Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Κούγιας: «Εγώ έχω πηδήξει 4.000 μάντρες αλλά δεν το έκανα θέμα όπως ο Σπαλιάρας!»

kougias
Τον δικό του απόρρητο φάκελο πηδημάτων αποφάσισε να ανοίξει το πρωί της Κυριακής ο διάσημος ποινικολόγος και πρόεδρος του ποδοσφαιρικού τμήματος της Παναχαϊκής.
Αφήνοντας σαφή υπονοούμενα για τον Γιάννη Σπαλιάρα που όπως τόνισε με την τελευταία εντόνως αμφισβητούμενη αποκάλυψή του αναστάτωσε ασκόπως το πανελλήνιο, ο Αλέξης Κούγιας παρέθεσε αναλυτική λίστα με όλες τις μάντρες της ελληνικής επικράτειας που έχει καταφέρει να πηδήξει.
Στην έκτακτη συνέντευξη τύπου του διάσημου Έλληνα δικηγόρου, τοποθετήθηκαν μάλιστα και αυτόπτες μάρτυρες των πηδημάτων οι οποίοι τόνισαν πως σε αντίθεση με το διάσημο μοντέλο ο κύριος Κούγιας ό,τι λέει το λέει πάντα με στοιχεία και αποδείξεις που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Ακολουθεί χαρακτηριστικό απόσπασμα των σημερινών του δηλώσεων Κούγια, που σίγουρα θα συζητηθούν:

«Καλημέρα σας.
Ειλικρινά δεν είχα καμία απολύτως πρόθεση να αρχίσω να μιλάω για τις κρυφές πτυχές της προσωπικής μου ζωής.
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι είμαι από αυτούς που σιχαίνονται όσο κανείς άλλος την αυτοπροβολή και τα φώτα της δημοσιότητας.
Ο μεγάλος όμως ντόρος που έγινε τις τελευταίες ώρες με τα πηδήματα κάποιου παιδαρελίου με το όνομα Σπαλιάρας με αναγκάζει να σας ανοίξω για ακόμη μία φορά την καρδιά μου.
Θα ήθελα λοιπόν να σας εξομολογηθώ με τη σειρά μου πως μέχρι σήμερα, και παρά τον βαρύ φόρτο εργασίας που αντιμετωπίζω καθημερινά, έχω κατορθώσει να πηδήξω με χαρακτηριστική ευκολία περισσότερες από 4 χιλιάδες μάντρες.
Η μάντρα που με είχατε δει να πηδάω δημοσίως στο ALTER το 2004 ήταν μόνο η αρχή.
Έκτοτε, μέσα σε διάστημα μόλις 11 ετών και υπό την επιμελή καθοδήγηση διακεκριμένων προπονητών στο εν λόγω άθλημα, έχουν εκ μέρους μου πηδηχθεί με επιτυχία:
1.000 συνολικά μάντρες  ελληνικών αλλά και ξένων τηλεοπτικών καναλιών (τόσο τοπικής όσο και πανελλαδικής εμβέλειας)
500 συνολικά μάντρες ελληνικών αλλά και ξένων ραδιοφωνικών σταθμών
1000 τουλάχιστον μαντρότοιχοι χωραφιών στην περιοχή της Πάτρας
500 περίπου γιγαντιαίους μαντρότοιχους μονοκατοικιών του Νομού Αττικής
1500 επιβλητικοί μαντρότοιχοι πολυκατοικιών στα όρια του ίδιου Νομού
Στον αναλυτικό κατάλογο που θα σας μοιράσουν τώρα οι συνεργάτες μου, παραθέτω τις διευθύνσεις όλων των προαναφερόμενων περίφραχτων θυμάτων μου.  
Όλα αυτά απλά για να δείτε ποιός είναι ο πραγματικός πηδηχταράς σε αυτή τη χώρας.
Τον λόγο τώρα έχουν οι αυτόπτες μάρτυρες των πηδημάτων μου.
Για να μην αρχίσουν πάλι κάποιοι να λένε για ατεκμηρίωτα πυροτεχνήματα».
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα