Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Το Ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα Αστεράκι


  1. Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένα ποντικάκι που το έλεγαν Τρωκτικούλη.
    Ο Τρωκτικούλης το ποντικάκι όταν κοιτούσε στον ουρανό την νύχτα και έβλεπε τα αστέρια ήθελε να τα αγγίξει.
  2. ένα βράδυ βλέποντας τα αστέρια γύρισε απευθυνόμενος στον παππού του και του λέει : σήκωσε στα χέρια σου για να μπορέσω να αγγίξω ένα από εκείνα τα αστέρια στον ουρανό

  3. εκείνος του ανταποκρίθηκε : δεν γίνεται εγγονέ μου, είναι τόσο ψηλά που δεν μπορεί να τα αγγίξει κανένας εύκολο.

  4. Παππού είναι τόσο ψηλά ; 

    Ναι εγγονάκι μου, είναι τόσο ψηλά ώστε να μην τα αγγίζουν τα ποντικάκια και λερώνεται η ασημόσκονή τους.

    - Εγώ μια μέρα παππού θα αγγίξω ένα από αυτά αφού θα έχω πλύνει πρώτα καλά τα χεράκια μου ώστε να μην λερώσω την ασημόσκονη του.

    Ο Τρωκτικούλης και τι δεν έκανε για να αγγίξει ένα αστεράκι από αυτά που έβλεπε στον ουρανό.
  5.  Πηδούσε με όλη του την δύναμη όσο πιο ψηλά μπορούσε. Σκαρφάλωνε σε τηλεγραφόξυλα , σε σκουπόξυλα, σε κεραίες τηλεόρασης, σε καμπαναριά. Αλλά τίποτα όμως. Όσο κι αν προσπαθούσε δεν κατάφερνε να αγγίξει ούτε ένα αστεράκι.



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα