Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Αγαπω σε

Αγαπώ σε, λατρευτέ μου γονέα, γιατί συ μου έχτισες ότι σήμερα έχω, είτε καλό, είτε κακό.

Αγαπώ σε, κυρά μου, γιατί έζησα στιγμές παραδείσου μέσα από τον έρωτά σου αλλά και στιγμές κολασμένες μέσα από την προδοσία σου.

Αγαπώ σε, παιδάκι μου, γιατί μέσα από τη ζωή σου έγινα δημιουργός, που χαίρεται ή λυπάται για το δημιούργημά του, αποκλειστικά υπεύθυνος για το έργο του.

Αγαπώ σε, φίλε μου, γιατί ζεστάθηκα στα λόγια της παρηγοριάς σου, αλλά και πάγωσα όταν πια δεν με χρειαζόσουν.

Αγαπώ σε, συνάδελφέ μου, για την απόλαυση της παραγωγής, αλλά και για τον πόνο της πισώπλατης μαχαιριάς

Αγαπώ σε, διπλανέ μου, για τη χαρά της στιγμής αλλά και τη λύπη του αποχωρισμού.

Αλλά πάνω από όλα, αγαπώ εμε, εαυτέ μου, για το θαύμα της ζωής μέσα μου, για το ότι υπάρχω και μπορώ να απολαύσω, να μοιραστώ, να πικραθώ και να μεγαλουργήσω με τη δημιουργία γύρω μου.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα