τα τέσσερα στοιχεία της φύσης και σωματικά εκκρίματα τα οποία έχουν το καθένα τις δικές του δονήσεις. Δηλαδή πέρα από τις βασικές αρχές και τη δημιουργία σκεπτομορφής που κατέχουν το 80% υπεισέρχονται και άλλες δυνάμεις. Αν έχετε αντιληφτεί τις αρχές της μαγείας εξετάστε αν εμφανίστηκαν όλοι οι παράγοντες της εξίσωσης   Μ=Α.Γ.*(Δ.Γ*(1-Σ.Ε)*(1-Υ.Α))*Σ.Δ.*ΘΟ και σε ποιο βαθμό, από το 0 έως το 1.

Μη τρομάζετε με τη λέξη μαγεία, μαγεία κάνετε όλη τη μέρα. Όταν στέλνεται αγάπη σε ένα φιλικό πρόσωπο, όταν σκέφτεστε κάποιον με οποιοδήποτε συναίσθημα θετικό ή αρνητικό, όταν επιθυμείτε κάτι πάρα πολύ, όταν μισείτε, όταν ερωτεύεστε, όταν θαυμάζετε κάτι όμορφο, όταν πεινάτε ή όταν σηκώνεστε από το τραπέζι ικανοποιημένοι.


Κάθε πράξη σας θετική η αρνητική πηγάζει από σκέψεις, γεννάει σκεπτομορφές που επηρεάζουν το εαυτό σου και το περιβάλλον. Πρώτα γίνεται η σκέψη και μετά η υλοποίηση. Γι΄ αυτό: Αν θέλετε να συμβάλετε και να ζούμε τη λευκή θεϊκή μαγεία, κάνετε πάντα θετικές σκέψεις.




Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα