Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Πως μου επιτίθεται το matrix







Δέχομαι επί 24ώρου βάσεως υποσυνείδητα μηνύματα στον εγκέφαλο μου, όχι στην διανοητική ουσία της ψυχής, η ψυχή μου έχει την δική της αυτοτελή δύναμη, δεν επηρεάζεται και δεν επηρεάζει, η ψυχή μου πάντα λειτουργεί ως σύμβουλος, μέσω της αίσθησης, της διαίσθησης, και ποτέ δεν γίνεται αντιληπτή μέσω της λογικής, δεν κάνει ποτέ λάθος, ..αρκεί να μπορώ να την αντιληφθώ και να την αφήσω να γίνει ο οδηγός μου στην ζωή. 

Βέβαια αυτό θα με φέρει σε πολύ μεγάλη σύγκρουση με τις αντιλήψεις αυτού του αισθητού υλικού κόσμου, θα πρέπει να αντιμετωπίσω όλες τις φοβίες μου, να σπάσω όλα τα τείχη του matrix να αντέξω όλη την αρνητική αυθυποβολή επτάμιση δις ανθρώπων που σκέφτονται εντελώς ορθολογιστικά και σκορπούν στο πεδίο της Γης όλη τους την αρνητική ενέργεια που παράγουν όλο το 24ωρο χωρίς να το γνωρίζουν..τι κάνω λοιπόν; να υποτάξω τον εαυτό μου τον αληθινό και να γίνω σκλάβος σαν όλους αυτούς που τρέφουν το matrix; 

Ποιος άνθρωπος είναι αγαθός σήμερα; ποιος σκέφτεται αθώα; ποιος είναι δίκαιος γεμάτος ανδρεία ώστε να διώξει όλους τους φόβους του; χωρίς όμως να τους νικήσει; ειδάλλως θα γίνει ένα με το matrix; ποιος αγαπά αληθινά; ποιος δίνει χωρίς να ζητά; αφού κανείς δεν κατανοεί το εαυτό του; το γνώθι σ αυτόν.

Μόνος ενάντια στο matrix,  και έχω να αντιμετωπίσω πρώτα τον θνητό "πεντάψυχο" εαυτό μου που ενδύθηκα, ένα προς πέντε:
1. ο δεύτερος νους ο δημιουργός του matrix 
2. το χαώδες πνεύμα που ενώθηκα μαζί του 
3. το στυγνό σκότος το σώμα μου 
4. τον διττό χώρο
και μετά όλη αυτή την αρνητική ενέργεια επτάμισυ δις ανθρώπων.

Και όμως, η ψυχή μου δίνει ζωή σε όλα τα υπόλοιπα.
Χωρίς την διανοητική ουσία της ψυχής μου, τίποτα από όλα τα προηγούμενα δεν μπορεί να υπάρξει μέσα μου, άρα με χρειάζονται, για να μου απορροφούν την ζωϊκή ενέργεια, κι εγώ τα χρησιμοποιώ όταν νοούμαι την ψυχή μου για να κατανοήσω την δομή της λειτουργίας τους.


Κατάλαβα λοιπόν, ότι έχασα την άμεση επαφή με την ψυχή μου χάρην του δεύτερου νου δημιουργού, ο οποίος είναι ο μόνος που μπορεί να με αντιμετωπίσει, και αυτό επειδή κάνει τα πάντα για να μην τον δω! ,,ειδάλλως, έτσι και κάνει το λάθος, τότε αμέσως η επαφή με τον Ανώτερο Νου και αληθινό εαυτό μου γίνεται άμεση! συνειδητοποιώ ποιος είμαι αμέσως, και σε τι κόσμο ζω, οπότε κυριαρχώ στο matrix και είμαι πλέον έτοιμος να διασπάσω όλα τα τείχη προστασίας του, και πλέον γίνομαι συνειδητά ο δημιουργός της εικονικής ζωής και πραγματικότητας..και βέβαια μπορώ να διασπάσω την τέταρτη διάσταση και να απελευθερώσω όσες απεριόριστες ψυχές μπορώ. Διότι όταν μια ανθρώπινη ψυχή ελευθερώνεται και σπάει τα δεσμά της, δικαιούται να πάρει μαζί της όσες ψυχές μπορεί απελευθερώνοντας τες.

Όλα είναι δυνατά, γιατί εσύ όλα τα δημιουργείς στον εαυτό σου!

morfeas sky


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα