Κάθεται στην καρέκλα ο άντρας κι έχει τα πόδια ανοικτά. Αντίθετα η γυναίκα πρώτα «κλείνει» τα πόδια και μετά βάζει τα οπίσθια στο κάθισμα. Κι αν, για οποιοδήποτε λόγο, η γυναίκα νοιώσει φόβο, ότι απειλείται, ασυναίσθητα σφίγγει περισσότερο το «διαβήτη» της, μπούτια και γόνατα έρχονται σε απόλυτο επαφή. Γιατί;
Η προστασία του πιο ευαίσθητου σημείου του σώματος, του αιδοίου. Είναι η αυτοπροστατευτική στάση που παίρνει η γυναίκα.
Το πέος, το σχήμα του, από τη φύση του έχει μια επιθετικότητα. Παραπέμπει σε κάτι αιχμηρό, μαχαίρι, καρφί, κατσαβίδι, στιλέτο. Λόγω της προεξοχής του. Και γιατί η γυναίκα γνωρίζει ότι το ανδρικό μόριο εύκολα μεταμορφώνεται από «κρεμασμένο» σε «σηκωμένο», όπου μεγαλώνει και σκληραίνει.
Μήπως η γυναίκα ασυνείδητα, ενδόμυχα αισθάνεται ήδη τραυματισμένη πριν ακόμα έρθει σε επαφή, πριν την επισκεφθεί το πέος. Λειτουργεί ίσως η αρχέγονη σκέψη ότι το αιδοίο δημιουργήθηκε όπως μια ουλή, μια πληγή, μια σχισμή, ότι «σχίστηκε» εκείνο το σημείο του σώματος, που προκαλεί πόνο, και αίμα.
Δεν είναι απλά μια οπή το αιδοίο, όπως το στόμα, το ρουθούνι, ο λαβύρινθος στο αυτί. Είναι μια δίοδος με εφαπτόμενα τα τοιχώματά της και προστατευμένη από δυο είδη χειλιών.
Από την άλλη γίνεται μια εργοστασιακή παραγωγή υγρών, για να διευκολύνουν τη διείσδυση του πέους, όχι. Άλλη είναι η σκοπιμότητα. Να σημάνουν πότε το αιδοίο είναι έτοιμο να πυρποληθεί, ναι. Υγρά, πολλά υγρά, όχι υγρασία, απεναντίας φούρνος μικροκυμάτων είναι το αιδοίο.
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΟ ΑΙΔΟΙΟ!
Η σεξουαλική επαφή είναι μια διαδικασία, έχει κανόνες, απαιτήσεις. Δεν την βγάζεις έξω την τσουτσού και την πλακώνεις την άλλην. Οι στιγμές είναι μαγικές, από σένα εξαρτάται να τις κάνεις μαγικές, μοναδικές. Αν νοιώσεις ότι εσύ και η άλλη συμμετέχετε οι δυό σας σε ιεροτελεστία. Το πως θα συμπεριφερθείς το ίδιο το κορμί της το ορίζει. Δεν είσαι ίδιος με την θηλυκιά. Απλή ιστορία για το αρσενικό να φθάσει στον οργασμό. Το κορίτσι χρειάζεται να διεγερθεί, διαφορετικά δεν θα φθάσει στην κορύφωση.
Δεν ξεχνάς ποτέ την κλειτορίδα πριν μπουκάρεις στον κόλπο. Είναι κάτι περισσότερο από το κλειδί σε μια πόρτα κλειδωμένη. Είναι το αντικλείδι, που θα απελευθερώσει εκείνα τα μηνύματα που επιτόπου αρχίζει να στέλνει ηλεκτρονικά ο εγκέφαλος της γυναίκας για να πάρει φωτιά η φουφού.
Σύμφωνοι, θα ανάψει το αιδοίο αν το χαϊδέψεις, αν το φιλήσεις και ο κόλπος θα γεννήσει τα υγρά της ηδονής. Δεν αγνοείς ποτέ την κλειτορίδα, στο φινάλε χριστιανός είσαι, όχι μουσουλμάνος. Άλλος κόσμος το ισλάμ και επειδή οι φανατίλες του Μωάμεθ θεωρούν ότι οι γυναίκες δεν έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική ικανοποίηση, τις κόβουν την κλειτορίδα από πιτσιρίκες. Ακόμα και σήμερα είναι θεσμός στις μουσουλμανικές χώρες να αφαιρούν το γλωσσίδι στο αιδοίο των κοριτσιών 6-8 χρονών, επειδή όταν μεγαλώνουν η αποστολή τους είναι μόνο να γεννάνε παιδιά.
Στο θέμα μας. Παίζεις με την κλειτορίδα, το μουνοκαύλι, το οποίο δεν το πρόσθεσε για πλάκα ο πλάστης στο πιο ευαίσθητο σημείο της Εύας.
Ο μαλάκας θα πει “την πήδηξα την γκόμενα”. Το λέει έτσι επειδή δεν γαμάει. Επειδή δεν γνωρίζει την τέχνη στο γαμήσι. Επειδή ούτε καν έβαλε το μυαλουδάκι να σκεφθεί πως θα ήθελε η άλλη να την ''ψάξει'' σε κάποιες γωνιές του σώματός της. Σα γνήσιος μαλάκας, της κατηγορίας λεβεντομαλάκας, αυτός πηδάει, δεν να γαμάει. Λες και η γυναίκα είναι ένα εμπόδιο, όχι το πλάσμα με το οποίο θα συνουσιασθεί, θα ενώσει τη δική του ουσία ζωής, τη δική του ουσία ύπαρξης με τη δική της.
“Την πήδηξα”, σου λέει. “Της τον έχωσα”. “Της ξέσκισα την τρύπα”. Όχι, κύριε. Δεν ξηγιέσαι καλά όταν σκέπτεσαι μονάχα να μπεις και να αδειάσεις το σωλήνα σου. Είπαμε. Το έργο θέλει μαστοριά. Υψηλή τέχνη, αν μιλάμε για το γαμήσι κι όχι για το πήδημα.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.