με την καταβολή του πλήθους που συνέρρεαν για να δουν αυτά τα θρυλικά πλάσματα.
Η προέλευσή του χρονολογείται από τον XVIII αιώνα στην Ιαπωνία, κυκλοφόρησε ,υπάρχει μια κατασκευή στο δρόμο γνωστό ως “misemono”, το οποίο προσφέρει ψυχαγωγία, ακροβάτες και είδη λαϊκής τέχνης ή, σε ορισμένες περιπτώσεις έδειξε άλλα αξιοθέατα, όπως η οθόνη του υποτίθεται γοργόνες.
Αυτές οι σειρήνες, ή μάλλον «mermen” επειδή πολλοί ήταν άνδρες, δημιουργήθηκαν με το χέρι από τους Ιάπωνες ψαράδες, που ενώνει διάφορες τεχνικές έραβαν στην κορυφή ενός πιθήκου με το κάτω μέρος του ένα ψάρι, μετά από την οποία προήλθε το γεμισμα ή για ταρίχευση διαδικασία, να πάρει μέσα από την τελειότητα του χρόνου και την τεχνική που πραγματικά έχει εντυπωσιακές δημιουργίες.
Στην αρχή, αυτές οι δημιουργίες έγιναν για την προαναφερόμενη “misemonos”, αλλά χρειάστηκε να επεκτείνει την επιχείρηση να πωληθούν στους ναύτες που ήρθαν στην Ιαπωνία και ότι, στην άγνοια τους, νόμιζαν ότι ήταν την αγορά της ακίνητης λείψανα γοργόνες.. Έτσι, τα λείψανα άρχισαν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες όπως ακριβώς και στην Ιαπωνία, επιδεικνύουν με τυμπανοκρουσίες με τον καλύτερο τσίρκο στη στιγμή.
Το μουμιοποιημένο πλάσμα που απεικονίζεται παραπάνω έχει επιτευχθεί με Blomhoff Cock Jan ενώ εργαζόταν ως διευθυντής του Dejima, η ολλανδική αποικία διαπραγμάτευση στο λιμάνι του Ναγκασάκι 1817 – 1824. Κατοικεί αυτήν την περίοδο στο Εθνικό Μουσείο Εθνολογίας στο Leiden.
Η πιο γνωστή ήταν η Fidji Γοργόνα, το οποίο παρουσιάστηκε στο διάσημο τσίρκο Barnum και δημιουργήθηκε από Ιάπωνες ψαράδες γύρω από το έτος 1810. Κατά τη διάρκεια αυτού του αιώνα, αντίγραφα αυτών των σειρήνων πολλαπλασιαστεί σταδιακά σε ένα σημείο όπου κάθε τυχοδιώκτη που αξίζει το αλάτι του είχε μια σειρήνα στο τζάκι σας.
Οι σειρήνες και δράκους, άρχισαν να εξαφανίζονται μέχρι και σήμερα, στην οποία μόνο λίγα σώζονται σε μουσεία και μερικά ναούς στην Ιαπωνία.
Στο Ναό του Zuiryuki, Οζάκα, παραμένει μια από τις μούμιες που δόθηκε στο ναό σαν προσφορά από έναν έμπορο της περιοχής Sakai το 1682. Στο ναό αυτό μπορείτε επίσης να βρείτε τις μούμιες της Kappa και ένα μικρό δράκο.
Momia del templo Zuiryuki Zuiryuki ναό μούμια
Μούμια Kappa (θεωρείται ένα από τα yokai ή ιαπωνικά δαίμονες)
Το μουμιοποιημένο δράκος διατηρούνται στο ναό
Μια άλλη μούμια μουμιοποιημένο γοργόνα είναι Myouchi ναού στην πόλη της Kashiwazaki. Αυτή η σειρήνα περίπου 30 ίντσες μακριά μοιάζει ελαφρώς το έργο «Η Κραυγή» Αυτή η στάση, τα χέρια κοντά στα μάγουλα, ήταν αρκετά κοινό για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Sirena del templo Myouchi Sirena Myouchi ναό
Οι ακόλουθες μούμια διατηρείται στο ναό Kurakayado στην πόλη του Hashimoto. Είναι μέτρα περίπου 50 εκατοστά και έχει την ιδιαιτερότητα ότι προεξέχουν από το στόμα ανοιχτό από δύο μακρά χαυλιόδοντες, πάρα πολύ, όπως και η προηγούμενη, έχει τα χέρια του στα μάγουλα. Στην ουρά οι κλίμακες είναι ακόμη ορατά και στο στήθος έχει δύο μαστού-όπως προσκρούσεις.
Sirena del templo Kurakayado Sirena Kurakayado ναό
Η παρακάτω εικόνα δείχνει ένα μουμιοποιημένο γοργόνα που έχει στην κατοχή του Σίντο αίρεσης που εδρεύει στην πόλη της Fujinomiya, κοντά στη βάση του βουνού Αν και η εικόνα δεν εκτιμάται, αυτό είναι το πραγματικό μέγεθος και είναι περίπου 170 εκατοστά.
Λένε ότι έχει περίπου 1400 ετών, καθιστώντας την τον μεγαλύτερο και αρχαιότερο διατηρημένο στην Ιαπωνία. Η μούμια έχει ένα ασυνήθιστα μεγάλο κεφάλι φαλακρό εκτός από κάποιες τρίχες που αυξάνονται από το μέτωπό του προς τη μύτη του, τα μάτια και το στόμα ανοιχτό και τα χέρια του webbed με αιχμηρά νύχια. Το κάτω μέρος έχει μια οστική δομή παρόμοια με αυτή των ψαριών, αλλά είναι ασαφές εάν το πάνω μέρος του σώματος είναι η δομή των οστών.Όλα στο σώμα δείχνει σημάδια ότι έχει δεχθεί επίθεση από τους σκώρους σε αορίστου χρόνου. Κάποιοι μύθοι λένε ότι αυτό είναι πραγματικό και τα υπόλοιπα που εμφανίζονται αργότερα να μιμηθούν.
Sirena de Fujinomiya Fujinomiya Siren
Ένας μύθος για την γοργόνα που Πρίγκιπα Shotoku, περπατώντας κατά μήκος των ακτών της λίμνης Biwa, όταν ανακάλυψε το παράξενο ζώο που είπε πως είχε μετατραπεί σε μια γοργόνα ως τιμωρία για την αλιεία στην περιοχή του ιερού. Η σειρήνα είχε υπομείνει τον πόνο του και να κατανοήσει την τιμωρία του και ήταν έτοιμη να προχωρήσει σε έναν άλλο κόσμο.
Ως τελευταία επιθυμία πριν πεθάνει, ζήτησε από τον πρίγκιπα να χτίσει έναν ναό και να χρησιμοποιηθεί το σώμα του ως κεντρικό, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους για την ιερότητα της ζωής Η σειρήνα πέθανε και ο πρίγκιπας χτίστηκε ο ναός, όπως είχε ζητήσει. Αργότερα, μια σειρά από παράξενα γεγονότα συμβαίνουν και σειρήνα πήγε σε άλλο ναό και όλα αυτά τα χρόνια, άλλαξε αρκετές φορές για να καταλήξει σε τρέχουσα θέση του στους πρόποδες του Φούτζι …
Υπάρχει ένας άλλος ναός, γνωστός ως «ναός της γοργόνας» στην Shiga Νομαρχίας, η οποία μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι η αρχική εκκλησία ιδρύθηκε από τον πρίγκιπα Shotoku κατόπιν αιτήματος της σειρήνας. Στο ναό φυλάσσεται μια μικρή καμπάνα των 50 cm, αλλά προς το παρόν καμία εικόνα και πολύ κατατοπιστική.
. Ένας άλλος πρώην γοργόνα μούμια που εμφανίζεται σε ένα μουσείο στο Τόκιο για αρκετά χρόνια, φαίνεται να ανήκει στον ιδρυτή του Μουσείου της Γεωργίας Harano.
. Η προέλευση της μούμιας είναι άγνωστη, αλλά ο συλλέκτης λέει ότι βρέθηκε σε ένα ξύλινο κουτί που περιέχει αποσπάσματα από μια βουδιστική σούτρα γραμμένο στα σανσκριτικά. Επίσης, στο κουτί ήταν μια φωτογραφία της γοργόνας και ένα σημείωμα δηλώνοντας ότι ανήκε σε έναν άνδρα στο νομό Wakayama.
Για να τερματίσετε τις σειρήνες, κάποια σκίτσα που από Kesuke Ito, λόγιος που έζησε τον δέκατο ένατο αιώνα και έπαιξε διάφορα κλαμπ στην επιστημονικούς κλάδους. Ανάμεσα στα πολλά πράγματα που έπαιξαν ρόλο στην εισαγωγή της δυτικής ιατρικής στην Ιαπωνία και συνέβαλε στη δημιουργία αυτό που είναι τώρα γνωστό ως Πανεπιστήμιο Ναγκόγια. Επίσης, καθιέρωσε τη μέθοδο του εμβολιασμού κατά της ευλογιάς. Πολύ λάτρης της βοτανικής και τα ζώα κατά τη διάρκεια πολλών ταξιδιών του σε όλη τη χώρα δημιούργησαν μια σειρά από σκίτσα με όλα αυτά που βρέθηκε, έχει ενδιαφέρον, μεταξύ των φυτών και των ζώων μπορεί να βρεθεί σε διάφορα είδη φανταστικά πλάσματα. Μερικά είναι καθαρές εικόνες από αυτά τα μουμιοποιημένο γοργόνες έχουμε μιλήσει, άλλοι … πραγματικά δεν ξέρω από πού προέρχονται.
Αλλά δεν είναι όλα τα μουμιοποιημένο γοργόνες στην Ιαπωνία, μπορούμε να βρούμε τιςμούμιες Kapp α. Η Kappa, που ονομάζεται επίσης kawak Gatare ή μυθολογικά πλάσματα από την ιαπωνική λαογραφία που ζουν στις λίμνες.
Η KAPPA συνήθως εκπροσωπούνται ως μικρό βατραχάκι ανθρωποειδή το μέγεθος ενός παιδιού. . Το πρόσωπο μοιάζει με μια χελώνα και είναι συχνά συντάσσεται με ένα κέλυφος στο πίσω μέρος.
Μια kappa πιστεύεται ότι έχουν συλληφθεί σε Chiba, ανατολικά του Τόκιο το 1801.
Όπως και οι μούμιες των σειρήνων, πολλές μούμιες ήταν πιστεύεται ότι κάπα γίνονται από καλλιτέχνες της περιόδου Έντο χρησιμοποιώντας τα τμήματα των ζώων που κυμαίνονται από πιθήκους και ριγέ κουκουβάγιες.
Αυτό το μουμιοποιημένο Κάππα, ο οποίος σήμερα κατοικεί σε ένα ολλανδικό μουσείο, φαίνεται να αποτελούνται από διάφορα μέρη των ζώων μαζί σε ένα άρρηκτο σύνολο.
Kappa στο Εθνικό Μουσείο Εθνολογίας στο Leiden (Ολλανδία)
Μια άλλη αξιοσημείωτη kappa μούμια μπορεί να δει κανείς σε μια φαινομενικά απίθανο μέρος – σε ένα εργοστάσιο χάρη στην πόλη Imari (Saga Νομαρχία).
Σύμφωνα με ένα φυλλάδιο της εταιρείας, ο kappa μούμια που ανακαλύφθηκε μέσα σε ένα ξύλινο κουτί βρέθηκε κρυμμένη ξυλουργοί όταν ήταν ένα υποκατάστατο για μια πλήρη ανακαίνιση, λέγεται ότι το πλαίσιο ήταν εκεί για πάνω από 50 χρόνια και θα ήταν μια παλιά περιέργεια των προγόνων του, ο οποίος είχε περάσει από γενιά σε γενιά. Οι ιδιοκτήτες της εταιρεία έχτισε ένα μικρό βωμό αφιερωμένο στη μούμια κάππα.
XVII Kappa εικόνες, μερικές από τις οποίες χρονολογούνται από το δέκατο έβδομο αιώνα
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.